פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: המוהיקני האחרון - טויוטה לנד קרוזר 2021

22 בינואר ב 00:00 49 תגובות 29457 צפיות profile imageOgash Ofer
המוהיקני היפני האחרון שנשאר עם הילוך כוח ושלדת סולם מקבל עדכון של מנוע חדש, מערכות בטיחות מתקדמות בכל הדגמים ושיפור באיכות הנסיעה ובמערכת המולטימדיה.
לקחנו את הטויוטה לנד קרוזר מודל 2021 לנסיעה במדבר, בבוץ, בשלוליות, בשבילים חוליים וגם לא מעט בכביש המהיר ובכביש המשובש - Toyota Land Cruiser במבחן דרכים
לכתבה - המוהיקני האחרון - טויוטה לנד קרוזר 2021
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - הוידאו לא עובד 20 בינואר ב 19:36

    הוידאו בכתבה לא עובד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - נ . א . השרון 21 בינואר ב 17:27

    בקרוב מגיע שחקן חדש הפורד ברונקו שעל פניו נראה קרבי וינגוס חלק לא קטן מהטויוטה ומהרנגלר/רוביקון במחיר שפוי ויכולת שטח לא מבוטלת , אני אחכה שיגיע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - כתבה מעולה. 21 בינואר ב 21:21

    זה שאתם לא מרגישים בתאוצה כמו ב 2015 זה יתרון זכות לטויוטה ,הרכב יותר חזק , יותר נעים לנסיעה , פחות מרעיש ויותר מעודן לנסיעה😏

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. eitanba 22 בינואר ב 00:30

    יופי של כתבה אך לא ברור למה נכתב "בשנת 2018 טויוטה השיקה לנד קרוזר עםמנועחדש המספק רק 177 כ"ס" . כבר בקיץ 2015 הגיעו לנדקרוזרים עם 2.8 (ליתר דיוק 2755 סמ"ק) ו-177 כ"ס. לי עצמי יש אחד כזה שעלה על הכביש ב-10/2015.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - אחד קטן 22 בינואר ב 00:38

    מתי יביאו לארץ את Havel h9?

    שיהיו פה רכבים במחירים שפויים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:01

    אורח/ת - הוידאו לא עובד כתב/ה:
    "

    הוידאו בכתבה לא עובד

    "
    הוידיאו עובד.
    יש מצב שראית את הכתבה בטרם הוידיאו הוצג.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:02

    אורח/ת - נ . א . השרון כתב/ה:
    "

    בקרוב מגיע שחקן חדש הפורד ברונקו שעל פניו נראה קרבי וינגוס חלק לא קטן מהטויוטה ומהרנגלר/רוביקון במחיר שפוי ויכולת שטח לא מבוטלת , אני אחכה שיגיע

    "
    הברונקו כנראה יותר בסגנון של הרנגלר.
    בכול מקרה זה כלי מאוד מעניין, בטח לשוק השטח הישראלי.
    נמתין בסבלנות למחיר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:03

    אורח/ת - כתבה מעולה. כתב/ה:
    "

    זה שאתם לא מרגישים בתאוצה כמו ב 2015 זה יתרון זכות לטויוטה ,הרכב יותר חזק , יותר נעים לנסיעה , פחות מרעיש ויותר מעודן לנסיעה😏

    "
    וזה אכן הסיכום שלי. בנתונים הלנדקרוזר החדש יורד לראשונה מ-10 שניות בהאצה מאפס למאה קמ״ש ובתחושה הוא רך ונעים.
    שיחקו אותה בטויוטה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:05

    eitanba כתב/ה:
    "

    יופי של כתבה אך לא ברור למה נכתב "בשנת 2018 טויוטה השיקה לנד קרוזר עםמנועחדש המספק רק 177 כ"ס" . כבר בקיץ 2015 הגיעו לנדקרוזרים עם 2.8 (ליתר דיוק 2755 סמ"ק) ו-177 כ"ס. לי עצמי יש אחד כזה שעלה על הכביש ב-10/2015.

    "
    אתה צודק. הניסוח כנראה לא טוב.
    התכוונתי כי בשנת 2018 הגיע הלנדקרוזר הראשון עם מערכות בטיחות מתקדמות והמנוע הקטן.
    לא סתם אני מהלל את המנוע הקודם של 2010 עד 2015...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:09

    אורח/ת - אחד קטן כתב/ה:
    "

    מתי יביאו לארץ את Havel h9?

    שיהיו פה רכבים במחירים שפויים?

    "
    כוונתך ל suv הסיני של גרטוול.
    1. אני לא יודע אם יש לו תקינה מערבית.
    2. חברת המזרח. יבואנית לנדרובר ויגואר. הביאה ארצה את הטנדרים שלהם והניסוי לא הצליח.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 06:14

    זה הרכב הסיני:

    Great Wall Haval H9

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - חמאר 4x4 22 בינואר ב 09:42

    מי הכתב הדפ״ר? סגנון כתיבה, התנסחות ועברית, כמו של תלמיד חטיבת ביניים. הליצן כותב כפי שהוא חושב או מדבר, ועושה רושם שאותית ומילים הן לא הצד החזק שלו. אולי כדאי שיתמקד בשמן מנוע ובהחלפת צמיגים ויותיר את הכתיבה לאחרים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 09:49

    אורח/ת - חמאר 4x4 כתב/ה:
    "

    מי הכתב הדפ״ר? סגנון כתיבה, התנסחות ועברית, כמו של תלמיד חטיבת ביניים. הליצן כותב כפי שהוא חושב או מדבר, ועושה רושם שאותית ומילים הן לא הצד החזק שלו. אולי כדאי שיתמקד בשמן מנוע ובהחלפת צמיגים ויותיר את הכתיבה לאחרים.

    "
    כך זה בחיים לצערנו - לא כולם מוכשרים כמוך!
    במיוחד שאתה לא מזדהה בשמך.
    אשמח להפניות לכתבות (אולי לספרים) שכתבת ואוכל ללמוד מהם...
    עד אז אתמקד בשמנים :)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - רק אומר... 22 בינואר ב 10:08

    מי החמאר 4X4 ???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. ladmati114 22 בינואר ב 11:30

    תקן אותי בבקשה,האם הרכב בכתבה הוא לא הפראדו ?
    לנד קרוזר סדרה 300 עדין לא הופיע בשוק !
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 11:36

    ladmati114 כתב/ה:
    "

    תקן אותי בבקשה,האם הרכב בכתבה הוא לא הפראדו ?
    לנד קרוזר סדרה 300 עדין לא הופיע בשוק !
    תודה

    "
    זה לנד קרוזר 150 (פעם הוא נקרא פראדו)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - רועי לרון 22 בינואר ב 13:02

    כתבה יפה !
    שאלה למה כל כך חשוב ה 0-100 ?זה לא רכב מרוץ עוד שתי שניות פחות שתי שניות ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 13:03

    אורח/ת - רועי לרון כתב/ה:
    "

    כתבה יפה !
    שאלה למה כל כך חשוב ה 0-100 ?זה לא רכב מרוץ עוד שתי שניות פחות שתי שניות ?

    "
    זה רק מדד לעוצמתו וקדמתו של הרכב. וממש לא המבחן העיקרי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - אביחי 22 בינואר ב 14:25

    לא מוהיקני ולא אחרון. יש עדיין רכבים יפנים עם הילוך כוח ושילדת סולם.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - Yigal Edery 22 בינואר ב 14:51

    רועי לרון - בשטח זה לא רלוונטי אבל כשאתה יוצא לעקיפה בכביש זה יכול להיות משמעותי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - Meir Lolepirsum 22 בינואר ב 14:54

    עופר אהבתי את הכתיבה שלך, הפרטים והאכזבה מנטישה של חברות גדולות את עולם השטח.
    מאוד התעצבתי ב2016 שמיצובישי הפסיקה את הפאג'רו.

    זה הרכב היחיד עם אמינות יכולת שטח, במחיר(יחסית) שפוי.


    ביקורת מעולה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - שלומי לילך 22 בינואר ב 15:19

    הפנסים לא מוגנים נגד מים (היצרן הודיע לפני שבוע!) הקידמיים... טיפ: למרוח ווזלין מסביב למחשב של הפנסים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת - Lior 22 בינואר ב 17:24

    אני מנצל במה זו כדי ליידע את כולם.
    לנד קרוזר שכור באירופה מציע הרבה יותר מכל לנד קרוזר שמייבאים לישראל.
    גם ברמת הפינוקים וגם בדברים יותר מהותיים.
    לדוגמא:
    מראות צד יורדות בשילוב לרברס.
    תאורת חוץ כשפותחים דלת (מאיר על הרצפה)
    בחירת מצבי נהיגה ספורט,חסכוני וכו .
    רק המודל 2021 יש את מערכות הבטיחות שקיימות כבר כמה שנים ולא הגיעו לכאן
    לסיכום: מדיניות יבואן ××× תשלימו לבד ...


    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - Avner Baruch 22 בינואר ב 17:59

    הכתבה מרגישה יותר כמבחן כביש ופחות שטח. אישית, יכולת השטח שלו מסקרנת אותי (הדגמים הקודמים לא הרשימו בשטח ולא הצדיקו את המחיר לעניות דעתי).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. profile image Ogash Ofer 22 בינואר ב 18:00

    אורח/ת - Avner Baruch כתב/ה:
    "

    הכתבה מרגישה יותר כמבחן כביש ופחות שטח. אישית, יכולת השטח שלו מסקרנת אותי (הדגמים הקודמים לא הרשימו בשטח ולא הצדיקו את המחיר לעניות דעתי).

    "
    כפי שכתבתי בכתבה הלנד קרוזר מטפס את העשוש ואת רוב המעלות בארץ במצב סטוק - מקורי. נוח מאוד בשבילים ועם יכולת ריסון מצויינת לכלי מקורי.
    כך גם היה בדגמים הקודמים ועכשיו נוח וחזק יותר.
    כיום רק הרנגלר / רוביקון יותר טובים ממנו בשטח.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. אורח/ת - שי 22 בינואר ב 19:25

    מה לגבי מבחני ריסוק ובריחה ממכשול ???????
    ב 2011 הרכב התהפך על הצד במבחן התנגשות צד .
    למה אין מבחן ריסוק חדש מ 2018 ??

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. icoheni 22 בינואר ב 20:09

    למגיב 23- כל התכונות שציינת יש בלימיטד , אמנם 400,000 שח אבל בישראל כמו בישראל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. אורח/ת - Paz Shwartz 23 בינואר ב 05:49

    אבל מה התצרוכת סולר שלו ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 29. profile image Ogash Ofer 23 בינואר ב 05:50

    אורח/ת - Paz Shwartz כתב/ה:
    "

    אבל מה התצרוכת סולר שלו ?

    "
    על הכביש במבחן יצא ליטר אחד לעשרה ק"מ

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 30. אורח/ת - חיים 23 בינואר ב 09:26

    זבל יפני כולן פלסטיק ומצועצע אם כבר רכב שטח אז לרכוש את הדבר האמיתי. למה בערך,בכאילו,כמו וכו... אך רק ג׳יפ רנגלר שליט השטח ללא עוררין. וגם הוא לא רואה שטח .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 31. אורח/ת - לו הייתי רוטשילד 23 בינואר ב 11:28

    430,000 ש"ח גרסה המאובזרת ??? טירוף !!!
    אבל לו היה לי המון כסף לזרוק על רכב הייתי שוקל זאת בגלל הכתבה...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 32. אורח/ת - מתלהב צעיר 23 בינואר ב 17:24

    עשית חשק מטורף
    אבל בא לי על לנד קרוזר קצר
    יש בארץ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 33. אורח/ת - ג'יפאי מוביל 23 בינואר ב 17:27

    לא הבנתי - מומלץ או לא?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 34. אורח/ת - Shaban M Shaban 23 בינואר ב 17:59

    רכב מיושן
    במחיר הזוי
    נראה 2012 מקסימום

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 35. profile image Ogash Ofer 23 בינואר ב 18:00

    אורח/ת - ג'יפאי מוביל כתב/ה:
    "

    לא הבנתי - מומלץ או לא?

    "
    אני חושב שכן - ולי הלנדקרוזר החדש קורץ בהחלט.
    או כפי שכתבתי בסיכום למבחן דרכים:
    "הלנד קרוזר החדש הוא המלך בתחום כלי הרכב - SUV הגדולים, בתחום השימושיות בכביש ויכולת העבירות בשטח. "

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 36. profile image Ogash Ofer 23 בינואר ב 18:02

    אורח/ת - מתלהב צעיר כתב/ה:
    "

    עשית חשק מטורף
    אבל בא לי על לנד קרוזר קצר
    יש בארץ?

    "
    גם לי יש חשק לקצר. טרם ראיתי או נהגתי בקצר.
    בכול אופן ע"פ הפרסום של היבואן:
    לנד קרוזר LUXURY קצר -3 דלתות, 5 מושבים – 314,000 שקלים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 37. profile image Ogash Ofer 23 בינואר ב 18:04

    אורח/ת - Shaban M Shaban כתב/ה:
    "

    רכב מיושן
    במחיר הזוי
    נראה 2012 מקסימום

    "
    אכן הצורה ישנה ולדעתי טוב שכך!
    המנוע, הגיר, מערכות הבטיחות המתקדמות ועוד הרבה מערכות בתא המנוע ובתא הנוסעים חדשות לגמרי!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 38. אורח/ת - אסף 23 בינואר ב 20:00

    לתקן טעות שנכתבה במענה לאחת התגובות.
    רק בארץ מתייחסים בשם פראדו באופן מוטעה רק לסדרה 90.
    למעשה החל מסדרה 70, טויוטה פיצלו ענף בשם לנדקרוזר פראדו שכלל את הסדרות J70, J90, J120 ו-J150 הנוכחי.
    יש את הענף שנקרא לנדקרוזר סטיישן-וואגון שכולל את סדרות 80, 100 ו-200.
    נשאר גם הענף המרכזי של לנדקרוזר סדרה 70 שעדיין נמכר במדינות עולם שלישי.
    כל מי שמחפש חלקי חילוף בחו"ל יודע שעליו לחפש לפי לנדקרוזר פראדו.
    יוניון מוטורס מסיבותיהם שלהם השמיטו את המונח פראדו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 39. profile image Ogash Ofer 23 בינואר ב 20:54

    אורח/ת - אסף כתב/ה:
    "

    לתקן טעות שנכתבה במענה לאחת התגובות.
    רק בארץ מתייחסים בשם פראדו באופן מוטעה רק לסדרה 90.
    למעשה החל מסדרה 70, טויוטה פיצלו ענף בשם לנדקרוזר פראדו שכלל את הסדרות J70, J90, J120 ו-J150 הנוכחי.
    יש את הענף שנקרא לנדקרוזר סטיישן-וואגון שכולל את סדרות 80, 100 ו-200.
    נשאר גם הענף המרכזי של לנדקרוזר סדרה 70 שעדיין נמכר במדינות עולם שלישי.
    כל מי שמחפש חלקי חילוף בחו"ל יודע שעליו לחפש לפי לנדקרוזר פראדו.
    יוניון מוטורס מסיבותיהם שלהם השמיטו את המונח פראדו.

    "
    תודה על החידוד.
    חשוב!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 40. אורח/ת - Elon Cohen 24 בינואר ב 16:29

    מלך השטח האגדי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 41. אורח/ת - אבי יגודייב 24 בינואר ב 21:40

    אחלה רכב שומר על הערך שלו ושוק אש

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 42. אורח/ת - יבגני 24 בינואר ב 23:06

    שאלה לכותב על גלגל רזרבי.. האם לא מגביל בשטח? זווית נטישה? חסוף לפגיעות? והעיקר קושי בשליפת גלגל הרזרבי כאשר הרכב מתיישב על הגחון ויש פנצ'ר באחד הגלגלים. אני בעצמי עזרתי לחלץ טנדר עם גלגל רזרבי בתחתית שהיה תקוע במצב כזה במשך שעות..
    האם לא חבל שטוייטה בחרו להעביר את הגלגל מהדלת לתחתית? (בדגם ארוך)
    האם ניתן להזמין דגם ארוך עם גלגל רזרבי על הדלת?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 43. אורח/ת - יובל 25 בינואר ב 18:01

    אורח/ת - נ . א . השרון תן קצת אינפו
    מתי צפויי להגיע? איזה טווח מחירים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 44. אורח/ת - אייל 10 בפברואר ב 01:22

    מלך הכביש והשטח גם במחיר מול השאר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 45. profile image Ogash Ofer 10 בפברואר ב 05:18

