שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חוויה של פעם בחיים – מסע מוטורי משולב לימת הקרח שבסיביר

אתר השטח פותח לכם דלת למסע חד פעמי ויוצא דופן, יש מי שאומר – משנה חיים, לימת הקרח בייקל (Baikal) שבסיביר על אופנועי אורל (Ural) רוסיים מימי מלחמת העולם ה-II המצויידים ב"סירה", "ג'יפי" GAZ69, כמה WR –ים וטרקטורון אחד. המשיכו לקרוא, זה אמיתי

אם אתם קצת משוגעים ולא בדיוק מייצגים את ה main stream המסע הזה בדיוק בשבילכם!

במרחק 6 שעות טיסה ממוסקבה נמצא אגם המים המתוקים בעל נפח המים הגדול בעולם המכיל כרבע מהמים המתוקים העיליים בעולם!! אגם בייקל.
לשם אנחנו לוקחים אתכם, ועוד על אופנועים (קצת משוגעים כבר אמרנו?). כן, ממש דומה למה שעשה עמיתנו דני קושמרו ופורסם באולפן שישי לפני כמה חודשים (קושמרו באגם בייקל).
המים באגם כה צלולים שגם כשהם קופאים זה הופך לקרח שקוף, כזה כמו של קוביות הקרח התעשייתיות, וכשאתם נוסעים עליו אתם בקלות יכולים להתבלבל ולחשוב שאתם נוסעים על מים.
הטבע באגם וסביבו נשאר בתולי למדי והטיול באזור הוא חוויה של פעם בחיים. כן, יהיה קר למדי (סביב ה- 0) אבל נהיה מצויידים די טוב והי, כנראה שבשביל לעשות משהו כה מיוחד צריך אולי קצת לסבול....

זהו מסע מיוחד לאנשים מיוחדים, התנאים יכולים להיות קשים (קור, נהיגה לא קלה וכד') אך יחד עם זאת יש פינוקים שלא תשכחו. המסע בנוי בעיקרו על אופנועי האורל, שני מטיילים על אופנוע אחד. קיימת אפשרות גם ל-2 GAZ69 (סוג של "ג'יפ), טרקטורון או אופנוע דו-גלגלי (WR עם ספייקים בצמיגים).

תאריכי הטיול: 23/3/20 עד 28/3/20

איך נשמע לך? ללא ספק זו הזדמנות שלא תפגוש/תפגשי הרבה בחיים.
אם אתם מהחומר הנכון מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם. מספר המקומות מוגבל!
לפרטי המסע המלאים - הקליקו כאן

הצעת Early birds : הנחה של $200 למקדימים להירשם עד ה 15/11/2019

מפגש הכנה: 7/10/19 בשעה 20:00 בחנות אתר השטח - רחוב הפטיש 9, פינת שוקן 30 - תל אביב (חנייה חינם ובשפע בשעות הערב)
* ההגעה למפגש ההכנה בהרשמה מראש בלבד. מתעניינים הרוצים להגיע למפגש ההכנה מתבקשים ליידע את המשרד.