למרות שעקרונות הנהיגה בשטח נכונים עבור כולם, כל נהג צריך לנהוג בהתאם ליכולות ולמגבלות הרכב הספציפי שלו ואין כמו הדרכת נהיגת שטח פתוחה לרכבי 4X4 מסוגים ודגמים שונים, כדי להבין זאת. בזכות קבוצה קטנה ואיכותית ומזג אוויר נפלא היה לנו תענוג של יום
כמידי יום שישי בבוקר נפגשנו באחת הפינות המוצלות ביער בן שמן, אני וקבוצת משתתפים שהגיעו להדרכה פתוחה לכלל רכבי 4X4, בעלי מרכבים שונים, עם ובלי הילוך כוח.
כמו תמיד פתחתי בחלק התיאורטי בו דיברתי על נושאים רבים הנוגעים בנהיגת שטח ולאחריה, יצאנו לנקודות שונות ביער בן שמן כדי ללמוד ולתרגל בפועל.
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
הקבוצה כללה כמה סובארו פורסטר ו-XV חדשים ודיסקברי אחת בוגרת ומנוסה. יצאנו לתרגל עליות וירידות במעלה מחורץ, נסיעה בשיפוע צד ועוד כמה עליות וירידות תלולות יותר, תוך כדי הסברים ודגשים לגבי מה צריך לעשות, מה אסור לעשות ואיך להפעיל שיקול דעת תוך הכרות עם יכולות ומגבלות הרכב האישי של כל נהג.
מאחר וזו קבוצה קטנה, לאחר התרגולים נשאר לנו עוד זמן אז יצאנו לטיול קצר ברחבי היער כדי לתרגל עוד קצת ולהנות ממזג אוויר מקסים.
טיפים לנהיגה בשטח:
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
2 תגובות
1
אורח/ת - יעקב
08 ביוני 2022 ב 14:54
תודה רבה לכולם על הדרכת בוטיק מהנה. תודה מיוחדת לקובי! שנמשיך להנות ולטייל💪🏆
2
אורח/ת - איתן
08 ביוני 2022 ב 14:54
תודה רבה על ההדרכה. ועל החברה
תגובות