פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: דרישת הרוב: דיפנדר חדש בישראל

05 ביוני ב 04:28 23 תגובות 5174 צפיות profile imageOgash Ofer
הדיפנדר החדש כמעט ואינו דומה לדיפנדר הוותיק והטוב שיצר ורומם את המותג הנחשק - לנד רובר ושורשיו בשנת 1948. עם זאת, הדיפנדר החדש משמר את השם ויותר מכך את יכולת ההרפתקנות יחד עם ה-DNA הייחודי של היצרן הבריטי.
עם המון טכנולוגיה, יכולת כביש מרשימה ומפנקת ויכולת שטח אמיתית המאפשרת לסטות מהדרך הראשית, לטפס את משלט 21... ומיד לאחר מכן לחזור לשגרת היום יום של רוב משתמשיו הפוטנציאלים.
לנד רובר השיקה השבוע את הדיפנדר החדש בישראל ולנו העונג להדריך את האירועים החל מהטיפוס האתגרי במשלט 21 ועד למרומי הרמפות של המוטוקרוס במסלול האופנועים שבמכון וינגייט
לכתבה - דרישת הרוב: דיפנדר חדש בישראל
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - אבי 06 ביוני ב 04:39

    מהלכי מתלה שלו קצרים כמו שצפוי?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 06 ביוני ב 09:58

    אורח/ת - אבי כתב/ה:
    "

    מהלכי מתלה שלו קצרים כמו שצפוי?

    "
    הדיפנדר החדש "יושב" על קפיצי אוויר שיודעים להגביה ולהנמיך את הרכב.
    יש להם מהלך מכובד עבוד מתלים נפרדים עם כריות אוויר.
    אבל אין כאן אפשרויות שדרוג ושינויים.
    ואם בדיפנדר הגיבור שלי (מודל 1995) יש דרופ קיט על סרן חי - בחדש זו לא אופציה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 06 ביוני ב 10:00

    למהלך מתלה שכזה אפשר רק בסרן חי עם מערכת דרופ-קיט (בה הקפיץ יכול לצאת מהתושבת שלו לצורך פתיחת מהלך ואז לחזור פנימה)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - Rami Sarfati 08 ביוני ב 09:30

    אוגש שלא תתפתה להחליף את הנסיכה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 09:42

    אורח/ת - Rami Sarfati כתב/ה:
    "

    אוגש שלא תתפתה להחליף את הנסיכה

    "
    אל דאגה - את הדיפנדר הגיבור שלי אני לא מחליף בשום דבר!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - Ronen Topelberg 08 ביוני ב 09:43

    אליפות עופר !
    אירוע השקה של אלופים !!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - Alon Nachshon 08 ביוני ב 09:44


    מרשים, במיוחד עם הצמיגים האלה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 09:45

    אורח/ת - Alon Nachshon כתב/ה:
    "


    מרשים, במיוחד עם הצמיגים האלה.

    "
    בהחלט מרשים.
    עם גנט 18 אינץ' וצמיגים בחתך 70 (אחוז) היכולת בשטח תהיה טובה יותר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - Kobi Betsalel 08 ביוני ב 09:45

    שמענו מכל הכיוונים שהיה אירוע מגניב ברמות-על לרכב מהמיוחדים והמגניבים ביותר שיש

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - Artiom Hazin 08 ביוני ב 09:47

    רק אני חושב שעדיף דפנדר הישן?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 09:49

    אורח/ת - Artiom Hazin כתב/ה:
    "

    רק אני חושב שעדיף דפנדר הישן?

    "
    תלוי למה עדיף?
    את הדיפנדר (הישן) שלי כבר 26 שנים לא אחליף! בגלל ועל אף שהוא טרקטור!!
    אבל מי שרוצה רכב מודרני, מפנק, בטיחותי, שנוסע על הכביש כרכב יוקרה אך עם יכולת שטח מכובדת - הדיפנדר החדש נוצר בשבילו. ומן הסתם יש לחדש יותר ביקוש מאשר לדיפנדר הישן והטוב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - Artiom Hazin 08 ביוני ב 09:50

    אני מתכוון בדיוק למה שאמרת. בשטח עדיף טרקטור.
    תן היום בחירה לקונה לקנות דיפנדר הישן אבל חדש מהמפעל או החדש חדש הזה.
    אני חושב הישן ינצח במכירות

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 09:51

    אורח/ת - Artiom Hazin כתב/ה:
    "

    אני מתכוון בדיוק למה שאמרת. בשטח עדיף טרקטור.
    תן היום בחירה לקונה לקנות דיפנדר הישן אבל חדש מהמפעל או החדש חדש הזה.
    אני חושב הישן ינצח במכירות

    "
    אז מסתבר שזה לא נכון!
    להרבה אנשים יש אמוציות לדיפנדר הישן - אבל מעט מאוד אנשים מחזיקים בישן ומוכנים "לסבול" איתו לאורך זמן.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 09:53

    וחוץ מזה שאת הדיפנדר הישן והטוב הפסיקו לייצר לפני כמה שנים כי לא עמד בתקני הבטיחות וזיהום האוויר וכי הביקוש כבר היה בשפל.
    לכן היצרן השקיע בפיתוח של כלי חדש.
    אני יוצא מתוך נקודת הנחה כי יצרן רוצה למכור כמה שיותר כלי רכב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - Costa Lemberg 08 ביוני ב 10:11

    Yulia Lemberg - זוכרת ששאלת מה יהיה הדבר הראשון שנעשה אם נזכה בלוטו?
    אז הנה..
    כל מה שצריך בחיים, על 4 גלגלים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - Itzik Barel 08 ביוני ב 10:11

    Costa Lemberg - חבל על הכסף. לך תקנה לנד קרוזר חדשה.
    גם תחסוך 200 אלף ש"ח וגם תקבל רכב שעדיף בשטח בהרבה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - יובל ברקאי 08 ביוני ב 10:12

    חוץ מהדיפנדר בנזין שהשאיר חצי פגוש במשלט. הכול טוב...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 10:15

    אורח/ת - יובל ברקאי כתב/ה:
    "

    חוץ מהדיפנדר בנזין שהשאיר חצי פגוש במשלט. הכול טוב...

    "
    יובל ידידי - הפינה של הפגוש נפגעה מסלע ולאחר העליה - בקטע מישורי וממפגש לא זהיר עם סלע, קורה ויכול לקרות לכל אחד, במיוחד מול עמודי חנייה במדרכות תל אביב.
    נפל החלק התחתון של הפגוש, תוקן במקום מיד לאחר מכן על ידי עם כמה אזיקונים ולמחרת במוסך הוחזר למקום כאילו לא קרה.
    אני מניח שהשדרוג הראשון לדיפנדר החדש יהיה פלטת מיגון קדמית שתחליף את הפלסטיקים האלו.
    חשוב לזכור כי הרכב הגיע למשלט חדש, ללא מיגונים או שינויים, כמו שיצא מבית היבואן ובמקרה הזה היישר מהאוניה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - אבי 08 ביוני ב 10:17

    בטוח מרשים מפנק מצויין בכביש עם יכולות טובות בשטח. אבל נראה שמעבר לשם וצורה, אין הבדל ממש משמעותי בינו לבין הדיסקברי. הרי גם הדיסקברי מפנק מודרני מעולה בכביש עם יכולות טובות בשטח.
    לכן זה נראה יותר כמו מהלך שיווקי כדי לתפוס עוד כמה לקוחות עם מוצר שיש לו תכלס המון חפיפה עם מוצר אחר. אותו קהל יעד עם איזה ניואנס קטן.
    זה דומה לזה שאם jeep למשל היו מחליטים שלא כדאי מסחרית יותר לייצר את הרנגלר, אז היו לוקחים את הגראנד צירוקי wk2, יוצרים לו צורה מרובעת, משפרים לו מעט את זווית הנטישה וקוראים לו "הרנגלר החדש". זה תכלס מה שלנד רובר עשו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - Ayelet Bachrach 08 ביוני ב 10:24

    האתגר הבא:
    זמנו את העז ההרים טוב ביותר גימני !!!! מול הדיפנדר
    ראש בראש בשטח
    אני לא בטוחה מי לוקח ...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 10:25

    אורח/ת - Ayelet Bachrach כתב/ה:
    "

    האתגר הבא:
    זמנו את העז ההרים טוב ביותר גימני !!!! מול הדיפנדר
    ראש בראש בשטח
    אני לא בטוחה מי לוקח ...

    "
    גם עם הג'ימני מטפס טוב יותר בקטעים הכי קשים (לא ממש בטוח) עדיין הדיפנדר החדש יגיע הרבה לפניו לשטח, ייסע מהר יותר על השבילים, יטפס באותו הקצב ויחזרו הביתה שעות בזמן שהג'ימני רק יגיע לעלייה...
    מבחן דרכים לא עושים בין כלים שההפרש בינם הוא פי 4 בכסף.
    וכל זה מבלי לפגוע באהבתי והערכתי לג'ימני שהוא אכן "עז הרים" משובח.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. profile image Ogash Ofer 08 ביוני ב 10:27

    אורח/ת - אבי כתב/ה:
    "

    בטוח מרשים מפנק מצויין בכביש עם יכולות טובות בשטח. אבל נראה שמעבר לשם וצורה, אין הבדל ממש משמעותי בינו לבין הדיסקברי. הרי גם הדיסקברי מפנק מודרני מעולה בכביש עם יכולות טובות בשטח.
    לכן זה נראה יותר כמו מהלך שיווקי כדי לתפוס עוד כמה לקוחות עם מוצר שיש לו תכלס המון חפיפה עם מוצר אחר. אותו קהל יעד עם איזה ניואנס קטן.
    זה דומה לזה שאם jeep למשל היו מחליטים שלא כדאי מסחרית יותר לייצר את הרנגלר, אז היו לוקחים את הגראנד צירוקי wk2, יוצרים לו צורה מרובעת, משפרים לו מעט את זווית הנטישה וקוראים לו "הרנגלר החדש". זה תכלס מה שלנד רובר עשו.

    "
    הרעיון בדיפנד החדש שהוא כלי הרכב הקשוח ביותר אצל היצרן מאז ומעולם וגם בשנת 2020.
    על עיצוב לא נתווכח - זה עניין של טעם.
    על המערכות - הן שיא הקידמה והשכלול. וכך היצרן רוצה את הכלים שלו!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. Nadavc 09 ביוני ב 08:27

    רכב לנשות הכדורגלנים.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול