
130 רוכבות ורוכבים, 150 משתתפים בשיירה אחת ארוכה, ציונית ומרשימה של אופנועי הונדה עלו צפונה - מצומת ברקאי לוואדי ערה, כביש הסרגל, על רכס הגלבוע ממערב למזרח, בקעת בית שאן, עמק הירדן, כביש 98 בטיפוס לרמת הגולן, תל סאקי, ציר הנפט בירידה לצומת יהודיה, סובב צפוני של הכנרת ועד למסעדה בצומת גולני
משמר הגבול (מג"ב) הינו כוח משותף לצה"ל ולמשטרת ישראל עם כפיפויות תלויות גזרה או משימה. חיל של לוחמים ולוחמות מקצועי ושיוויני כמעט ללא יחסי ציבור, בנים ובנות בתפקידים שיוויונים, יהודים, דרוזים, נוצרים וגם מוסלמים, מרכיב של אנשי סדיר מצה"ל וגרעין של אנשי קבע שהם שוטרים - גיבורים כולם!
מגרש החנייה הצמוד למוזיאון ואנדרטת מג"ב שימש לנו כמקום מפגש, קפה של בוקר, תדריך, הכרת המרשלים וקדימה לדרך!
שיירה מכובדת של כ-130 אופנועים מתגלגלת בנחת מנקודת הכינוס ולאט לאט צוברת קצב דרך ואדי ערה לצומת הסרגל, המרשלים שומרים על אחידות השיירה ודואגים בכל צומת שכולם יפנו בפנייה המתאימה, ניר המאסף דואג לאחרונים וכולם יחד מטפסים לגלבוע עד לתצפית לעמק בית שאן מכתף שאול.
בגובה 302 מטרים על הר הגלבוע אנו מתמקמים בחניון שאול וצופים על המתלול של הרכס הזקוף הפונה צפונה ולמרגלותיו קיבוץ תל יוסף, עין חרוד ובקעת בית שאן, עמק פורה - אסם התבואה של צפון הארץ, שדות פורחים ובריכות דגים לרוב. ממול ומצפון רואים את הרכס של כוכב הירדן וממזרח את הרי הגלעד הנמצאים מעבר לעמק הירדן, כפי שנזכר בספר שופטים בפרשת השופט גדעון: "מי ירא וחרד ישב ויצפר מהר הגלעד" (שופטים ז', 3).
בעמק יזרעאל ובעמק בית שאן היו כמה מערי הכנענים החשובות ביותר – מגידו, תענך ובית שאן. בספר יהושע פרק יז, 12-13 מסופר שערים אלה לא נכבשו בתקופת כיבוש הארץ ע"י יהושע "וְלֹא יָכְלוּ בְּנֵי מְנַשֶּׁה לְהוֹרִישׁ אֶת-הֶעָרִים הָאֵלֶּה וַיּוֹאֶל הַכְּנַעֲנִי לָשֶׁבֶת בָּאָרֶץ הַזֹּאת. וַיְהִי כִּי חָזְקוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וַיִּתְּנוּ אֶת-הַכְּנַעֲנִי לָמַס וְהוֹרֵשׁ לֹא הוֹרִישׁוֹ". גם החפירות הארכאולוגיות בבית שאן ובמגידו מעידות שערים אלה המשיכו להיות ערים כנעניות, לפחות עד תקופת הממלכה המאוחדת.
הקרב האחרון של שאול המלך התרחש כאן למרגלות הגלבוע במאה ה-11 לפני הספירה (לפני כ-3100 שנים) - "אל טל ואל מטר" וכאן איבד המלך שאול במלחמתו עם הפלישתים את בניו ובהם את יונתן אהובו ואחר גם "נפל על חרבו" ומת על הגלבוע.
מכתף שאול רכבנו מזרחה על רכס הגלבוע דרך חוות טורבינות הרוח שעל הגלבוע, לצד מירב ומלכישוע - ישובי הגלבוע על שמם של ילדיו של שאול המלך. ירדנו לכביש 90 בבקעה ודרך הישובים שדי תרומות, ביכורה, רחוב, רכבנו צפונה לתוך בית שאן בואכה עמק המעיינות וקיבוצי דרום הכנרת. דרך כביש 98 - הכביש המזרחי ביותר במדינת ישראל, טיפסנו לרמת הגולן עד לתל סאקי בתצפית מזרחה לגבול עם סוריה.
טיפסנו על תל סאקי ועליו מוצב צבאי של צה"ל עם "תעלות קשר", עמדות ירי ובונקר מבוטן (וסגור) הנמצא בלב הגבעה. בתצפית מזרחה לעבר דרום רמת הגולן הסורית ראינו את קו הגבול שהתחדש בשנים האחרונות בגדר ובסוללות עפר להגנה, דיברנו על המצב הנוכחי בגבול סוריה בו חיילי צה"ל נמצאים עמוק בתוך השטח הסורי וזאת על מנת להגן עלינו מכוחות ג'יהדיסטים ששולטים ו/או "מסתובבים" בסוריה.
העמקנו בסיפור הגבורה של הלוחמים מחטיבת הצנחנים וחטיבות השריון 7 ו-188, אשר עצרו בעוז רוחם ובחייהם, יחד עם המוצבים הנוספים וכוחות צה"ל המעטים שהיו אז ברמת הגולן, את ההתקפה הדו-אוגדתית הסורית בדרום רמת הגולן ביום הכיפורים 1973.
הסיפור של החיילים הנצורים על תל-סאקי, בתחילתה של מלחמת יום הכיפורים, הוא סיפור מדהים של נחישות, עוז רוח ורעות שלא ניתן לתאר במילים. בבוקר יום הכיפורים, ה-6 באוקטובר, 1973, נשלחו שישה חיילים מגדוד 50 (אז תחת חטיבת הצנחנים) לאייש את עמדת התצפית שעל תל סאקי. בצהרים החל הצבא הסורי בהתקפה על רמת הגולן המלווה באש ארטילרית כבדה כשהם מפתיעים את מדינת מישראל, את צה"ל, את אנשי המודיעין וגם את החיילים של גדוד 50, בפיקוד יה-יה (יורם יאיר), בתקלה המודיעינית הגדולה שידעה מדינת ישראל. אלפי פגזים מסוגים שונים נוחתים על המוצב ומסביבו מאות טנקים של הסורים מסתערים על רמת-הגולן כשהחיילים חסרי אונים. בשעות הערב מצטרפים להגנה על התל והציר 8 טנקי שריון מחטיבות 7 ו-188 ובמהרה נפגעים כל הטנקים, חלק מחיילי השריון נהרגים, חלק נופלים בשבי וחלק מצליחים להיכנס למוצב ולעזור בלחימה. המצב בתל קשה, מסביב הסורים מנסים לפרוץ והכוח מתכונן לנפילה בשבי. אחד החיילים הנצורים יוצא החוצה בגבורה עילאית כדי ליפול בשבי ולשכנע את הסורים כי הוא החייל האחרון שנשאר בחיים, בזמן שהאחרים שומרים על דממה בבטן האדמה. כוח חילוץ ראשון של נגמ"שים שנשלח ע"י יה-יה מג"ד 50 לא מצליח במשימתו ו-10 מ-12 הלוחמים שבו נהרגים, שני לוחמים מכוח החילוץ מצליחים להסתתר ומחולצים רק למחרת ע"י כוח החילוץ של המילואים שמגיע לתל ומחלץ את הנצורים שמסתתרים למעלה מ-30 שעות בבטן המוצב. והתובנה ברורה - ראשית אין תחליף לצה"ל ולחיילים הגיבורים השומרים עלינו ושנית אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבמילואים!
לא יכולנו שלא לקשר את המחדל הענק של 6 באוקטובר שנת 1973 למחדל הגדול יותר של שמחת תורה 7 באוקטובר 2023 כשאיתנו אייל, אבא של התצפיתנית ממוצב נחל עוז (עוטף עזה) רוני אשל ז"ל, שדיבר מדם ליבו וסיפר על מחדלים ותקלות בתקופה שקדמה ל"חרבות ברזל" ובפרט על 6.10.2023 - היה מרגש עד דמעות! תודה ענקית וחיבוק חזק לאייל.
