כדי לטייל עמוק לתוך השטח, בבטחה וברוגע, על הנהג להכיר היטב את יכולות הרכב שלו ואת יכולותיו שלו עצמו. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בימי ההדרכה
הדריך וצילם: עופר אדר
מאת: אתר השטח הישראלי
15/07/14
מקצת מהחומרים שנלמדו ותורגלו בהדרכה
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
2 תגובות
1
אורח/ת
03 באוגוסט 2014 ב 14:45
משוב
1.ההדרכה תרמה לי היכרות טובה עם יכולות השטח של הג'יפ ומכלוליו, ונתנה לי בטחון רב יותר בשימוש בו ולחוש את ההבדל המהותי מרבי השטח הקודמים שלי, שהיו צנועים יותר ביכולותיהם.
2.לגבי כביש, ל"ר. לגבי השטח, כאמור לעיל, ההדרכה חידדה לי את היכולות של הרכב הספציפי מעבר לנהיגה בתנאי שטח שונים בהם גם התנסיתי בעבר ברכבים אחרים עליהם נסעתי/בבעלותי.
3.יש מקום להרחיב בהתנסות במכשולי מים/בוץ,דבר שלא היה אפשרי בחורשן בתקופת הקיץ
2
אורח/ת
03 באוגוסט 2014 ב 14:50
עופר היה על הכיפאק. תודה רבה על אחלה יום
ההדרכה תרמה בהכרות עם הג'יפ, טעימה של מה הוא מסוגל. טיפה בטחון כשאתקל במכשולים דומים. תחושת שטח.
הדרכה שיפרה את הביטחון בנהיגה בשטח.
עופר היה על הכיפאק. תודה רבה על אחלה יום!
תגובות