רוכשי רכב השטח של סאנגיונג, הרקסטון, הגיעו להדרכת נהיגת שטח ביער בן שמן. היה חם, וגם קר...
יום שישי ה-18/01/19, יום ההדרכה שנקבע ללקוחות סאנגיונג רקסטון, היה מאותם ימים שלא סגורים על עצמם. גשום מאוד לפני אבל בהיר בתחילת היום, כך שהוא לא הותיר הרבה ברירות אלא לנסוע לפני ההדרכה ולבדוק באיזה מצב נמצאים אתגרי העבירות המתוכננים. היה בוצי אך לא מדי, וחלק, גם כן לא מדי. רק שהבוץ שעטף את כלי הרכב הפרטי שלי גילה את מוכנות הלקוחות לאותו היום, אלו שלא יכולים לחכות להתחיל וללכלך את האוטו שלהם, ואלו שמעט פחות. וכך פחות או יותר היה, זאת אומרת אחרי החלק העיוני הפותח של היום, שגילה עוד נתון הפכפך על היום, הטמפרטורות. שמש מחד, רק שדי קר מאידך.
באתגר הראשון, שבא כדי לפתוח את התיאבון של הלקוחות בעיקר, לא הייתי סגור האם האנמנזה הראשונית אכן נכונה. באתגר השני זה כבר היה חתום וברור – רוכשי רקסטון הנם רבים ומגוונים, גם ברצון לבדוק את יכולת השטח של הכלי שלהם. מהצד של המדריך אני יכול להוסיף משאלת לב קטנה, שהן הלקוחות שחיפשו את שלוליות הבוץ והן אלו שדאגו טוב טוב לעבור מסביב, העשירו את עולם הידע שלהם בכל הנוגע ליכולת השטח של הרקסטון שבבעלותם.
שניפגש בשטח, חיים.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות