אנשי מועדון קאן–אם מנצלים מזג אוויר מושלם לטיול כהלכתו
המסלול, כאמור, התחיל בתחנת הדלק של בית גוברין, ביצע סיבוב קצר בגבעות שמצפון ומערב לקיבוץ ואז הדרים עד למערות חזן, שם חיכה לנו מאהל האוכל והמעסים, וחזרה לבית גוברין דרך הכרמים של חבל לכיש. סך הכל כ-90 קילומטרים של מסלול ללא מכשולי עבירות מיוחדים, אבל מגוון מאוד, עם שילוב נעים של נוף ודרכים מהירות. חבל רק שהמטיילים לא זכו לעוד קצת הסברים על ההיסטוריה העשירה והמרתקת של האזור דרכו טיילו – הזמן אפשר זאת, ושפע התלים, מערות המסתור ושרידי הישובים דרש זאת.
ואם לחברה הטובה ולארגון היעיל אני כבר רגיל, הרי שהאאוטלנדר 650 הדו-מושבי הצליח להפתיע אותי. את זה שהוא יודע להוביל בנוחות שני אנשים ויש לו מספיק כוח לכל דרישה הגיונית כבר ידעתי. ההפתעה הגיעה בדמות ה-DPS, הווה אומר הגה-כוח דינמי. או שמא כידון-כוח דינמי? לא משנה. העיקר הוא שיש כאן תגבור חשמלי להיגוי, שעוזר להקל במעט את משימת תמרון הכלי הלא ממש קומפקטי בקטע המסלול שמתפתל לו בין גבעות בית גוברין. באופן מפתיע, נראה שגם בעיית תת-ההיגוי במצב הנעה אחורית, בו נתקלתי בכלים דומים בעבר, תוקנה באותה הזדמנות, אם כי יכול מאוד להיות שהאחיזה המשובחת של הקרקע הלחה היא שאחראית לכך. המערכת החשמלית מצליחה לסנן גם את רוב לוחמת השיבושים ברכיבה על שבילים טרשיים, והפכה את הטיול לחוויה קלילה, שלא דרשה יותר מדי משרירי הכתפיים שלי. אם רק יוותרו כבר בעולם הטרקטרונים על מצערת האגודל המטופשת הזו... למערכת שני מצבי תגבור, תגבור חזק לתנאים צפופים ומינימאלי לקטעים מהירים. אליבא דרווה, מנהל מותג קאן-אם, במצב הראשון ההיגוי מרגיש קליל מדי בקטעים מהירים, ופוגע בתחושת הביטחון. אבל אני לא הצלחתי להרגיש בבעיה כזו. לעומת זאת, אם כבר טרחו ותכנתו שתי רמות תגבור, לא הייתי מתנגד לקצת יותר תגבור במצב החזק – לטובת רוכבים פחות חזקים ומשורגים ממני, כמובן.
4 תגובות
1
אורח/ת
09 באפריל 2011 ב 11:40
רוצה מידע על המעדון
אני מעוניין בפרטים על המעדרון סוגי הטיוליים ועוד םרטים מענייניפ
2
אורח/ת
09 באפריל 2011 ב 17:59
טיולי טרקטורונים
אשמח לקבל מידע על טיולי טרקטורונים שאתם מארגנים
3
Ogash Ofer
09 באפריל 2011 ב 18:12
טיולי טרקטורונים
הטיול הבא של מועדון קאן-אם יתקיים בשבת הבאה 16 לאפריל 2011 ויהיה סובב מכתש רמון.
4
אורח/ת
27 באפריל 2012 ב 22:02
רוצה להצטרף
תגובות