קבוצת בעלי גרנד צ'ירוקי ורוביקון אחד, התקבצו להדרכת נהיגה בשטח טרשי בבן שמן.
למרות ההבדלים הגדולים בהתנהגות השטח של שני רכבי השטח האלה, היה קל להבחין שכל אחד מהם מעניק אושר והנאה גדולים לבעליו.
גילינו שבחיים כמו בנהיגת שטח, ליכולות היושב מאחורי ההגה, יש משקל גדול מזה של יכולות רכב השטח והוא האחראי העיקרי לרמת הביצועים.
מאת: אתר השטח הישראלי
10/08/14
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח :
וקצת מבחני דרכים לדגמי ג'יפ השונים:
סיימתם את ההדרכה בהצלחה וקיבלתם תעודות המעידות על כך. אני יודע שיש לכם את הידע והכלים לנהוג נכון בשטח ואין מניעה שתצאו לגלות את שבילי הארץ היפים בהנאה ובבטחה. תודה לכולכם. סעו בזהירות וניפגש בשטח. לטיול הבא של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן0 תגובות
תגובות