שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אורה ORA 07 בקרוב בישראל

בקרוב בישראל דגם שני ונוסף לאורה ORA 07, דגם סדאן 100% חשמלי בתצורה של ספורט קופה ובעיצוב רטרו.
כלמוביל תשיק בקרוב את ה - ORA 07 - ומעדכנת כי היצרן הסיני רב המותגים - Great Wall Motor יוצא במהלך מיתוג עולמי לאורה בוא היא משנה את שמות הדגמים המשווקים של מותג ORA

image

כלמוביל תשיק בקרוב בישראל את ה-ORA 07 החשמלית מבית GWM. ה-ORA 07 החדשה הינה דגם סדאן חשמלי, ספורט קופה בעיצוב רטרו.
ה-ORA 07 עם מנוע חשמל 100% תשווק בשתי גרסאות טווח של 440 ו-570 ק"מ, עם הספק של 204 כ"ס, בסיס גלגלים של 2.87 מטר, אורך של 4.87 מטר ורוחב של 1.86 מטר.
עיצוב הפנים בעל מראה יחודי ויוקרתי עם מושבי ספורט ארגונומיים, קונסולה מרכזית חלולה בצורת T, מערכת בידור גדולה ומסך מגע בגודל 12.3 אינץ' ומתחת כפתורי פיקוד שימושיים וחוגות עבור בקרות האקלים. בנוסף בצד מושב הנהג חוגת שליטה.
העיצוב החיצוני בצורה ספורטיבית עם יחידות תאורה עגולות, דלתות ללא מסגרת, גג שמש פנורמי כיפתי וספוילר אחורי חשמלי אדפטיבי. החלק האחורי מעוגל עם פנסים אחוריים אליפטיים שמוסיפים לאווירת הרטרו.
ל- ORA 07 טכנולוגיות מתקדמות במיוחד של מצלמות וראדרים הכוללות את מערכת הסיוע החכמה לנהיגה ORA Pilot 3.0 עם 28 סנסורים ומערכות בלימה שונות, כגון בלימת חירום במהירות נמוכה MEB, מערכת סיוע לבלימה חירום HBA, מערכת בלימת חירום אוטומטית AEB עם סיוע לבטיחות הולכי רגל וסיוע לבטיחות רוכבי אופניים, אזהרת תנועה חוצה מקדימה ובלימת חירום, בלימת בתנועה חוצה לאחור RCTB וכן חניה אוטומטית.
ידית דלת סמויה אשר נפתחת אוטומטית כשמתקרבים, הנעה אוטומטית ברגע שהדלת נפתחת ובטיחות אקטיבית גבוהה אשר כוללת שימוש במצלמות וברדאר לזיהוי עצמים, אפילו קטנים כמו תינוק או עגלה החל מגודל של 15 ס"מ X 10 ס"מ.

image

עוד מעדכנת כלמוביל כי Great Wall Motor יוצאת במהלך מיתוג עולמי בוא היא משנה את שמות הדגמים המשווקים של מותג ORA. מעתה ליין הדגמים יקבל שמות של מספרים כשדגם ה- ORA Funky Cat יקרא מעתה ORA 03.