מהלכי מתלה שלו קצרים כמו שצפוי?
מהלכי מתלה שלו קצרים כמו שצפוי?
"אוגש שלא תתפתה להחליף את הנסיכה
אוגש שלא תתפתה להחליף את הנסיכה
"אליפות עופר !
אירוע השקה של אלופים !!!
מרשים, במיוחד עם הצמיגים האלה.
מרשים, במיוחד עם הצמיגים האלה.
שמענו מכל הכיוונים שהיה אירוע מגניב ברמות-על לרכב מהמיוחדים והמגניבים ביותר שיש
רק אני חושב שעדיף דפנדר הישן?
רק אני חושב שעדיף דפנדר הישן?
"אני מתכוון בדיוק למה שאמרת. בשטח עדיף טרקטור.
תן היום בחירה לקונה לקנות דיפנדר הישן אבל חדש מהמפעל או החדש חדש הזה.
אני חושב הישן ינצח במכירות
אני מתכוון בדיוק למה שאמרת. בשטח עדיף טרקטור.
תן היום בחירה לקונה לקנות דיפנדר הישן אבל חדש מהמפעל או החדש חדש הזה.
אני חושב הישן ינצח במכירות
וחוץ מזה שאת הדיפנדר הישן והטוב הפסיקו לייצר לפני כמה שנים כי לא עמד בתקני הבטיחות וזיהום האוויר וכי הביקוש כבר היה בשפל.
לכן היצרן השקיע בפיתוח של כלי חדש.
אני יוצא מתוך נקודת הנחה כי יצרן רוצה למכור כמה שיותר כלי רכב.
Yulia Lemberg - זוכרת ששאלת מה יהיה הדבר הראשון שנעשה אם נזכה בלוטו?
אז הנה..
כל מה שצריך בחיים, על 4 גלגלים
Costa Lemberg - חבל על הכסף. לך תקנה לנד קרוזר חדשה.
גם תחסוך 200 אלף ש"ח וגם תקבל רכב שעדיף בשטח בהרבה
חוץ מהדיפנדר בנזין שהשאיר חצי פגוש במשלט. הכול טוב...
חוץ מהדיפנדר בנזין שהשאיר חצי פגוש במשלט. הכול טוב...
"בטוח מרשים מפנק מצויין בכביש עם יכולות טובות בשטח. אבל נראה שמעבר לשם וצורה, אין הבדל ממש משמעותי בינו לבין הדיסקברי. הרי גם הדיסקברי מפנק מודרני מעולה בכביש עם יכולות טובות בשטח.
לכן זה נראה יותר כמו מהלך שיווקי כדי לתפוס עוד כמה לקוחות עם מוצר שיש לו תכלס המון חפיפה עם מוצר אחר. אותו קהל יעד עם איזה ניואנס קטן.
זה דומה לזה שאם jeep למשל היו מחליטים שלא כדאי מסחרית יותר לייצר את הרנגלר, אז היו לוקחים את הגראנד צירוקי wk2, יוצרים לו צורה מרובעת, משפרים לו מעט את זווית הנטישה וקוראים לו "הרנגלר החדש". זה תכלס מה שלנד רובר עשו.
האתגר הבא:
זמנו את העז ההרים טוב ביותר גימני !!!! מול הדיפנדר
ראש בראש בשטח
אני לא בטוחה מי לוקח ...
האתגר הבא:
זמנו את העז ההרים טוב ביותר גימני !!!! מול הדיפנדר
ראש בראש בשטח
אני לא בטוחה מי לוקח ...
בטוח מרשים מפנק מצויין בכביש עם יכולות טובות בשטח. אבל נראה שמעבר לשם וצורה, אין הבדל ממש משמעותי בינו לבין הדיסקברי. הרי גם הדיסקברי מפנק מודרני מעולה בכביש עם יכולות טובות בשטח.
לכן זה נראה יותר כמו מהלך שיווקי כדי לתפוס עוד כמה לקוחות עם מוצר שיש לו תכלס המון חפיפה עם מוצר אחר. אותו קהל יעד עם איזה ניואנס קטן.
זה דומה לזה שאם jeep למשל היו מחליטים שלא כדאי מסחרית יותר לייצר את הרנגלר, אז היו לוקחים את הגראנד צירוקי wk2, יוצרים לו צורה מרובעת, משפרים לו מעט את זווית הנטישה וקוראים לו "הרנגלר החדש". זה תכלס מה שלנד רובר עשו.
רכב לנשות הכדורגלנים.
" הדגם החדש לא ויתר ולו כזית על יומרת שטח - והתוואי המאתגר, כולל משלט 21, הוא הצהרה, וגם הפגנת ביטחון ראויה לציון של היבואן - כך שהוא אמור להתייצב בקצה אותו פיסטין שהדגמים הנ"ל הינו עליו את גלגליהם "
השבוע נחסמה העלייה המפורסמת של הג'יפאים במשלט 21 ובכך באה לסיומה תקופה מאתגרת של טיפוס במעלה הקשה.
לפרטים מלאים ראו:
https://www.4x4.co.il/article/13352
לנד רובר דיפנדר החדש זכה בחמישה כוכבי בטיחות - הציון המרבי במבחן הבטיחות האירופי NCAP. שראשיתזה מרשים ביותר לרכב שיש לו גם יכולות שטח גבוהות!
ושנית זה שיפור משמעותי מול הדיפנדר הישן שהיו לו אפס כוכבי בטיחות.
מי שישלח תמונה של דיפנדר חדש פרטי,
עולה את אחד המעלות המכובדים (עשוש,ורדית,וכד) יקבל ממני סיבוב על ג'יפ אמיתי, שלא סופר את הדיפנדר, ועולה בדיוק עשירית ממנו. מי שיורד לשטח אמיתי עם רכב שעולה חצי מיליון שח לפני תוספות, עם גלגלי 20 אינץ, הוא או עשיר מאוד, או טיפש מאוד, וסביר יותר שגם וגם.
מי שישלח תמונה של דיפנדר חדש פרטי,
עולה את אחד המעלות המכובדים (עשוש,ורדית,וכד) יקבל ממני סיבוב על ג'יפ אמיתי, שלא סופר את הדיפנדר, ועולה בדיוק עשירית ממנו. מי שיורד לשטח אמיתי עם רכב שעולה חצי מיליון שח לפני תוספות, עם גלגלי 20 אינץ, הוא או עשיר מאוד, או טיפש מאוד, וסביר יותר שגם וגם.