פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: מבחן שטח ג'יפ REGO REX

10 באפריל ב 02:10 12 תגובות 20512 צפיות דרור ברלי
איציק מיני לא המציא מחדש את הגלגל. גם לא את המתלים הנפרדים. אבל בדרכו הייחודית, הוא כן מצא איך לגרום למתלים נפרדים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם, לקרוא תיגר של ממש על מוסכמה ג'יפאית מוצקה ולנפץ סופית את הגביע הקדוש של עולם הג'יפאות – אני לא מאמין שאני כותב את המילים המפורשות הללו ביד רועדת.... אבל האם סבתא חיה, סליחה, הסרן הקדמי החי - מת והפעם לתמיד?..........
לכתבה - מבחן שטח ג'יפ REGO REX
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - יריב קלר ברוך 10 באפריל ב 08:48

    רכב מדהים כתבה יפה ומעניינת.
    סופר גיפ תשמח לעמיד רכב ממול למבחן מול הכלי המדובר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. Sgill 10 באפריל ב 11:26

    כתבה מעניינת... למה אי אפשר להעביר את זה רישוי בארץ כמו שעדו עשה עם הזיבאר?

    יריב, גם האתגר שלך מעניין ובתנאי שתעמיד מולו רכב ששופר ב $12,000 ולא $120,000

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 10 באפריל ב 11:41

    אורח/ת - יריב קלר ברוך כתב/ה:
    "

    רכב מדהים כתבה יפה ומעניינת.
    סופר גיפ תשמח לעמיד רכב ממול למבחן מול הכלי המדובר.

    "
    יהיה מעניין!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 10 באפריל ב 11:43

    Sgill כתב/ה:
    "

    כתבה מעניינת... למה אי אפשר להעביר את זה רישוי בארץ כמו שעדו עשה עם הזיבאר?

    יריב, גם האתגר שלך מעניין ובתנאי שתעמיד מולו רכב ששופר ב $12,000 ולא $120,000

    "
    שינוי מבנה אסור בארץ ולקבל על זה אישור דורש הליך יקר שלא משתלם ליצרן.
    ולכן נשאר רק עם החלום.
    אולי אם אחד היצרנים בארצות הברית יאמץ את המערכת הזו אליו כשיפור דרך המפעל נוכל גם אנחנו בארץ ליהנות מזה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - עדו ארנון 10 באפריל ב 13:29

    הגאונות בפשטות x הישום סיפור אחר . מרשים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - ערן קנטרוביץ 10 באפריל ב 15:51

    אי אפשר להשוות בין מתלה נפרד לסרן חי .
    אייכות הנסיעה במתלה נפרד תמיד תהיה יותר נעימה מסרן חי.
    במקרה הזה איציק וחברת ריגו פיתחו מערכת שיודעת לתת מהלך מתלה נדיב ביותר עם ביצועיים מאוד גבוהים ביחס לכל רכב עם סרן חי והגבהה 4-6 אינץ .
    במקרה הזה יש גם אפשרות להגדיל את אורך המשולש ולהגדיל את המהלך .
    כך ניסו לשמור על גובה בסיסי (הכל יחסי ) ורוחב בסיסי (שוב הכל יחסי ) ולקבל רכב שטח עם נוחות ועבירות גבוהה .
    הרכב מתפקד ברמה גבוה מאוד עם קיט קדמי וסרן חי אחורי (יש גם גירסה עם מתלה נפרד אחורי ).
    ספציפית לדגם הזה איציק גם שינה את מערכת המתלה האחורי וביטל את הפנארד ע״י בניית זרועות מתלה אחוריות שמתחלקות ל-2 תחתונות יוצאות מקדימה ו 2 אחוריות מאחורה.
    בקיצור ריגו הם בעלי נסיון וידע גדול ועשיר, ובפרויקט הזה מעורבים מיטב המוחות בארץ .
    ואת זה אני אומר מידע אישי ומתוך התעניינות בפרויקט הזה .
    בסופו של דבר וזה אני אומר מצער - איציק ושותפיו הבינו כבר בהתחלה שהפרויקט הזה לא יתקבל בברכה ע״י משרד התחבורה שלנו ״שיודע יותר טוב מכל משרד תחבורה בעולם ״
    והתוכנית שלהם היא לשיווק בחו"ל .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - Silverado 11 באפריל ב 10:43

    האים ניתן להתקין בשברולט סילברדו ?????₪₪₪₪₪

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 11 באפריל ב 10:50

    אורח/ת - Silverado כתב/ה:
    "

    האים ניתן להתקין בשברולט סילברדו ?????₪₪₪₪₪

    "
    כרגע לא ניתן. זה רק לרנגלר או רוביקון.
    בעתיד לטנדרים אמריקאים ולטויוטה מסדרות 70.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - אריה 11 באפריל ב 15:36

    מדהים. אבל למה למקד את הפתרון ב 2.5 כלים שיש להם סרן חי מקדימה? אמנם רנגלר רכב השטח הכי נמכר בארהב וכו. אבל מה עם לשפר בצורה סופר משמעותית את יכולות השטח של כל המוני ה suv? מה מערכת מתלים כזאת תעשה ללנדקרוזר, לגראנד צירוקי, לדיסקו, שלא לדבר ל g קלאס שרק ירד מהסרן החי הקדמי עכשיו בצער רב (איך הם לא חשבו על זה קודם :) אבל גם כל הsuv היותר רכים של מרצדס אודי פורש פולקסוואגן וולבו שלא לדבר על זולים יותר כמו רקסטון..הרי לכל אלה יש כבר יתרונות עצומים אחרים על רנגלר וטויוטה 70...פוטנציאל עצום,תחשבו על זה
    בהצלחה!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image Ogash Ofer 11 באפריל ב 16:51

    אכן הפוטנציאל עצום. בטח אם יצרני הרכב יאמצו זאת לקווי הייצור שלהן.
    כרגע זו מערכת שמוצעת רק כשיפור אפטר-מרקט כשהשוק העקרי הוא ארצות הברית, ששם הרנגלר שולט.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - שלמה מרבאום 13 באפריל ב 10:50

    בהחלט מרשים מאאאאאד.

    הקושי העיקרי בשיווק המערכת הזו יהיה להתגבר על הקיבעון של קהילת השטח גם בארה"ב- קיבעון שדרור תיאר היטב לפיו רכב שטח אמיתי יכול להיות רק עם סרנים חיים.

    אני רק מזכיר את המחאה של קהילת חובבי הג'יפ בארה"ב בתקופת טרום שיווק ה- JL כשנפוצה השמועה שה-JL יהיה עם מתלים נפרדים שומו שמיים...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - דורון אפרת 24 באפריל ב 09:52

    איציק אתה ניפלא

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול