הדרכת נהיגת שטח מומלצת למי שרכש כלי שטח ורוצה ליהנות פה ושם מיכולות השטח שלו. את זה בדיוק קיבלו באי ההדרכה שמיועדת כולה ללקוחות סובארו
הדריכו: חיים זרזר וקובי בצלאל
סקר כלל לא מייצג שערכנו קובע כי מרבית הרוכשים כלי רכב חדשים, לא יורדים לעומק בכל הקשור להבנת המערכות המודרניות העשירות עליהם הם שילמו במיטב כספם. אבל יש גם יוצאי דופן, כאלו שלא פוחדים להיפגש בבוקר, בנקודה פתוחה כלשהי באמצעיתו של גל חום לא פשוט, וכל מטרתם הנה ללמוד ולהתנסות בכלי הרכב שלהם, בכל מה שקשור לנהיגת שטח. כאלה בדיוק היו לקוחות סובארו שהגיעו בתאריך ה-04.09.20 ליער בן שמן, ואנחנו היינו שם כדי לקבל את פניהם, ואת פגושיהם.
היום החל עם הצגה תיאורתית של מכלולי ההנעה של מכוניות הסובארו שאחראיות להתכנסותינו, והמערכות האלקטרוניות הרלוונטיות לעניין ובראשן ה-Traction Control אבל לא רק. זאת משום שרבים מהלקוחות מצפים לשמוע על מערכת ה-X Drive של החברה ומה תפקידה בהנעת כלי הרכב בתוואי שטח שונים (לכתבה המלאה על מערכת ה-X MODE הקליקו כאן).
לאחר שגלשנו מעט יותר מהזמן אליו כיוונו, נישנשנו מעט מהכיבוד שנפרס למשתתפים, ויצאנו לתרגל באופן מעשי. בחלק זה התפצלה הקבוצה לשתיים, לטובת יחס אישי עדיף וזמן תרגול רב יותר. בתחילה נרשמה הססנות קלה, זמן קצר אחרי כן כשהבינו המשתתפים כי בן הלוויה היפני שלהם אכן מספק את הסחורה, ההיענות לתקל מעבר אתגרי נוסף הייתה חד משמעית. ככה זה כשמאחורי ההגה יושב/ת נהג/ת אשר מודע ליכולות של כלי הרכב שלו, והדרך הנכונה לנצל את יתרונותיו.
תודה רבה לכל המשתתפים,
ניפגש בשטח!
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות