אתר השטח שלח ביום שישי ה-28/12/18 כמה וכמה מדריכים לכמה וכמה הדרכות בנקודות שונות בארץ. קיבלנו דגשים שיש להתנהל בזהירות כי הולך להיות חלק, מה זה חלק..? חלק מאד. אני קיבלתי את מועדון Jeep מה שאומר שמחכה לנו יום קשה ומאתגר, כמו שאני אוהב וכזה שהמודרכים שלי לא ישכחו. סיכום היום עמד בציפיות ואף חצה אותו שכן למרות הכל, כולם בריאים ושלמים ללא שריטה וה- Jeep-ים כולם מטונפים בבוץ כהלכה.
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
9 תגובות
1
אורח/ת - רועי אלמגור
02 בינואר 2019 ב 14:30
קובי
הייתה הדרכה נהדרת
למדנו המון
העברת את זה בצורה מושלמת
ונשמח לפגוש אותך בעתיד
באחד הטיולים שאתה מוציא בארץ או בחו"ל
תודה רבה
רועי ורז אלמגור
2
אורח/ת - גיל קידר
02 בינואר 2019 ב 15:38
היה 10
המדריך קובי בצלאל (מומלץ ביותר), המון ידע וניסיון ויותר חשוב היכולת להעביר את הידע והניסיון בפשטות רוגע ונועם. העניק ליהרבה ביטחון והיה לעזר רב.
מאוד אשמח לטייל איתו בארץ ובעולם.
לחברת jeep תודה על יום מהנה ומלא סיפוק על הכרת הרכב הכרת תוואי השטח ובעיקר הענקת ביטחון אישי להשתמש ביכולות של הרכב.
תודה רבה
גיל קידר
3
boazshoval
02 בינואר 2019 ב 16:52
רק להגיד, תודה קובי!
אין ספק שהיה שווה לבוא וללמוד דברים חדשים בצורה מקצועית וברורה!
4
אורח/ת - דרור
02 בינואר 2019 ב 17:20
היתה חוויה נהדרת, למדנו הרבה ונהננו מהבוץ והנהיגה האתגרית
קובי, תודה על הידע והסבלנות
ולקבוצה על האוירה הטובה
היה ממש כיף !!!
5
אורח/ת - אריה
04 בינואר 2019 ב 09:15
לא השתתפתי בהדרכה שעל פי הכתבה והתגובות היתה נהדרת ומקצועית. הערה לגבי "שפריצים של מים ובוץ". הרכבים האלה (ובטח הגראנד) לא אוהבים מים בלשון המעטה. כניסה מהירה לשלולית או חציה של שלולית עמוקה עלולה לגמור את הרכבים האלה. יניקה של מים למנוע או הרטבה של המחשב יעלו הרבה כסף.
6
Ogash Ofer
04 בינואר 2019 ב 12:57
לא השתתפתי בהדרכה שעל פי הכתבה והתגובות היתה נהדרת ומקצועית. הערה לגבי "שפריצים של מים ובוץ". הרכבים האלה (ובטח הגראנד) לא אוהבים מים בלשון המעטה. כניסה מהירה לשלולית או חציה של שלולית עמוקה עלולה לגמור את הרכבים האלה. יניקה של מים למנוע או הרטבה של המחשב יעלו הרבה כסף.
"7
אורח/ת - מאיר
04 בינואר 2019 ב 21:59
הדרכה נהדרת
מיקצועית
סבלנית.
מושלם.
תודה קובי
8
kobi Betsalel
04 בינואר 2019 ב 23:35
תודה רבה חברים
9
אורח/ת - אורי אונגר
06 בינואר 2019 ב 11:45
הדרכה מקצועית ברמה מובנת ומסקרנת, הדרכה המאפשרת הבנת יכולות הרכב.
תגובות