יש קומפרסור שמסתובב בשוק שהוא בעצם הt-max , אבל שני ראשים.
במילה אחת- מפלצת. (גילוי נאות, קניתי כזה לפני כמה חודשים).
יש עוד קומפרסורים בשוק - קטנים יותר וגם גדולים יותר, אנחנו בחנו את הקומפרסורים שאנו עובדים איתם כבר שנים רבות בארץ, בירדן וגם טסים איתנו בעולם.
שיירה של 10 ג'יפים שיוצאת מהדיונות של הסהרה והורידה אוויר בכול הצמיגים ל: 12-15 PSI ועכשיו עם 2-3 קומפרסורים שהבאתי מהארץ צריכה להעלות חזרה ללחץ עבודה לקרקע קשה וסלעית! זה מבחן האמינות האמיתי.
ראו את יומני המסעות ממרוקו:https://4x4.co.il/i/4x4/w_logbooks/morocco
בדרך כלל אירוע הניפוח ההומני קורה בצהרי היום החמישי למסע עם הג'יפים.
ובשביל להסביר - הדיונות במרוקו (מתוך יומן מסע של אתר השטח):
יש שני פרמטרים חשובים שלא נלקחו בחשבון פה : אמינות לאורך השנים, וכמה מהר הוא מתחמם לרמה שלא יכול להמשיך לנפח .
ההתחממות של הקומפרסור נהיית חשובה יותר אם צריך לנפח 4 גלגלים ואם צריך לנפח גם לחברים ....
לא מודדים עליה בלחץ, אלא מודדים עליה בנפח האויר לדקה.
עליה בנפח מובילה לעליה בלחץ בצורה מעריכית.
מאחר וקשה לבדוק נפח, הייתם אמורים לבדוק עליה בלחץ, כאשר כל ההשוואות מתחילו באותו לחץ (במקרה שלנו = 15).
יש לכם הזדמנות לבדוק שנית.
יש שני פרמטרים חשובים שלא נלקחו בחשבון פה : אמינות לאורך השנים, וכמה מהר הוא מתחמם לרמה שלא יכול להמשיך לנפח .
ההתחממות של הקומפרסור נהיית חשובה יותר אם צריך לנפח 4 גלגלים ואם צריך לנפח גם לחברים ....
לא מודדים עליה בלחץ, אלא מודדים עליה בנפח האויר לדקה.
עליה בנפח מובילה לעליה בלחץ בצורה מעריכית.
מאחר וקשה לבדוק נפח, הייתם אמורים לבדוק עליה בלחץ, כאשר כל ההשוואות מתחילו באותו לחץ (במקרה שלנו = 15).
יש לכם הזדמנות לבדוק שנית.
לאחר שעברתי לניפוח בco2, לא יכול יותר לחזור לקומפרסור.
אין כמו ה- T-MAX
קניתי אחד לפני כשנתיים למסע בדרום-מזרח אפריקה - לעולם לא איכזב!
אהבתי את המוזיקה - תמשיך...
לאחר שעברתי לניפוח בco2, לא יכול יותר לחזור לקומפרסור.
"אחלה של מבחן, בטוח מעניין הרבה ג'יפאים ולא תמיד יש לנו את הנתונים האלה מול העיניים
יש עוד כמה פרמטרים ששוה לבדוק בפעם הבאה:
האם הקומפרסור מסוגל לנפח צמיג ריק לחלוטין - מדמה מצב של צמיג שפרק מהג'אנט - לא כל קומפרסור יכול...
וגם יכולת לנפח 4 צמיגים כי אני לא בטוח שהקטנצ'יק מסוגל בלי להתחמם.
בנוסף יש אלמנטים של נוחות כמו שעון על המכשיר או סמוך לקצה הצינור, חיבור לצמיג בהברגה או בחיבור/ניתוק מהיר, אפשרות לקבע ברכב עם חיבור קבוע למצבר.
אבל בהחלט יישר כוח על היוזמה!
אחלה של מבחן, בטוח מעניין הרבה ג'יפאים ולא תמיד יש לנו את הנתונים האלה מול העיניים
יש עוד כמה פרמטרים ששוה לבדוק בפעם הבאה:
האם הקומפרסור מסוגל לנפח צמיג ריק לחלוטין - מדמה מצב של צמיג שפרק מהג'אנט - לא כל קומפרסור יכול...
וגם יכולת לנפח 4 צמיגים כי אני לא בטוח שהקטנצ'יק מסוגל בלי להתחמם.
בנוסף יש אלמנטים של נוחות כמו שעון על המכשיר או סמוך לקצה הצינור, חיבור לצמיג בהברגה או בחיבור/ניתוק מהיר, אפשרות לקבע ברכב עם חיבור קבוע למצבר.
אבל בהחלט יישר כוח על היוזמה!
נחמד, אבל היום כבר יותר מעניין המשאבות הניידות על סוללות שהפכו לטרנד.
נחמד, אבל היום כבר יותר מעניין המשאבות הניידות על סוללות שהפכו לטרנד.
"יתרונותיו של קומפרסור, ובמיוחד מהיר, ברורים.
האם מיכל אוויר דחוס (פלדה, 2.5 ליטר הדחוס ל-250 אטמוספרות=625 ליטר אויר) עם אקדח ניפוח טוב לא עדיף מבחינת סרבול ומהירות?
אין צורך לחבר למצבר והוא מהיר פי כמה מקומפרסור שטח מסוקס לא?
יתרונותיו של קומפרסור, ובמיוחד מהיר, ברורים.
האם מיכל אוויר דחוס (פלדה, 2.5 ליטר הדחוס ל-250 אטמוספרות=625 ליטר אויר) עם אקדח ניפוח טוב לא עדיף מבחינת סרבול ומהירות?
אין צורך לחבר למצבר והוא מהיר פי כמה מקומפרסור שטח מסוקס לא?
סקירה טובה ומעניינת שאפו.
אני משתמש בקומפרסור 2 בוכנות (השני שנבדק) לסוזוקי ג'ימיני משתמש בו על בסיס שבועי כמעט גג דו שבועי כבר מעל חצי שנה.
מנפח מ18 PSI ל28PSI בדקה בערך.
לצמיג של ג'ימיני הוא מספיק
סקירה טובה ומעניינת שאפו.
אני משתמש בקומפרסור 2 בוכנות (השני שנבדק) לסוזוקי ג'ימיני משתמש בו על בסיס שבועי כמעט גג דו שבועי כבר מעל חצי שנה.
מנפח מ18 PSI ל28PSI בדקה בערך.
לצמיג של ג'ימיני הוא מספיק
בזכות פניות הגולשים הוספנו בדיקה של 4 דקות עבודה לשני מדחסי האוויר הקטנים בניפוח גלגל של ג'יפון עירוני.
הכתבה עלתה ביום 1.5.20 ועודכנה ביום 6.5.20
הסרטון בכתבה:
https://www.4x4.co.il/article/13184
תודה מעניין
מישהו מכיר מעבדה שמתקנת קומפרסורים
מישהו מכיר מעבדה שמתקנת קומפרסורים
"סרטון שכולו תוכן שיווקי ל TMAX, לפחות הייתם מנסים להסתיר את זה...
סרטון שכולו תוכן שיווקי ל TMAX, לפחות הייתם מנסים להסתיר את זה...
"הבעיה בקומפרסורים הפשוטים האלה זה החוטי חשמל שלהם, הם דקים מידי ומתחממים עד שהם נמסים!
בדו ראשי של איגל כל הבית הפיוז נמס והעלה עשן אחרי ניפוח של הגלגלים ל20 PSI
הכתבה הוצגה במקור ביום 1/5/20,
עדכון שני ב-6/5/20
ועדכון נוכחי ב-5/9/23
יש לי את ה2 ראשים ואת ה tmax ועוד אחד קטן של 70mai. הקטן של 70mai מצויין לבדיקות שיגרתיות, לרכב פרטי ולחירום, קטן, ממש קטן ומאוד מדויק, קובעים לחץ והוא עוצר לבד. לצמיגים של SUV כבר דורש יותר סבלנות. אחרי הורדה ל 12 psi בצמיגים 235/55*18.עמד בגבורה להחזיר חזרה ל35 psi. אמנם היה צריך קצת סבלנות. קצת הרבה. כשעברתי לצמיגי 255/70*16 לקטן לקח נצח לנפח מ 20 חזרה ל32. אז השני ראשים נשלף מהמחסן, גם לו לקח המון זמן, אז יום אחרי קניתי את ה tmax. הבדל מטורף בזמני הניפוח. נכון, ה tmax כבד וגדול, וגם יקר. אבל שווה את ההשקעה
תודה על המבחן! לא לקחתם בחשבון אמינות, נתון לא פחות חשוב (אפשר להפעיל רצוף ולראות מי כושל ראשון)
תודה על המבחן! לא לקחתם בחשבון אמינות, נתון לא פחות חשוב (אפשר להפעיל רצוף ולראות מי כושל ראשון)