שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

עידכונים קרואטיה טרופי 2002 - היום החמישי והשישי

לאחר יומיים של עבודה לילית כדי להחזיר את הרכב למצב תקין, ולאחר שמצאנו את עצמנו עוזרים לצוותים אחרים ונעזרים בהם, החלטנו שלושת הצוותים הישראלים לצאת למסלול ביחד ולעזור האחד לשני.

קרואטיה טרופי 2002 - היום החמישי.

לאחר יומיים של עבודה לילית כדי להחזיר את הרכב למצב תקין, ולאחר שמצאנו את עצמנו עוזרים לצוותים אחרים ונעזרים בהם, החלטנו שלושת הצוותים הישראלים לצאת למסלול ביחד ולעזור האחד לשני. בגלל תקלה במחשבי המארגנים לא ניתן היה לדעת את הדירוג הכללי, ולכן הרכבים הוזנקו לפי הגרלה והפעם לרוע מזלנו הוזנקנו בין האחרונים, דבר שהיה בסופו של דבר נגדנו.

קרואטיה טרופי 2002 -  היום החמישי.

אריק קולפניצקי הוזנק במקום 24, מיקי יוחאי 29 וגיא רפאל במקום 34. עוד לפני המרשל הראשון נתקעו הרכבים הישראלים אחרי שיירה ארוכה שנתקעה בדרך, ולכן נאלצו לחכות כשעה וחצי עד אשר התפנה המסלול. לאחר שהמשיכו הם נתקעו שוב לאחר שצינור מים התפוצץ ברכב של אריק קולפניצקי. החלפה מהירה של הצינור והצוותים שוב היו בדרך לקו הסיום . שלושת הצוותים סיימו יחדיו את המסלול, אך נאלצו להסתפק במקומות האחרונים.

קרואטיה טרופי 2002 - היום השישי.

ליגת יוקוהמה בקרואטיה. היום השישי היה מה שנקרא TROPHY DAY , כלומר היום הרכבים לא יצאו למסלול רגיל אלא נלקחו למקום מגודר בו עברו מספר מכשולים בסגנון ליגת היוקוהמה . כל רכב שמותקנת עליו כננת של רמזי בחר לעצמו עוד ארבעה רכבים נוספים, וכך בקבוצות של חמישה רכבים הם הצטרכו לעבור מכשולים בעבודת צוות.

קרואטיה טרופי 2002 -  היום השישי.

במכשול אחד היו צריכים להעביר רכב אחד דרך ביצה, מכשול נוסף היו צריכים להעביר שני אנשי צוות באומגה מעל בריכת מים , מכשול אחר להעביר שני רכבים מעל בור עמוק בעזרת בולי עץ , מכשול של עליה וירידה תלולות ומכשול של עליה וירידה בתוך נקיק צר. כך היום היה באדמה חולית מעט רטובה - סגנון המוכר טוב מאד לצוותים הישראלים. הצוותים הישראלים התאגדו היום שוב יחד ואליהם חברו צוות הולנדי וצרפתי. עד עכשיו אין תוצאות סופיות אך כנראה הצוות הישראלי סיים במקום השלישי.

תגובות

0 תגובות