    אורח/ת - יבגני כתב/ה:
    "

    שאלה לכותב על גלגל רזרבי.. האם לא מגביל בשטח? זווית נטישה? חסוף לפגיעות? והעיקר קושי בשליפת גלגל הרזרבי כאשר הרכב מתיישב על הגחון ויש פנצ'ר באחד הגלגלים. אני בעצמי עזרתי לחלץ טנדר עם גלגל רזרבי בתחתית שהיה תקוע במצב כזה במשך שעות..
    האם לא חבל שטוייטה בחרו להעביר את הגלגל מהדלת לתחתית? (בדגם ארוך)
    האם ניתן להזמין דגם ארוך עם גלגל רזרבי על הדלת?

    "
    שאלה מצויינת. לא יודע אם דרך היבואן או כאפטר מרקט. אבל יש מי שהעביר את הגלגל לדלת האחורית (גם נוח יותר, גם לא מפריע למטה, גם משפר את המראה וגם מאפשר לשים מיכל מים למטה).
    שווה בדיקה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 46. אורח/ת - רוני 18 בפברואר ב 07:42

    טנדר עייף ומכוער. מתאים לעובדי בניין ולחקלאים בלבד. מחיר בלתי שפוי לטנדר.בושה למנוע והגיע הזמן להתקדם ורכבים הרבה יותר מפנקים במחיר ההזוי הזה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 47. אורח/ת - עלי 25 בפברואר ב 01:51

    תודה על הכתבה
    שאלה מהבנאדם הפשוט
    למה לא מראים את יכולות השטח והיתרונות כפי שהסברת יפה מול שאר המתחרים בתנאים יותר קשים ? אם כבר מדברים על יכולות הגיפ אז להראות כמה באמת הוא שווה וכמה רחוק ניתן לקחת אותו מבלי כל הניירת והמידע שצירפת בסוף השטח קובע.
    לא היה באמת מבחן שטח ומה שהיה ניתן לעבור בהרבה " גיפונים " יותר זולים וגם בדגמי סטוק.
    אז לא מבין מה ההבדל בין הטויוטה לסובארו פורסטר ב " אותו מסלול ואותם תנאים ? "
    הכוונה לא להמעיט מאיכות ויתרונות הטויוטה אך לבנאדם הפשוט ולא למטפסי הרים כמה זה שונה ? לשלם 350K או 220K ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 48. profile image Ogash Ofer 25 בפברואר ב 08:52

    אורח/ת - עלי כתב/ה:
    "

    תודה על הכתבה
    שאלה מהבנאדם הפשוט
    למה לא מראים את יכולות השטח והיתרונות כפי שהסברת יפה מול שאר המתחרים בתנאים יותר קשים ? אם כבר מדברים על יכולות הגיפ אז להראות כמה באמת הוא שווה וכמה רחוק ניתן לקחת אותו מבלי כל הניירת והמידע שצירפת בסוף השטח קובע.
    לא היה באמת מבחן שטח ומה שהיה ניתן לעבור בהרבה " גיפונים " יותר זולים וגם בדגמי סטוק.
    אז לא מבין מה ההבדל בין הטויוטה לסובארו פורסטר ב " אותו מסלול ואותם תנאים ? "
    הכוונה לא להמעיט מאיכות ויתרונות הטויוטה אך לבנאדם הפשוט ולא למטפסי הרים כמה זה שונה ? לשלם 350K או 220K ?

    "
    שאלה מצויינת - אתה מתכוון למבחנים השוואתיים.
    אבל דווקא כאן באתר השטח זה פשוט!
    כנס ליומני המסעות בארץ וראה מי משתתף בטיולים האתגריים - שם תראה מי עישר המשתתפים בטיולים האלו (רמז - בעיקר לנדקרוזרים ורנגלרים) ותוכל לעשות השוואה מאוד פשוטה.
    קישור ליומני המסעות:
    https://www.4x4.co.il/i/4x4/i_logbooks/shortTrips

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 49. אורח/ת - אבי 27 בפברואר ב 00:57

    אכן לנד קרוז ומרצדס CLA , עדיף לקנות חדש - אחרת תשלמו הרבה כסף מעל המחירון .

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול