שבת חורפית, כל הארץ עוד מתחת לשמיכות אבל 7 ג'יפאים על בני משפחותיהם לא ויתרו על טיול ג'יפים מאתגר הכולל 4-6 מעלות במרחבי הנגב.
אז מה היה לנו שם - גרירות עם רצועה, משיכה עם כננת, בקקס קידמי שבור וגרר - ולמרות הכל - מצב רוח מרומם.
מדריך : וייזל עדי
אברהמי ונועה מנסים להשתלט על הפראדו
08:30 בבוקר, תחנת הדלק סמוך לצומת טללים - נפגשנו כל הג'יפאים לחלקם מדובר בנסיעה לא קצרה מהבית, תושבי הצפון,כאשר כל הדרך לדרום, גשם זלעפות .אין ספק שכולם חשבו איך לעזאזל מטיילים במזג אוויר כזה כשבחוץ המים לא מפסיקים לרדת?. אז סמכתי עם התחזית, הפעם הם לא פישלו, ואמרו שגשם יירד גם בצפון הנגב - משמע בנגב לא!!
את המעלה הראשון פגשנו כבר בחלק העליון של נחל הבשור. כבר שם נפתחה הכננת של יעקב והטארקאן של דר ג'עפרי נגררה אחר כבוד לראש המעלה.
כל השאר במקרה הזה עלו ללא בעיות מיוחדות.
אז גמרנו עם הסיפתח של המסלול - מעלה נחמד אבל זו רק ההתחלה כדי לחמם קנים. המשכנו להדרים לכיוון כתף שבטה ורכס הר בוקר כאשר בדרך פגשנו פה ושם עוד כמה מעלות נחמדים שבהחלט איתגרו אותנו לא מעט ואפילו שיפוע צד מלחיץ שזרק את יעקב עם המפלצת שלו לדופן הואדי - קצת מלחיץ, אבל הרבה קור רוח והרבה עבודת צוות ויעקב בחוץ - ואמנון מצלם ומצלם ומצלם......
אז אחרי ששיחקנו הגענו לדבר האמיתי - מעלה בוקר האימתני.
אז נכון כשמסתכלים עליו מרחוק ואפילו מקרוב הוא לא נראה בדיוק כמו שמצפים ממעלה קשה להיראות אבל הוא בהחלט קשה ובעייתי.
מעלה המורכב מ-3 מדרגות רצופות וצמודות שמאלצות את הנהג והרכב להתמודד עם 4 גלגלים במאמץ.
אז כפי שאמרתי מעלה בוקר לא קל - ד'ר ג'עפרי בטראקן נגרר בכננת במעלה בוקר כדי לצמצם נזקים (טאראקן רכב מאוד נמוך), יפתח עם השירוקי שבר בקקס קדמי מסיבה ממש לא מובנת (עדיין לא הגיע למדרגה של המעלה, החלק הקשה, וכבר בדרדרת הציירייה שברה את הבקקס)אבל לא רכב כמו השירוקי יוותר והוא המשיך את כל המסלול כולל הסכין המדהים לא לפני שנמשך בעדינות בכננת ע'י יעקב וזאת עד להפסקה ולקפה בבור ציפורים.
תענוג של מסלול, חבר'ה יוצאים מן הכלל - פשוט חבורה נפלאה של אנשים.
בתחנת הדלק אחרי קפה טוב הגיע הגרר שלקח את השירוקי למוסך ומשפחת שמש קיבלה הסעה עד פתח הבית בדיוק כמו שמגיע להם.
אז תודה לכל המשתתפים.
ליעקב ואורן המכונאים בחבורה שכשהם בשטח אני תמיד שקט לגבי תקלות מכניות), לאמנון, לדר ג'עפרי ובני משפחתו לדר שמש ומשפחתו, לפיני ויואב המקסימים, למשפחתו של דר אברהמי ולנועה הנהגת התותחית- עוד דר לחבורה ולרון עם הסמוראי שהפתיע לטובה עם הרכב שכל שנייה כבה אבל לא פישל באף מעלה.
להתראות בטיול הבא
וייזל עדי
10 תגובות
1
bugo
26 בפברואר 2009 ב 08:20
בקקס קידמי????
Back-axe הוא ציר אחורי - לא יכול להיות קידמי!
אלה אם כן יש שני סרנים אחוריים - אז אולי.....
2
אורח/ת
26 בפברואר 2009 ב 10:35
הערה ל- 2
מדובר בביצה הקדמית, הרכב הוא בעל הנעה 4ס4 קבועה כל הזמן גם בכביש אז קיימת ביצה קדמית אז אולי
3
אורח/ת
26 בפברואר 2009 ב 15:29
אחלה טיולללל
יפה מאודדדד
4
אורח/ת
26 בפברואר 2009 ב 15:30
יפה מאוד
בקקס אחורי.??.???
5
אורח/ת
26 בפברואר 2009 ב 15:32
בירות יפה מאוד
טוב מאוד
6
אורח/ת
26 בפברואר 2009 ב 15:34
יפה
זה הדבר הכי יפה בעולם וכולו
7
עדי וייזל
26 בפברואר 2009 ב 17:53
שמח על התגובות - גם אני נהנתי
מגיבים יקרים - להרשם לאתר בשם משתמש לא עולה כסף!! זה יכול להועיל כאשר המגיב מזדהה בשמו כך ניתן לשלוח אליו הודעה פרטית.
אם גולש מעוניין להגיב בלי ששמו יתנוסס אלא להזדהות רק כאורח ניתן לנתק עצמך מהגלישה ואז אתה לא מזוהה.
לגבי הבירות - אני מוביל את שיירת הג'יפים בטיולים ולא על תקן מחנך מעבר לזה אלו ששתו לא נהגו לפחות בחצי השני של המסלול.
לגבי הבקסס - ברור לי שבקקס זה המונח למכלול/ביצה האחורית אבל כידוע לכם ישנם רכבים שיש להם ביצה גם מקדימה ועם הזמן המונח שמקובל אצל ג'יפאים זה בקקס קידמי.
כוונתי בנזק הייתה לביצה הקידמית ולכן השתמשתי במונח בקקס - דרך אגב עובדה שכולם הבינו למה התכוונתי. :)
נתראה בטיולים הבאים
וייזל
8
אורח/ת
27 בפברואר 2009 ב 14:02
טיול מאוד
טיול יפה מאוד יפים הג'יפים
9
אורח/ת
27 בפברואר 2009 ב 14:03
יפה
יפה
10
arie
09 ביולי 2010 ב 00:37
פירוט המסלול
נראה טיול מדליק ביותר
יש מצב לקבל פירוט מסלול ?
אריה
תגובות