חמש הצעות לרכבי פנאי-שטח משומשים אך אמיתיים ובתקציב של עד כ- 70,000 (לשנת 2022) שייקחו אתכם עמוק לשטח - ובחזרה
מאת: איתי שטיינברג
25/01/22
29 תגובות
1
אורח/ת - אודי כרמיאל
25 בינואר 2022 ב 10:53
יבורך אתר השטח,וכמובן איתי,על היוזמה והרצון לעזור למיתלבתים בבחירת רכב.בדרך כלל זה הרכב השני בבית.שאו ברכה.
2
נתי בורה
25 בינואר 2022 ב 10:54
גם ניסן פת'פיינדר עולה על הקיטריונים...
3
אורח/ת - אלדד ידידיה
25 בינואר 2022 ב 13:23
שלום,
מה עם גראנד ויטארה?
ראיתי (סרטון) ביצועים שלה במעלה עשוש.
גם דאסטר עשוי להכנס לרשימה...
4
Ogash Ofer
25 בינואר 2022 ב 13:28
שלום,
מה עם גראנד ויטארה?
ראיתי (סרטון) ביצועים שלה במעלה עשוש.
גם דאסטר עשוי להכנס לרשימה...
5
אורח/ת - ניק
25 בינואר 2022 ב 14:10
טעות בכתבה: יחס ההעברה הנמוך (הילוך הכוח) בלנד רובר הוא 3.32 ולא 2.93 כפי שרשום בכתבה.
6
אורח/ת - יכין
25 בינואר 2022 ב 15:46
פראדו 90 ארוך עם נעילה אחורית הטןב ביותר, מי שמצליח למצוא עם מנוע בנזין אז בכלל זוכה בלוטו
7
אורח/ת - גרנד ויטרה מועמד ראוי לקטגוריה
25 בינואר 2022 ב 16:54
איך לא מופיע שם גרנד ויטרה
הכי אמין תחזוקה זולה
8
yaron.nahum385
25 בינואר 2022 ב 17:14
איך לא מופיע שם סוזוקי גימיני ?
יאפשר לטייל בקלות בכל הארץ ובתקציב הזה לרכוש גם שנתון הרבה יותר מתקדם
9
אורח/ת - דאסטרון
25 בינואר 2022 ב 18:34
איך לא מופיע דאסטר???4*4 דיזל רכב שטח לכל דבר...הילוך ראשון מחליף הילוך כוח...אז אין לו נעילת דיפרנציאל...אוקיי
10
אורח/ת - ליברטיפאן
25 בינואר 2022 ב 18:42
אחלה כתבה
תודה
11
אורח/ת - איתי שטיינברג
25 בינואר 2022 ב 19:35
שלום לכולם,
בתחילת הסקירה צוין במפורש כי התייחסתי לחמישה דגמים, כי כך בחרתי. זה לא אומר שג׳ימני או גרנד ויטארה או פאת׳פיינדר לא יעשו את העבודה. בחרתי חמישה.
יתרה מזאת, בחרתי בדגמים המשלבים כושר עבירות גבוה כבר במצבם הבסיסי (ולכן לא נכנסו גרנד ויטארה או דאסטר, עם כל הכבוד) כדי שיתאימו גם לנהגים פחות מיומנים (כן, רכב עתיר יכולות יהיה סלחן יותר לכישורי נהיגה בסיסיים). כמו כן, נבחרו כלי רכב שיהיו גם נוחים לנסיעת כביש משפחתית (ולכן לא ג׳ימני) וכאלו שיש להם מוניטין אמינות מבוסס (ולכן לא פאת׳פיינדר) וכן הלאה.
מקווה שתמצאו את סקירה זו כמועילה.
שלכם,
איתי
12
אורח/ת - ישן מאוד
25 בינואר 2022 ב 20:25
שנתונים מאוד ישנים
13
אורח/ת - אלי
25 בינואר 2022 ב 23:03
ואז מגיע רנגלר שצריך לגרור את כולם חחחח
14
אורח/ת - יוס.
26 בינואר 2022 ב 00:57
יש לי את האקטיון 2008. זיקית בשטח, אין מקום שלא עברתי.
15
אורח/ת - אורי רונן
26 בינואר 2022 ב 07:59
חסר אינפורמציה על סזוקי סמוראי+גימני ועל הויטרה הישנה. רכבי שטח שהוכיחו שהקטגוריה לא בהכרח שייכת לנוברישים.
16
אורח/ת - מיצובישי פאגרו ואיסוזו טרופר
26 בינואר 2022 ב 10:29
מה זאת אומרת ז'ל מיצובישי פאגרו יש באלפים בשטח וגם טרופר
מעניין שהכנסת את הליברטי והסנג יינג ולא אותם
17
אורח/ת - משה
26 בינואר 2022 ב 15:26
בחירות מעוררות תמיהה, שלא לומר מוזרות. להכניס את האקטיון, שנמכר בכמויות זעירות, ולא את הרקסטון? להגיד שלא הכנסת את הפת'פיינדר בגלל אמינות (והמנועים שם באמת בעייתיים) אבל לטעון שדיסקברי 2 רכב אמין?
כאמור, בחירות תמוהות...
18
אורח/ת - רועי
26 בינואר 2022 ב 19:53
רק גאון יקנה רכב בן 20 שנה יד 8 עם 500 אלף קמ יעשה פעמיים בשנה טסט , במקרה הטוב ירד פעמים למדבר ובשאר הזמן יבלה במוסך . פעם מנוע פעם גיר משבאת מים דרישפט .. ב70 אלף .. חחחח כנראה העולם השתגע .
19
אורח/ת - צביקה
26 בינואר 2022 ב 20:52
ניסאן טראנו
20
אורח/ת - ידי
27 בינואר 2022 ב 07:48
כתבה טובה!
כמי שמתגורר במרכז פארק השעשועים הכי גדול בארץ לפעילות כזו מושב באר מילכה בפיתחת ניצנה טבתור מי שהוא בחצי השנה האחרונה בעלים של פולסווגן טוארג יד8 בן 18 שנים. רוב הכלים בשוק הם גמורים ובגישה אני מוכר... אז אני לא אטפל להגיע לכלי משומש שיהיה נקי מתקלות ויספק אותך זה אתגר לא פשוט
21
אורח/ת - גמאל
27 בינואר 2022 ב 09:04
פספסת היונדאי טאראקאן מכל הבחינות
22
אורח/ת - אמיר
28 בינואר 2022 ב 09:05
לייבא את הניבה 1.9 דיזל ב 100000 שח. אפשר . יילך יופי אצל הרוצים להשתפר מעל חמשת בני ה 20 האלה . עדיף על הדאסטר . בייחוד בשטח .
23
אורח/ת - יניב
28 בינואר 2022 ב 11:49
פאג'רו זכרונו לברכה?
הצחקת אותי.
עדיין בועט ונושם.
חסר מקצועיות שכמותך
24
אורח/ת - איתי
28 בינואר 2022 ב 12:56
ליניב,
לפני שאתה קורא לי "חסר מקצועיות", פאג'רו לא מיוצר מזה ארבע שנים.
תתבייש לך.
25
אורח/ת - דוד
29 בינואר 2022 ב 20:41
סאנג יאנג אקטיון לא מסכים איתך עם על הכבוד ראיתי אחד כזהן המסלול בבקעה שטח לא מצליח להתגבר על מכשולים די פשוטים. המסלול אחרללא זוכר בדיוק איפוא היה בוץ ומים נכנסו מים למנוע . מזל שהיו חברים עם חוש טכני שפירקו המצתים וטיפלו במסנו אויר שהתמלא מים. בקיצור מזל שלא קניתי רכב כזה
26
אורח/ת - א.
01 בפברואר 2022 ב 18:22
אקטיון מעולה! כבר במצב מקורי הוא עז הרים, מערכת בקרת אחיזה מעולה, מכלולים ומבנה קשוח גורמים לכולם לשפשף תעיניים איפה שהוא עובר, דוד לא יודע מה ומי ראית בבקעה, בוא איתי סיבוב ואתה תמחק לבד את מה שכתבת, הגבהה קלה והרכב לא עוצר בשום מכשול!
27
אורח/ת - צדיק
03 בפברואר 2022 ב 07:47
מה עם הפגרו מודל 2000 דיזל גיר רגיל 2800 סמק? אחד המוצלחים ביותר...הדגם שלפני הקינג
28
אורח/ת - דרור
14 בפברואר 2022 ב 16:40
החל מ 2003 הלנד קרוזר מגיע עם נעילת דיפרנציאל מרכזי ומערכת הטרקשן קונטרול שעובדת על 4 הגלגלים שהיא מניסיון יעילה לא פחות מנעילה אחורית ואולי אף עדיפה עליו
29
אורח/ת - Adir zur
15 בפברואר 2022 ב 10:16
פאגרו v6 או 2.8 דיזל עד שנת 2000 עושה בית ספר לכל העגלות פה בשטח.
תגובות