הדרכת נהיגה לבעלי גרנד ויטרה חדשים. לרוב הנהגים אין ניסיון נהיגה קודם וזהו להם רכב השטח הראשון.
אחרי היכרות קצרה אנו מתחילים לעבור על כל החומר התאורטי הרלבנטי שבסופו, מתחיל החלק המעשי שחוזר על החלק התאורטי הלכה למעשה.
מאת: אתר השטח הישראלי
25/11/13
המכשולים נראים סבירים למשתתפים וכולם מרוצים. מהר מאוד אנו עולים מדרגה (תרתי משמע) ברמת קושי ואמירות כמו אני בכלל לא מתכוון לנסוע עם האוטו בשטח, נשמעות בחלל האוויר.
רון, בעל ניסיון קודם בנהיגת שטח מתרגל ראשון, עובר את המכשול בצורה יפה והוא והויטרה חוזרים בשלום. נראה שכולם מתרשמים, אך ברור שזה רק בגלל שהויטרה שלו משופרת.
אחריו מתרגלת נדיה, עם גרנד ויטרה קצר בן חודש, ללא שיפור כלשהו. נדיה עושה הכל נכון וצולחת את המכשול בקלות.
זה האות לסיום שלב הספקות... הסכר נפרץ וכולם רוצים לתרגל!
אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP
מערכות ההנעה והבטיחות ברכב:
דיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפ לטיפוס עלייה
טיפ לירידה תלולה
טיפ לשבילים המהירים
טיפ שיפוע צד
טיפ ציוד בשטח
השילוב של ההבנה התיאורטית והתרגול הנצמד לכללים, הם המפתחות לנהיגה שטח נכונה!
כל הכבוד לכולכם.
סעו בזהירות וניפגש בשטח.
2 תגובות
1
אורח/ת
01 בדצמבר 2013 ב 09:00
אוהד בן אהרון, תודה לך ולסוזוקי.
תודה על השתלמות שאפילו לי, כמנוסה, סייעה רבות!
הנה קישור לאלבום תמונותיי בפייסבוק
2
אורח/ת
15 בפברואר 2014 ב 13:12
הדרכה מעולה!
למדתי ונהניתי מכל רגע.
רוצה עוד!!!!
תגובות