מתל סאקי רכבנו צפונה על כביש 98 עד לציר הנפט שנסלל לפני כמה שנים - כתבה על צירי הנפט במזרח התיכון. רכבנו צפון מערבה לכיוון כביש 87 בואכה קצרין שמורת יהודיה. ירדנו את רמת הגולן עד לצומת יהודיה, הקפנו ברכיבה מצפון את הכנרת והתחברנו חזרה לכביש 90 ובהמשך לכביש 65 עד למסעדה שליד צומת גולני.
כאן המקום להודות - קודם כל לחבורת הרוכבות והרוכבים שהצטרפו אלינו לטיול אופנועים של שבת - רוח הרפתקנית, רכיבה בטוחה, דרך ארץ ו"עונג שבת" יחד.
תודה למרשלים ובראש (במאסף) ניר יחזקאל התותח! תודה לטופלברג הצלם על התמונות, תודה לשרון וכל צוות ההפקה ותודה לפרי, גרוסמן, אמיר ותומר אנשי "מאיר" - יבואן הונדה אופנועים, שהזמינו אותי ואפשרו לנו את כל הטוב הזה.
מאחל שכל חטופינו ישובו במהרה ושנזכה לנצחון ולחיים שלווים בחלקת ארצנו היפה.
טיול האביב של הונדה לצפון הארץ ללקוחות המותג הגיע אחרי תקופה ארוכה שבה לא יצאו טיולים מאורגנים כאלה, והוא היה מוצלח מאוד. כ-130 אופנועים, חלקם סולו וחלקם בהרכבה, הגיעו כדי לטייל עם הונדה במסלול שעבר בגלבוע ועלה לגולן.
העניין המרכזי עם הטיולים של הונדה – וזו גם אחת הסיבות העיקריות שההרשמה מתמלאת מהר מאוד – היא איכות ההפקה. בהונדה משקיעים מאוד בטיולים הללו ובאירועים בכלל, כשצוות הפקה ייעודי עוסק בהם, ומאפשר לרוכבים לעסוק בדבר אחת בלבד – הנאה מהרכיבה ומהחוויה.
קישור לכתבה המלאה של אביעד אברהמי - אתר פול גז
להקה אדומת כנפיים – טיול ראשון עם מועדון הונדה לרמת הגולן
לאחר הפוגה של שנה וחצי בשל המלחמה, מועדון הרוכבים של הונדה לנפחי 500 סמ"ק ומעלה יצא בשבת האחרונה לטיול אביב לגלבוע ורמת הגולן. היות ואני מרבה לרכב לבד או בקבוצות קטנות ומעולם לא הצטרפתי לטיול מועדון בסדר גודל שכזה, ראיתי בכך הזדמנות לבחון פן אחר של טיולים בארצנו הקטנה ורשמתי את הסוסה הזקנה שלי למסע.
נפגשנו בבוקר יום השבת באנדרטת משמר הגבול הסמוכה לחדרה להתארגנות, דברי פתיחה וכיבוד קל. בעודי נכנס למגרש החניה הרחב, נפרשו אל מול עיניי עשרות כלים מאובזרים ונוצצים מבית הכנף האדומה. מבין 130 האופנועים שהגיעו לטיול, רובם היו מדגמי אפריקה טווין 1000 ו-1100, מלאי ארגזים ושאר תוספות, או ממגוון דגמי ה-750 החדשים (טרנסאלפ, הורנט, NC, XADV ופורזה). הבחנתי גם בכמה גולדווינגים מפלצתיים, מספר CB500X/NX500 ואפילו CBR600RR אחד שבלט בנוף. כריסי, בהמת המשא שלי מדגם NC700X, הייתה האופנוע הזקן ביותר בפער, אך לא נראה שזה מנע ממנה להשתלב בנוף. שיטוט בין הכלים הביא גם להתקלות מפתיעה בחברים ותיקים ולהיכרות עם חברים חדשים, ובתום המינגלינג התכנסנו לשיחה ראשונית טרם היציאה לדרך.
שיירת סוסי הברזל היפנים התעוררה בתזמורת סיבובי מנוע ורעם אגזוזים ועשתה את דרכה לכיוון צפון-מזרח, אל עבר הגלבוע. התקדמתי בקצב נחיל האופנועים שזרם לו בין הרכבים המנומנמים בצורה מופתית, מחייך אל מול העובדה כי כל עקיפה או מעבר נתיב של כל רוכב או רוכבת נעשו בזהירות ותוך שימוש באיתותים. בין הפניות השונות עמדו נציגים מצוות המרשלים שליווה את השיירה, לבושי ווסט אדום ורוקדים לצלילי המוזיקה בקסדה, אשר כיוונו את התנועה לעצירה הבאה בעודם טסים במהירות מנקודה לנקודה בין השיירה. כאדם שעד לא מזמן הוביל קבוצות טיולים קטנות של כ-8-10 רוכבים לכל היותר, אני יכול רק לשער לאיזו מקצועיות וערנות נדרשים המרשלים בכדי להוביל 130 אופנועים ללא שיהוקים, ולא נותר לי אלא לשבח אותם על עבודתם.
עד מהרה, מצאתי את עצמי מתרגל לסוג חדש זה של טיולים. כל אשר עליך לעשות הוא להתרכז בתנועה לפניך ולזרום בעקבות המסלול, ללא מחשבות בנוגע ל"איך, איפה ומתי" המגיעות בטיול עצמאי או בהובלת קבוצה, בהחלט שינוי מרענן. השיירה פנתה אל עבר דרך נוף הגלבוע והגענו לנקודת העצירה הראשונה, כתף שאול, בה קיבלנו הסבר על המלחמה המקראית שהתרחשה באזור זה בימי קדם. נהנינו משלל פירות ומטעמים בצל העצים ולאחר המנוחה המשכנו דרך בית שאן אל הגולן. ביציאה ממגרש החניה עברתי את האופנו-גרר אשר ליווה את השיירה בעודו חמוש בשני אופנועים חלופיים למקרה ותקלה כלשהי תשבית את אחד האופנועים של היוצאים לטיול והרוכב/ת יוכלו להמשיך במסלול על אופנוע אחר. שמחתי לראות כי איש לא נזדקק לשירותי הגרירה וזרקתי בגיכוח ששירות שכזה מיותר בטיול המורכב מאופנועי הונדה, כציון לשבח לאמינותם הידועה של הכלים, בעודי זוכה לקריאת "אל תפתח פה!" מרוכב נוסף ששמע את דברי.
ירדנו אל העמק דרך הכביש המפותל, כאשר מצד אחד עמדו טורבינות הרוח הלבנות בשורה ארוכה ומהצד השני נפרש תחתינו נוף העמק, מלא בבריכות דגים ושדות בגווני ירוק, צהוב וחום. עברנו את בית שאן בעוד תושבי העיירה המנומנמת התבוננו בשיירה העוברת מחלונות ביתיהם והמשכנו אל עבר הכנרת ואל העליות של חמת גדר. צללנו בין הפיתולים בעודנו עושים את דרכנו מעלה, אל הגולן, והתברגתי בתור זנב לאריות בקצב האפריקות שזינקו מפניה לפניה בחינניות חסרת מאמץ. נקודת העצירה השניה הייתה תל סאקי, בו בדומה לנקודה הקודמת קיבלנו הסבר בנוגע לקרבות הגבורה שהתרחשו בו לפני יובל, במלחמת יום הכיפורים. צוות הטיול חילק בקבוקי מים קרים וארטיקים תחת צליות אדומות שעזרו להתמודד עם החום הכבד ששרר באזור. מהתל המשכנו צפונה ופנינו אל עבר מקטע מציר הנפט, דרך שבעבר הייתה חלק מצינור הנפט הטרנס-ערבי לפני מלחמת ששת הימים.
נראה כי פתיחת הפה שלי בנוגע לגרר החליטה לחזור אלי כבומרנג. באמצע הכביש הייתה מהמורה גדולה וראיתי כיצד שובל רוכבי האפריקות לפני נעמדים על רגליות האופנוע ומזנקים מעליה. כמובן שלאחר שהתנסתי לראשונה יומיים קודם לכן ברכיבת שטח אמיתית לראשונה, החלטתי לזנוח את העצה שניתנה בדברי הפתיחה של הטיול בכל הנוגע לרכיבה בקצב שנוח ומתאים לכל רוכב, ופתחתי את המצערת בעודי נעמד על הרגליות בכדי לזנק בקצב דומה. לאחר כשניה בה האופנוע היה באוויר, נחתתי בקול חבטה חזק בעוד הבולמים שלי נטרקים ומגן הגחון סופג מהלומה חזקה ברמה שגרמה לי להביט במראות ולנסות לאתר שובל שמן שעלול להשתרך מאחורי האופנוע. למזלי, האדמה מאחורי נותרה יבשה, אך לא יכלתי שלא לתהות האם ארגז האופנוע שלי תמיד היה מורכב בשיפוע שכזה.
הסקרנות גברה עלי ולאחר כקילומטר, עצרתי ליד אחד המארשלים וירדתי מהאופנוע לבחון את הנזק. המכה הצליחה לעקם את סבל הארגז, ובמידה והוא היה עמוס במשקל הוא הינ נשבר לגמרי ולוקח עמו את כל יחידת האור האחורי של האופנוע. ניר, המכונאי הראשי של מוסך הונדה רעננה אשר ליווה את הטיול כמאסף, עצר בכדי לבחון את הנזק. הארגז הועמס ברכב הליווי בכדי למנוע עומס על הסבל העקום והמשכנו יחד אל נקודת העצירה האחרונה, במסעדה בצומת גולני. נקודת משבר זו גרמה לי להעריך אספקטים נוספים של הטיול המאורגן, שכן אינני יודע כיצד העניינים היו מתגלגלים לו הייתי נקלע לסיטואציה דומה לבדי.
הדבקתי קצב לזנב השיירה ובעודנו מתקרבים לנקודה האחרונה, הרוכב שלפני החליט לפנות ימינה ופניתי בעקבותיו, וכך גם עשו עוד מספר רוכבים שהיו מאחורינו. מסתבר כי הוא טעה בדרך, אך למזלנו כל משתתפי הטיול היו חלק מקבוצת ווצאפ בה נשלחו קישורים לוויז או גוגל מאפס לכל נקודת עצירה, כך שגם במקרה ורוכבים מאבדים את השיירה הם יוכלו להתמצא ולחזור למסלול. הגענו למסעדה המזרחית בה שבענו מכל טוב, כאשר בין הבשרים השונים היה מגוון עצום של סלטים ופיתות גם למטיילים הצמחונים. לאחר ששבענו, ניר ואני יצאנו לבחון את הסבל ובכוחם של שלושה גברים הצלחנו ליישר אותו מעט. ניר הידק את הארגז עם רצועת קשירה ושוחררתי מידי הדוקטור עם מרשם ליישור וחיזוק באמצעות ריתוך פלאחים. חזרתי בכדי לקחת את ציוד הרכיבה, לקבל מגבת ממותגת של הונדה (שהתאימה לכובע הממותג שניתן בתחילת הטיול) ויצאתי לדרכי, בחזרה הביתה.
לסיכום – חווית הטיול הראשון עם מועדון הונדה הוכתרה כהצלחה. לאורך כל הטיול, הצוות ליווה את הרוכבים במקצועיות ובנעימות, תוך דאגה, טיפול והצעת מגוון פתרונות גם בנקודות משבר אשר מצליחים להשרות נחת בקרב הרוכבים ולאפשר להם להתרכז בדרך ובנופים הנהדרים שנבחרו למסלול. ארצה להודות לכל אלה שארגנו, הובילו, ליוו, טיפלו וצילמו את הטיול, תודה לכל הצוות הנהדר של הונדה, בהחלט השארתם טעם לעוד.
39 תגובות
1
dovgazit
28 במאי ב 10:45
כן ירבו טיולינו עם הונדה בהובלתך🤙
2
Ogash Ofer
28 במאי ב 10:51
כן ירבו טיולינו עם הונדה בהובלתך🤙
"3
אורח/ת - אלון
28 במאי ב 10:57
טיול מהמם היית מוביל מעולה
כיף לרכוב לצידך
4
Ogash Ofer
28 במאי ב 10:59
טיול מהמם היית מוביל מעולה
כיף לרכוב לצידך
5
אורח/ת - אלעד
30 במאי ב 15:37
טיול מהסרטים
6
אורח/ת - שאול
31 במאי ב 10:31
תודה לכל מי שדאג וארגן וביצע את היום הזה
7
אורח/ת - שבתאי
31 במאי ב 10:31
תודה רבה רבה לכולם היה יפה ומשובח פעם ראשונה שלי להשתתף בטיול של הונדה אופנועים
תודה על ההשקעה ולכל מי שדאג להרים את הטיול
ולצוות של הונדה ולמרשלים
8
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:32
פעם ראשונה שאני מצליח לצאת אחרי הרבה שנים של נסיונות.
היה מדהים.
אירגון מופתי ועשיר ומדוייק.
תודה לכולם
9
אורח/ת - ROY
31 במאי ב 10:32
תודה רבה לכולם ובעיקר לצוות הונדה ולעופר על ההובלה.
כרגיל היה טיול למופת כמיטב המסורת. 🙏🏻💪🏻❤️
10
אורח/ת - לילך
31 במאי ב 10:32
הונדאים יקרים, תודה גדולה על היום, זה לא מובן מאליו.
תודה לאוגש האחד והיחיד לרונן צלם על.
תודה למרשלים ולניר ולכולם.
רוצה לספר שטיול הונדה קודם הייתי רוכבת אישה יחידה. היום היינו כבר כמה וזה מרגש ומשמח אותי מאוד.
מזמינה את המורכבות לעבור מושב ולשפר עוד יותר את החוויה של הטיול כמו היום.
היום היה אור בתוך החושך.
אמרו עוד לפניי...
תודה על כך 🩷
11
אורח/ת - איל
31 במאי ב 10:33
אני כותב בהתרגשות , תודה רבה על הפקה מרשימה .
תודה שגרמתם לי לצאת מהבית ...
איל אשל .
12
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:33
תודה על טיול נפלא
13
אורח/ת - אביעד
31 במאי ב 10:33
איזו הפקה מתוקתקת ואיזה כיף של טיול!
תודה רבה! ♥️
14
אורח/ת - שילר
31 במאי ב 10:34
איזו חבורה מופלאה של אנשים אנשים רוכבים ,נפגשים מספרים פסטיבל מספרי סיפורים כיף גדול שהונדה יודעים לארגן טיול שכזה
תודה לאוגש הענק
טופלפרג ותומר כהן על התמונות שעוד נתענג עליהם לכל צוות הונדה שרוני ופרי האלופות כמו תמיד המרשלים,לניר המאסף המדופלם המתוקתקים
ניר גרוסמן תודה לך
שבוע טוב עד העונג הבא
15
אורח/ת - IDAN
31 במאי ב 10:34
תודה רבה על כל הארגון וההשקעה, מאז דרום אדום חיכינו לצאת לטיול נוסף מטעם הונדה, היה ממש מושלם ❤️
פעם הבאה נעזור באיזה חמם טורקי להרגיע את השרירים שנתפסו
16
אורח/ת - ALON
31 במאי ב 10:34
תודה לכל המארגנים
היה טיול מעולה
כיף של יום
17
אורח/ת - דניאל
31 במאי ב 10:35
צוות הונדה יקרים, היה אחלה טיול, מסלול מגניב, קצב סבבה, אירוח ופינוקים, אנשים נחמדים (חוץ מתומר), אחלה עופר מוביל, אחלה מרשלים, באמת אחד המוש.
מחכים לתמונות של טופלברג!
תודה לכולם היה מעולה!!!
מיצו עם ברווזי
18
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:35
כבוד לצוות הונדה אופנועים ולחברת הונדה.
למרות כמות הכלים היה מושלם!!!
תודה, שיהיה לנו שבוע טוב
🎗️🇮🇱🎗️
19
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:35
משפחת הונדה היקרה , היה טיול ממש כיף אווירה טובה טיול מתוקתק מקצה לקצה תודה על הליווי המקצועי של כל הצוות ועל הפינוקים אני אתגעגע
20
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:38
מסע נהדר. תודה למוביל, למארגנים, לשרון המדהימה ולתמיר המוכשר ולאנשים הטובים באמצע הדרך.
הפקה נהדרת. תודה על המגבות. שמחה להיות חלק. ❤️😘❤️😘
יש לנו ארץ כל כך יפה ונהדרת.
עם ישראל חי🇮🇱
21
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:39
הגעתי הבייתה לבאר שבע, תודה לכל צוות הונדה היקרים על ארגון מושקע ולמופת, על מסלול מהמם וכייפי, היה מושלם.
רק בשמחות.
שבוע טוב לכולם.
22
אורח/ת - תן גז
31 במאי ב 10:39
תודה לחברת מאיר, תודה להונדה אופנועים, תודה ובהצלחה למנכל החדש, תודה לעופר על הובלה מעולה, תודה לרונן טופלברג האחד והיחיד, לא צלם הוא אומן.
תודה לפרי ושרון על הפקה כמו שרק הן יודעות, הכל זורם ועובד כמו מכונה יפנית משובחת.
תודה לניר המאסף, תודה לפרמדיקים והחובשים, תודה לבנות הזוג שפירגנו, תודה לכל עובדי הונדה שבאו ותרמו והיו מארשלים.
תודה לאיל אשל שריגש אותנו.
תודה לאופנוגרר שלמזלנו נשאר ללא עבודה.
תודה לחיילי המילואים שבזכותם אנחנו יכולים להנות, ונקווה שעד הטיול הבא תפסק המלחמה ו58 החטופים שלנו יחזרו הביתה.
23
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:40
אחלה טיול תודה על יום מענג 🇮🇱
24
אורח/ת - שיש
31 במאי ב 10:40
.תודה רבה
לכולם.
ל מארגנים,
ל מובלים, לכול החברים,
לכול האנשים שדאגו לפנק אותנו לאורך כול הטיול,
שוב תודה רבה
עד הפעם הבאה
25
אורח/ת - MAOR
31 במאי ב 10:40
אנשי הונדה והמארגנים תודה רבה
היתה הפקה מתוקתקת ומאורגנת עד הפרטים הקטנים
שאפו גדול מחכה לטיול הבא 🏍️🙏
26
אורח/ת - איתי
31 במאי ב 10:41
עופר אתה איש מיוחד היה כיף להקשיב לך ולהיות מלווה על ידך בטיול.
תודה לחברת מאיר, לכל מי שעמל על הארגון והחוויה שסיפקתם לכל רוכבי אופנועי הונדה, גאווה גדולה לעבוד איתכם🙏🏼❤️
27
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:41
תודה רבה לכולם היה אחלה של טיול
28
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:41
תודה לכולם היה כיף מאוד. זכיתי לקחת חלק. תודה על ההשקעה המטורפת ולכל המארגנים והאנשים שעמלו קשה. ❤️🙌🏻
29
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:42
תודה רבה למארגנים מרשלים וכו היה מעולה
30
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:42
תודה על יום נפלא
31
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:42
פעם ראשונה
היה מדהים
תודה לכל המארגנים
32
אורח/ת - GAL
31 במאי ב 10:42
תודה רבה. היה מצויין
33
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:43
תודה רבה לכולם היה אחלה
34
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:43
צריך גם טיול סתיו השנה
תודה רבה על הארגון
היה נהדר
35
אורח/ת - BAZZ
31 במאי ב 10:43
צוות הונדה אופנועים תודה על עוד טיול מושקע מפנק. המסורת של המועדון המפואר שתמיד מפתיע אין ספק המועדון מספר 1 צוות של אלופים הפקה ליווי המרשלים טופרברג פינוקים כבוד RESPECT ✊
36
אורח/ת - ALON
31 במאי ב 10:44
טפלבג פשוט אמן
איזה תמונות מעולות
תודה רבה
37
אורח/ת - יואל
31 במאי ב 10:44
תודה פעם ראשונה היה נהדר יואל
38
אורח/ת - .
31 במאי ב 10:45
טפלברג אומן האומנים ! כל הכבוד על האיכות מכל זווית ובתנאי דרך לא קלים עם הרכיבה של תומר לא קל 😎 יצא מושלם !!!
39
אורח/ת - לילך
31 במאי ב 10:45
בוקר טוב,
תמונות נפלאות
טופלברג אתה אומן!
תגובות