פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: סאנגיונג רקסטון 2021

17 בספטמבר 2021 ב 00:00 31 תגובות 85590 צפיות profile imageOgash Ofer
הרקסטון החדש נחת בישראל היישר לאולמות המכירה ועם בעיית מלאים, המאפיינת בימים אלו את כלל שוק כלי הרכב בארץ ובעולם. עם זאת לקחנו את רכב ההדגמה היחיד ל"יום מדריכים" של אתר השטח ובהמשך גם להדרכת נהיגה ללקוחות רקסטון ולטיולי המועדון מטעם היבואן, אותם אנו מדריכים
לכתבה - סאנגיונג רקסטון 2021
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - ארצברג 17 בספטמבר 2021 ב 11:25

    ואף מילה על זוית הגישה המגוחכת או העובדה שאין צמיג רזרבי?
    מילא צמיג, אפשר לשים על הגג - אבל את זוית הגישה יהיה קשה לשפר. וגם אחרי ההגבהה היא יותר דומה לשל סןרנט7 מאשר לשל לנד-קרוזר. ממש מעצבן!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - רם 17 בספטמבר 2021 ב 19:33

    ביקורת מגמתית הטריילהוק של צרוקי הוא ספינת חלל בכביש ובשטח לעומתו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. sireh 17 בספטמבר 2021 ב 20:52

    אבל למה בלי ספייר???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 17 בספטמבר 2021 ב 21:47

    sireh כתב/ה:
    "

    אבל למה בלי ספייר???

    "
    כך הרכב מגיע.
    אני יודע שהיבואן הבטיח ספייר במידה מלאה לכל רוכש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - אריק האדום 17 בספטמבר 2021 ב 22:11

    חבל מאוד שהיבואן טלקאר לא טרח לתת ספר רכב בעברית לרכב כדי לחסוך כמה שקלים..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - אבי 18 בספטמבר 2021 ב 00:12

    עלק רכב שטח קשוח.
    עם זווית גישה נטישה כאלו מקסימום שבילים אפשר לעשות איתו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - אחמד 18 בספטמבר 2021 ב 12:59

    אתר שתמיד נותן סקירות מזויפות להגיד בעיות מלאים בארץ ובעולם זה גיחוך אין שום בעיה בעולם הבעיה היבואנים הנצלניים בארץ של מזמינים לפי הביקוש ובכך כל שנה מעלים מחירים לפי רצונם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 18 בספטמבר 2021 ב 13:04

    אורח/ת - אחמד כתב/ה:
    "

    אתר שתמיד נותן סקירות מזויפות להגיד בעיות מלאים בארץ ובעולם זה גיחוך אין שום בעיה בעולם הבעיה היבואנים הנצלניים בארץ של מזמינים לפי הביקוש ובכך כל שנה מעלים מחירים לפי רצונם

    "
    אמירה שמייחסים לאינשטיין ומתאימה לי בול לשטויות הנ"ל:
    "יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית."

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - אריה 20 בספטמבר 2021 ב 23:36

    למספר 2 (רם) :
    מה כל כך יותר טוב בגראנד צירוקי טריילהוק לעומת הרקסטון חוץ מהשם המיתולוגי? הוא יותר יקר באיזה 100 אלף נדמה לי, שלדה של פרייבט לעומת סולם ברקסטון, מתלים עצמאיים - אותה תצורה, הקוודרה דרייב נשמע מקביל לנעילה האחורית פה, אחרי הגבהה הזויות דומות, המנוע של הגראנד יותר חזק אז באמת יתרון בכביש אבל בשביל זה לשלם את ההפרש? שלא לדבר על 7 מושבים ובטוח תחזוקה לאורך זמן יותר זולה ויותר אמין מהגיפ.
    2. לעופר אוגש המלך: מה עם איזה מבחן השוואתי טוב מהסוג של פעם? רקסטון טריילהוק לנד קרוזר ואיזה דיסקו5 שיביא לכולם בראש...אני זוכר השוואה של מבחן הטירונים דיסקו 3 לגראנד wk...היו ימים.
    חג שמח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. kimono614 26 בספטמבר 2021 ב 16:03

    נראה פשרה מכובדת מאד במחיר מול העבירות של לנדקוזר והנוחות של טריילהוק. אבל חסר מידע חשוב: סאנגיונג נמצאת בהגנת נושים ורגע לפני פשיטת רגל וזה קריטי לרוכש ישראלי בגלל עלויות וירידת ערך צפויה, שלא לדבר על תחזוקה ארוכת טווח. אגב, בחול סאנגיונג נותנים 7 (שבע) שנות אחריות מלאה, בארץ אין מספיק תחרות, נקווה שטורנדו מזגנים ייכנסו לתחום ;-).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - קובי 29 בספטמבר 2021 ב 10:51

