שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

סיפור מסע בכרמל מאתגר בתחילה ומעניין בהמשך – ובלי לילה כנראה אי אפשר

כותרת משנה:
אם החבר'ה מחפשים עניין לנו המדריכים לא נותר אלא לספק אותו - כבר בירידה לשטח חיכתה לנו שלולית נחמדה מעבר במוביל מים ועליה קצרה, אחרי זה כבר הכול אפשרי

המשכנו בטיפוס מעניין במעלה המוחרקה – מעלה מצויין , כל אחד יכול לבחור לו את רמת הקושי הרצויה לו
התחלנו בקשה, ועברנו לבינוני וכך גם המשכנו, אפילו הטריוס הצהוב בידיו האמונות של  יעקוב לא וויתר ולרוב גם עבר לקול תשואות הקהל.
לאחר שכיבינו מדורה שהושארה בוערת למחצה הגענו לדרך נוף בכרמל, עצרנו סוף סוף [כך טענו הילדים] לארוחת בוקר.
הירידה לנחל רקפת יפה כרגיל, העלייה והנסיעה לצדי הלבלוב החדש במטעי הזיתים עשו את הדרך למיוחדת במינה
דרך טרשית המתפתלת בינות לסבך הכרמלי, הביאה אותנו לחרבת סומק לארוחת צהריים עם הפתעות בדמות ערמונים על המדורה תה זעתר מתוק וחצילים על האש ...
רק יצאנו לכיוון הים, והטרופר שלי הודיע ברעשים מזוויעים שהוא מפה כרגע לא ממשיך- נשבר תפוח הגה -, לאחר שעה קלה התפוח מפורק הרכב נעול ואנחנו מצטופפים קצת וצולחים את הקטע האחרון: הירידה לכרם מהרל, עם הרבה מהמורות מדרגות קטנות ואבנים לא הגיוניות שדרשו מהחברה ריכוז בנהיגה ולא מעט הכוונה קרקעית,
בערבו של יום הגענו לכרם מהרל
החבר'ה חזרו איש לביתו ותודה לארז וליעקוב על הטרמפ לילדים לצומת אליקים
תודה גם ל דני ולצבי על אורך הרוח ביצועי הנהיגה ובכלל יום מהנה
אנחנו: שריג פאדי ואני התחלנו את החלק המעניין של הלילה: נסיעת שטח חזרה לטרופר
פאדי וההיילאקס הירוקה שלו טרפו בקלות את הדרך הטרשית, כל המעברים שעם טריוס, ניסן, וקאיה נראו בעיתיות הפכו עם הרכב המוגבה הזה לטיול בדיזינגוף,
את החלק השבור התקנו ב 15 דקות ועוד 15 דקות מהירות ביציאה לכביש דלית אל כרמל
סיום נחמד ליום מהנה
עמיר גדנאור

שלוליות ועליות לחימום המנוע

שלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנועשלוליות ועליות לחימום המנוע

עלו נעלה

עלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלהעלו נעלה

נוף כרמל ונחל רקפת

נוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפתנוף כרמל ונחל רקפת

בסבך הכרמל וחרבת סומק

בסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומקבסבך הכרמל וחרבת סומק

התפוח השבור

התפוח השבורהתפוח השבורהתפוח השבור

הירידה לכרם מהר"ל

הירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהרהירידה לכרם מהר