
רכב מדהים כתבה יפה ומעניינת.
סופר גיפ תשמח לעמיד רכב ממול למבחן מול הכלי המדובר.
כתבה מעניינת... למה אי אפשר להעביר את זה רישוי בארץ כמו שעדו עשה עם הזיבאר?
יריב, גם האתגר שלך מעניין ובתנאי שתעמיד מולו רכב ששופר ב $12,000 ולא $120,000
רכב מדהים כתבה יפה ומעניינת.
סופר גיפ תשמח לעמיד רכב ממול למבחן מול הכלי המדובר.
כתבה מעניינת... למה אי אפשר להעביר את זה רישוי בארץ כמו שעדו עשה עם הזיבאר?
יריב, גם האתגר שלך מעניין ובתנאי שתעמיד מולו רכב ששופר ב $12,000 ולא $120,000
הגאונות בפשטות x הישום סיפור אחר . מרשים
אי אפשר להשוות בין מתלה נפרד לסרן חי .
אייכות הנסיעה במתלה נפרד תמיד תהיה יותר נעימה מסרן חי.
במקרה הזה איציק וחברת ריגו פיתחו מערכת שיודעת לתת מהלך מתלה נדיב ביותר עם ביצועיים מאוד גבוהים ביחס לכל רכב עם סרן חי והגבהה 4-6 אינץ .
במקרה הזה יש גם אפשרות להגדיל את אורך המשולש ולהגדיל את המהלך .
כך ניסו לשמור על גובה בסיסי (הכל יחסי ) ורוחב בסיסי (שוב הכל יחסי ) ולקבל רכב שטח עם נוחות ועבירות גבוהה .
הרכב מתפקד ברמה גבוה מאוד עם קיט קדמי וסרן חי אחורי (יש גם גירסה עם מתלה נפרד אחורי ).
ספציפית לדגם הזה איציק גם שינה את מערכת המתלה האחורי וביטל את הפנארד ע״י בניית זרועות מתלה אחוריות שמתחלקות ל-2 תחתונות יוצאות מקדימה ו 2 אחוריות מאחורה.
בקיצור ריגו הם בעלי נסיון וידע גדול ועשיר, ובפרויקט הזה מעורבים מיטב המוחות בארץ .
ואת זה אני אומר מידע אישי ומתוך התעניינות בפרויקט הזה .
בסופו של דבר וזה אני אומר מצער - איציק ושותפיו הבינו כבר בהתחלה שהפרויקט הזה לא יתקבל בברכה ע״י משרד התחבורה שלנו ״שיודע יותר טוב מכל משרד תחבורה בעולם ״
והתוכנית שלהם היא לשיווק בחו"ל .
האים ניתן להתקין בשברולט סילברדו ?????₪₪₪₪₪
האים ניתן להתקין בשברולט סילברדו ?????₪₪₪₪₪
"מדהים. אבל למה למקד את הפתרון ב 2.5 כלים שיש להם סרן חי מקדימה? אמנם רנגלר רכב השטח הכי נמכר בארהב וכו. אבל מה עם לשפר בצורה סופר משמעותית את יכולות השטח של כל המוני ה suv? מה מערכת מתלים כזאת תעשה ללנדקרוזר, לגראנד צירוקי, לדיסקו, שלא לדבר ל g קלאס שרק ירד מהסרן החי הקדמי עכשיו בצער רב (איך הם לא חשבו על זה קודם :) אבל גם כל הsuv היותר רכים של מרצדס אודי פורש פולקסוואגן וולבו שלא לדבר על זולים יותר כמו רקסטון..הרי לכל אלה יש כבר יתרונות עצומים אחרים על רנגלר וטויוטה 70...פוטנציאל עצום,תחשבו על זה
בהצלחה!!
אכן הפוטנציאל עצום. בטח אם יצרני הרכב יאמצו זאת לקווי הייצור שלהן.
כרגע זו מערכת שמוצעת רק כשיפור אפטר-מרקט כשהשוק העקרי הוא ארצות הברית, ששם הרנגלר שולט.
בהחלט מרשים מאאאאאד.
הקושי העיקרי בשיווק המערכת הזו יהיה להתגבר על הקיבעון של קהילת השטח גם בארה"ב- קיבעון שדרור תיאר היטב לפיו רכב שטח אמיתי יכול להיות רק עם סרנים חיים.
אני רק מזכיר את המחאה של קהילת חובבי הג'יפ בארה"ב בתקופת טרום שיווק ה- JL כשנפוצה השמועה שה-JL יהיה עם מתלים נפרדים שומו שמיים...
איציק אתה ניפלא
מה הטלפון של איציק מיני?
מוזמן לקרב מול גיפ של סופר גיפ
מוזמן לקרב מול גיפ של סופר גיפ
"