סיני

דף 1 מתוך 1
אורה ORA 07 בקרוב בישראל

בקרוב בישראל דגם שני ונוסף לאורה ORA 07, דגם סדאן 100\% חשמלי בתצורה של ספורט קופה ובעיצוב רטרו.
כלמוביל תשיק בקרוב את ה - ORA 07 - ומעדכנת כי היצרן הסיני רב המותגים - Great Wall Motor יוצא במהלך מיתוג עולמי לאורה בוא היא משנה את שמות הדגמים המשווקים של מותג ORA

פעמיים קפה WAY - מבחן דרכים ל-WEY COFFEE 02

לקחתי את הסיני הצעיר להכיר את כבישי הגליל, כי אין כמו השתטחות על קבר צדיק כזה או אחר, קצת מורשת קרב, נופים וטבילה צוננת, כדי לדעת האם באמת מערכות הבטיחות המובטחות פועלות כסדרן גם כשבחוץ חם.
בדרכנו פגשנו מקומות שטרם הכרנו ואנשים נדיבי לב, שהוכיחו כי גם אם אתה מגיע עם קופי אתה יכול לצאת עם שק ענבים.
טיול מסכם לשנה העברית שב ומוכיח את מה שכבר אנחנו יודעים, כי בכל פעם מסתבר כמה אנחנו עוד לא יודעים.
שתהיה לכולנו שנה טובה ונפלאה בה נמשיך לחקור, למצוא ולגלות את מה שיפה ונעים ועושה לנו טוב

VOYAH מותג סיני חדש בישראל

וויה מותג של חטיבת היוקרה של קונצרן הרכב הסיני DONGFENG הושק בישראל ע"י מטרו - יבואן הדו-גלגלי הגדול בישראל, שהחל בשנת 2022 להתרחב גם לתחום הרכב.
ה-FREE של VOYAH הינו SUV מקטגוריית D חשמלי 100\%, טכנולוגי ומאובזר שיתחרה בקטגוריית הפרימיום של רכבי חשמל הסינים הנמכרים בישראל

מותג רכב סיני חשמלי חדש בקרוב בישראל

מותג הרכב הסיני ליפמוטור Leapmotor צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה עם 3 דגמים חדשים

האם ה-JEEP  הבא שלכם יגיע מהמזרח?
האם ה-JEEP הבא שלכם יגיע מהמזרח?

הבוס של פיאט-קרייזלר, סרג'יו מרצ'יונה, מנהל מגעים למכירת הקונצרן לחברה סינית, מכירה שאמורה להתבצע בימים הקרובים

ג'יפים בתערוכת הרכב בבייג'ין

שוק הרכב הגדל בסין קורץ ליצרניות ותערוכת הרכב השנתית בבייג'ין הופכת בשל כך לאחת התערוכות המרכזיות והחשובות בעולם

נחשף דגם קונספט של רכב שטח מתוצרת MG

עוד חברה מצטרפת לשוק הצפוף, והפעם זו MG הנמצאת בשליטה סינית

יומן מסע מצולם - סיני - אוקטובר 2004

בתחילת סוכות יצאנו למסע עם רכבי שטח בסיני. התחלנו בנואיבה וטיפסנו בשטח דרך עין חודרה עד עין אם-אחמד - שם ישנו את הלילה. למחרת דרך ואדי זלגה טיפסו עד לסנטה-קטרינה ולפנות בוקר השלמנו את העלייה בטיפוס רגלי ל-2,285 מטר לראש ג'בל מוסא. ביום השלישי ירדנו חזרה לאזור החוף לאחר נסיעת דיונות באזור של ואדי צפרה. הדריכו: עופר אוגש ושולי מויסיאף.

יומן מסע מצולם - סיני, מהחוף לפסגת הר סיני - יולי 2004

15 ישראלים, הצעיר בן 11 והמבוגר בן 67, וצוות של 5 מצריים בהדרכתם של עופר אוגש, שולי מוסיאף והישאם ניסים חזרו ממסע שטח בנהיגה עצמית בלב סיני של אתר השטח הישראלי.
המסע התחיל על החוף וטיפס בשטח עד לסנטה-קטרינה. לג'בל מוסא טיפסו ברגל כולם יחד לראות את הזריחה.
והשאר מסופר ומצולם בתוך הכתבה...

קרוס-קאונטרי-שטח - הרפתקה בסיני

בין המדבר להר הגבוה התגלתה משמעות חדשה למושג קרוס-קאונטרי. וכן, היה קשה

סיני - מסע ג'יפים בנהיגה עצמית של אתר השטח הישראלי

משלחת של 13 ישראלים, 2 מצרים ו- 4 בדואים יצאה בסוף השבוע שלפני יום הכיפורים לסיור שטח ייחודי סביב ההר הגבוה בסיני. הישראלים נהגו ברכבים מצריים בכביש ובשטח במטרה להכין מסלול מאושר למסעות נוספים.

טיול ג'יפים -  סיני
טיול ג'יפים - סיני

ד"ר ירון לפידות השתתף בסיור הראשון שערך אתר השטח הישראלי בסיני וצילם תמונות הממחישות את עוצמת החוויה במסע מיוחד שכזה. הדריך: עופר אוגש

PEF

The Palestine Exploration Fund - משלחת מחקר בריטית לארץ ישראל אשר הוקמה בשנת 1865 ונחשבת לקבוצת המחקר הראשונה שחקרה באופן מדעי - גיאוגרפי ואשר מיפתה את ארץ ישראל טרם מלחמת עולם הראשונה

קפיצה קטנה לסיני

יצאנו לנסיעה דרומה, כאשר האופנוע עמוס לעייפה והפעם היעד הוא סיני.