שטח 4X4 > מסלולי טיול > גליל ורמת הגולן

פקל רנה למטייל במעיינות

כמה פעמים קרה לכם שהגעתם למעיין וכשהגעתם שמתם לב ש...
מישהו לא העמיס את הפק"ל קפה? (לא לריב בבקשה...)
שכחתם בבית את הפינג'אן? בדיוק נגמר לכם הגז? אין לכם מספיק כוסות?
אז זהו! מעכשיו יש פתרון! ואנשים טובים דואגים אחד לשני -
פק"ל רנה שנרב למטיילים במעיינות בארץ

image

הקיץ הגיע ואיתו עונת הטיולים וגם בת-המצווה של יעל. משפחתה שגרה ברמת הגולן חיפשה דרך להוסיף טוב לכבוד האירוע הזה והחליטה לעשות פרוייקט שיעזור וישמח את המטיילים במעיינות בצפון.
המשפחה הציבה בכמה מעיינות בגולן (הרשימה בהמשך) ארגז מתכת, אותו צבעו בתכלת עם שמש צהובה, מילאו אותו בגזיה, קפה, תה, סוכר, כוסות, שקיות זבל, שימורים בסיסיים ואף הוסיפו כדורגל או שש- בש.

את הפק"לים שהציבו במעיינות הקדישו בני משפחת יונה לזכר הנערה רִנה שנרב הי''ד שנרצחה לפני שנתיים במעיין עין דני (עין בובין) ליד דולב וקראנו לארגז "פק"ל רִנה למטייל".

כותבת משפחת יונה: " אומנם לא זכינו להכיר את רנה בחייה, וגם אל משפחת שנרב זכינו להתקרב רק בזכות הפרוייקט, אך ראינו ערך חשוב בלהנציח את מי שרצתה לטייל בארצנו היפה ומחבלים שניסו לגדוע חיים, לזרוע רוע ולהפריע לעמנו לטייל יקבלו את ההפך! תוספת של חיים. תוספת של הנאה ויכולת לטייל. תוספת של טוב ואור אחד לשני!

חברנו אל עמותת קול רנה, שבזכות כל הטוב שהם עושים זכה הרב איתן אבא של רנה, להשיא משואה ביום העצמאות האחרון (תשפ"א), והם מיד התגייסו לפרוייקט ומסייעים לנו מאוד ".

הפק"לים שמוצבים עכשיו במעיינות בצפון הם ארגזים חברתיים שכל מי שרוצה ומגיע למקום יכול להשתמש בציוד שהם מכילים בתוכם, וכמובן אם נשארו לכם דברים או שאתם רוצים להוסיף טוב לאחרים - אתם יותר ממוזמנים להוסיף דברים למען המטיילים הבאים.

image

בארגז מונח גם ספר אורחים, שמזמין לכתוב כמה מילים על המקום וחווית השימוש. בינתיים התגובות מדהימות.
הפק''ל הראשון נחנך ביחד עם משפחת שנרב, בג'וחדר, הם כמובן התרגשו מהמיזם וראו בו ערך גדול.

שאלו אותנו - אתם לא חוששים שיקחו את הציוד, ישחיתו או לא ישאירו כלום? התשובה שלנו ברורה! אנחנו מאמינים בעם שלנו! עם ישראל הוא עם נפלא! והעובדות בשטח מעידות על כך - אנשים בנתיים רק מוסיפים עוד דברים!
וכפי שכתבנו העיקר בעינינו להרבות בעם ישראל אהבה, נתינה, וחיבור לאחר. לא רק לפני ט' באב, אלא בעיקר אחרי.

קיץ בריא, שמח ובטוח!

image

רשימת המעיינות בהם יש פק"ל רנה וקישורים:

  • מצפה לשלום,
  • עין פיק,
  • ג׳וחדר (בריכת אורחה),
  • עין תות,
  • עין ידידיה,
  • עיינות עדן (סלוקיה).

162781943314216278194336731627819434021

בואו לקחת חלק בפרוייקט החברתי פק"ל רנה!!