היום השמיני והמסכם התאפיין בכך שהמתחרים ביצעו שני מסלולים ביום אחד. בבוקר יצאו המתחרים למסלול ''מהיר'' של כ- 100 ק''מ, ולאחר מכן הוזנקו למקצה לילה של כ- 30 ק''מ.
אילן זיידנר
19/05/02
אחרי לילה ארוך של תיקונים, הם שוב מזנקים אל היום השישי של התחרות. בתחרות הזאת אין נפילת מתח. כל יום הוא יום מרתק בפני עצמו. הפעם החליטו הצוותים הישראלים להיפרד שוב ולנסות כל אחד את מזלו הוא. אך כמו תמיד, הגורל הישראלי מאחד אותם שוב ושוב...
אילן זיידנר
17/05/02
לאחר יומיים של עבודה לילית כדי להחזיר את הרכב למצב תקין, ולאחר שמצאנו את עצמנו עוזרים לצוותים אחרים ונעזרים בהם, החלטנו שלושת הצוותים הישראלים לצאת למסלול ביחד ולעזור האחד לשני.
אילן זיידנר
15/05/02
הטירוף התחיל. לאחר תצוגה של הרכבים לצוותי הצילום ולמקומיים על גשר מעל אחד מנהרות קרואטיה, עברנו לנקודת הזינוק. כל הרכבים הסתדרו בשורה אחת על גבעה ולאחר שהצוותים סיימו לכוון את עצמם בעזרת מצפנים הם הוזנקו בירית אקדח. כל הרכבים פתחו בנסיעה מטורפת באזימוט של 215 למרחק של כ- 4 ק''מ כאשר בסוף הקטע התחיל השגעון....
אילן זיידנר
13/05/02
אחרי יום של טיסות והסתובבות ארוכה ברחבי זאגרב כדי למצוא את המלון שלנו הצלחנו קצת לנוח. הרכבים שהיו אמורים להגיע לזאגרב כבר לפני כמה ימים נתקעו במכס באיטליה ורק אחרי עשרות טלפונים הצלחנו לגרום לבירוקרטיה האיטלקית להניע את גלגליה אך זוג גלגלים ישראלי אחד. רק הג'יפ של צוות פרוג'יפ יצא לדרך לכוון קרואטיה כאשר הג'יפים האחרים של מיקי יוחאי ואריק קולפניצקי עדיין תקועים באיטליה.
אילן זיידנר
11/05/02