יום שישי בבוקר, הכניסה לבת שלמה הישנה. קבוצת המשתתפים מתכנסת, תדריך קצר ועוד יום של הדרכה לבעלי גרנד ויטארה של סוזוקי יוצא לדרך.
מאת: אתר השטח הישראלי
24/08/14
מקצת מהחומרים שנלמדו ותורגלו בהדרכה
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
3 תגובות
1
elicoh
24 באוגוסט 2014 ב 10:57
גם אני עשיתי הדרכה בחורשן:
עם ויטרה דור קודם שהיא קשיחה יותר מהויטרה-מנייר הזאת. אחרי שנים עשיתי את אותו מסלול עם טריוס צורה חדשה ולא נעים להגיד, אבל איפה שהויטרה נעצרה הטריוס עבר בקלות...
2
Ogash Ofer
24 באוגוסט 2014 ב 21:08
גם אני עשיתי הדרכה בחורשן:
3
elicoh
25 באוגוסט 2014 ב 08:16
הזיכרון שלי בסדר גמור תודה
כל הויטרות הן נמווכת אבל לויטרה דור קודם היה סרן חי שהוסיף קצת מהלך מתלה. בכ"ז בכל עלייה קטנה עם קצת הצלבה ודרדרת האוטו היה נעצר והילוך כח לא עוזר בשיט. לטריוס יש גם סרן חי , משקל נמוך , בקרת משיכה וזויות גישה\נטישה טובות יותר. זה מה שעושה את ההבדל. על הויטרה החדשה חבל לדבר: זה פרייבט עם הילוך כח 90% מה"יכולת שטח" שלו זה יחסי צבור וצ`יזבטים של החברה
תגובות