לייף סטייל > שופינג

בקבוק סטנלי

הבקבוקים של סטנלי שומרים על טמפרטורת המשקה עד 48 שעות למשקה קר ו-40 שעות למשקה חם.עמידים בצורה פנומנלית

הבקבוקים של סטנלי הם הרבה מעבר. הם עמידים בצורה פנומנלית ועשויים מפלדת אלחלד בעובי מילימטר ובידוד שמבטיח לשמור על טמפרטורת המשקה עד 48 שעות למשקה קר ו-40 שעות למשקה חם.

בשטח זה יתרון אדי וכשאנחנו אומרים שטח אנחנו מתכוונים להכל – שבת בחוף עם בירה, טיול צהריים עם המשפחה, קפה לקמפינג או מים במסע טרקים. ואם כבר יצאתם לכבוש פסגות, שווה לדעת שברוב הדגמים יש שאקל מובנה לחיבור לתיק, וחשוב מכך עמידות לנפילות וחבלות.

image

מטייל מספר שהבקבוק שלו שרד נפילה מגובה 480 מטר מטרים ועדיין המשיך לתפקד כמו ביום בו יצא מהמפעל. אז גם אם סביבת העבודה שלכם היא פחות משרדית ויותר אתגרית, הקפה שלכם ישרוד היטב. למעשה, במשרדי החברה ניצב בקבוק סטנלי בן כמה עשורים ששרד דריסת משאית ועדיין מצליח לשאת קפה בגאווה
הרבה כוסות נשתו מאז שסטנלי השיקה את הבקבוק הראשון שלה ב-1913.

image

מיכלי הסטנלי הראשונים היו בשימוש לא רק על ידי טייסי קרב, אלא גם ככלי שינוע לאיברים להשתלה. אין ספק שסטנלי מחוברים לגבריות שלהם ושלכם. כל כך מחוברים עד שהם טבעו את המונח Stanleyness – הגבריות הטבועה במוצרים שלהם. העיצוב שלהם הוא מודרני וחלק, ומתאפיין בצבעים כהים ואטומים – אפור, ירוק, שחור, כחול, אדום וכסוף.

עוד מוצרים מבית סטנלי שישרתו אתכם היטב בשטח: כוסות תרמיות, צידניות, כלים לבישול בשטח ואפילו בקבוקים ייעודיים לאלכוהול (פלאסק).

סטנלי מתחייבים לבקבוקים נטולי BPA המתאימים לשימוש במדיח.

תגובות

0 תגובות