שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

עידכונים קרואטיה טרופי 2002 - היום השמיני והאחרון.

היום השמיני והמסכם התאפיין בכך שהמתחרים ביצעו שני מסלולים ביום אחד.
בבוקר יצאו המתחרים למסלול ''מהיר'' של כ- 100 ק''מ, ולאחר מכן הוזנקו למקצה לילה של כ- 30 ק''מ.

היום השמיני והמסכם התאפיין בכך שהמתחרים ביצעו שני מסלולים ביום אחד. בבוקר יצאו המתחרים למסלול ''מהיר'' של כ- 100 ק''מ, ולאחר מכן הוזנקו למקצה לילה של כ- 30 ק''מ. צוות פרדוקס-פרוג'יפ עבר את מקצה היום ללא תקלות מיוחדות והגיע בחזרה למאהל בשעה שתים וחצי והצליחו לנוח מעט לקראת מקצה הלילה. לאריק קולפניצקי התקלקל מכשיר הטרטריפ איתו הוא מנווט ולכן הניווט שלו ארך זמן רב יותר והוא נאלץ להעזר בצוותים אחרים בניווט אך גם הוא סיים את מאה הקילומטרים והגיע בזמן למחנה כדי להכין את הרכב למקצה הלילה. מיקי יוחאי ששבר את האקס הקדמי שלו ביום הקודם לא זינק כלל למקצה היום והוא נסע עם צוות הסיוע שלו עד לזגרב כדי לתקן את הרכב ולהכין אותו למקצה הלילה. מקצה הלילה ארך כ- 30 ק''מ כאשר הצוותים הוזנקו שלושה רכבים בכל פעם כל שתי דקות.

גיא רפאל הוזנק ביחד עם אריק קולפניצקי באותו מקצה ועד המרשל הראשון הלך לשניהם מצוין. אחרי המרשל הראשון נשבר לגיא רפאל הדריישפט הקדמי והוא החליט שלא לעלות עליה קשה והמשיך לכוון נקודת הסיום אליה הגיע עם הנעה 2X4 בלבד. אריק קולפניצקי המשיך לעבר המרשל השני אך בדרך נשבר לו אקס קדמי ומוט הקישור של ההגה, אך הוא אילתר משהו במקום והמשיך עד קו הסיום בעזרת צוות זר שעזר לו במיוחד בסיבובים. מיקי יוחאי זינק אחרי גיא ואריק וכמה מאות מטרים מקו הזינוק נשבר לו הטרנספר והוא נאלץ לפרוש ולא סיים את מקצה הלילה. לאחר שכל הצוותים חזרו למחנה ונחו כמה שעות , נסעו כל המתחרים למלון העיר בשם אומג שם התבצע טקס הסיום של התחרות.

ראשית חולקו הפרסים של ה-TROPHY DAY בו זכו הישראלים במקום השלישי ולאחר מכן כל מתחרה זכה במדלית השתתפות על כך ששרד את שמונת הימים הקשים הללו ושלושת המקומות הראשונים קיבלו גביעים. במקום השלישי זכו זוג - גבר ואישה אוסטרים, במקום השני צוות הולנדי, שזה הפעם הרביעית שהוא זוכה במקום זה, ובמקום הראשון זכה צוות גרמני .

הצוותים הישראלים זכו במקומות הבאים:

אריק קולפניצקי - מקום 17 גיא רפאל - מקום 22 מיקי יוחאי - מקום 30 לסיכום אפשר לומר כי זה היה בית ספר מצוין בשבילנו וכעת אנו הרבה יותר חכמים לקראת בשנה הבאה, ונדע הרבה יותר טוב איזה רכב להכין ולמה לצפות. להתראות בקרואטיה בשנה הבאה.

הצוותים הישראלים זכו במקומות הבאים:

תגובות

0 תגובות