    כבעלים של רקסטון חדש בגיל שבוע. הרכב בגרסת הפרמיום מגיע עמוס בפלסטיקים שניראים מאד שבירים בשטח.
    מערכות הבטיחות של הרכב לא מנגנות כמו שצריך. היבואן השמיט מערכת מולטימדיה להתקין בארץ כתוצאה מכך איכות מערכות הבטיחות גרועה מאד. הרכב לא מזהה תמרורים כמו שצריך, ומתריע בכל שניה על סטיה מהנתיב. בשטח הרכב אינו משלב בזמן את הנעילה. כנראה שלאלקטרוניקה של הרכב חיים משלה. אכזבה גדולה הרכב אינו בשל מספיק האלקטרוניקה ובבטיחות. לעומת זאת מנוע וגיר מצויינים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - אריק סדן 17 בדצמבר 2021 ב 14:06

    1- האם מישהו קבל מהחברה רקסטון 2021 עם צמיגי שטח (או לפחות 50/50) ? ובאם לא האם יש המלצה לסוכן צמיגים המחליף באולם המסירה את המקוריים למתבקש ובעלות הוגנת ?
    2 - חוות דעת לגבי מיגונים (מעבר לערכת "רסטה") הגבהות / התקן צמיג אחורי ווו גרירה .אצל מי מומלץ להתקין חבילת השיפורים בעלות הוגנת ?
    3- באם כבר הזכרתם צמיג על מנשא/גגון על הגג מהו הגובה המתקבל +- (כניסה לחניונים ?) .
    אשמח למענה גם ממנהלי הפורום .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. profile image Arik Sadan Israelimousine 17 בדצמבר 2021 ב 14:16

    וואוו . יש הרבה רכבים עם מנוע וגיר מצויינים אבל אני הזמנתי רקסטון חדש הן בשל העלות תועלת אבל בעיקר בשל מה שחשבתי שמייחד את הרקסטון לעומת למשל האאוטבק/פורסטר והביקורת לעיל טופחת בפנים . אני מחליף Q7 דיזל 2007 יד ראשונה וחשבתי לתומי כי הרקסטון יתאים לי בהיותו "דומה" מבחינת המידות והנראות לעבודתי כמדריך תיירים "אשכול" ובעל ייתרון בשטח . הביקורת שלך מאלצת אותי לעשות חושבים שוב .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. profile image Ogash Ofer 18 בדצמבר 2021 ב 13:28

    אורח/ת - אריק סדן כתב/ה:
    "

    1- האם מישהו קבל מהחברה רקסטון 2021 עם צמיגי שטח (או לפחות 50/50) ? ובאם לא האם יש המלצה לסוכן צמיגים המחליף באולם המסירה את המקוריים למתבקש ובעלות הוגנת ?
    2 - חוות דעת לגבי מיגונים (מעבר לערכת "רסטה") הגבהות / התקן צמיג אחורי ווו גרירה .אצל מי מומלץ להתקין חבילת השיפורים בעלות הוגנת ?
    3- באם כבר הזכרתם צמיג על מנשא/גגון על הגג מהו הגובה המתקבל +- (כניסה לחניונים ?) .
    אשמח למענה גם ממנהלי הפורום .

    "
    המיגונים של רסטה או של גתוס מספיקים בהחלט. אין צורך בעוד תוספות.
    עם גלגל על הגג לא תיכנס לחניונים (הגובה שלהם מוגבל ל-2 עד 2.3 מטרים).
    לגתוס היה בעבר מתקן לגלגל מאחור - שווה בדיקה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. profile image Ogash Ofer 18 בדצמבר 2021 ב 13:29

    Arik Sadan Israelimousine כתב/ה:
    "

    וואוו . יש הרבה רכבים עם מנוע וגיר מצויינים אבל אני הזמנתי רקסטון חדש הן בשל העלות תועלת אבל בעיקר בשל מה שחשבתי שמייחד את הרקסטון לעומת למשל האאוטבק/פורסטר והביקורת לעיל טופחת בפנים . אני מחליף Q7 דיזל 2007 יד ראשונה וחשבתי לתומי כי הרקסטון יתאים לי בהיותו "דומה" מבחינת המידות והנראות לעבודתי כמדריך תיירים "אשכול" ובעל ייתרון בשטח . הביקורת שלך מאלצת אותי לעשות חושבים שוב .

    "
    רקסטון זה ממש לא מחליף Q7 להסעת תיירים.
    רקסטון זה רכב שטח 7 מושבים עם הילוך כוח.
    ואם לא הבנת ממה שכתבנו - תמורה מצויינת לכסף.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - ניקו 27 בינואר ב 08:56

    אהלן,

    מאוד מתלבט חרכוש רקסטון שתשתמש אותי לטיולים וכמובן בשוטף. לא מתכוון לרכוש חדש אלא יד שנייה.
    אשמח לשמוע מבעלי הרכב , קצת על הוצאות תחזוקה שוטפות של הרכב.

    אחלה יום !

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - איתמר 10 בפברואר ב 14:30 נערך 11 בפברואר ב 05:14

    אוטו נישמע מעולה .. וסליחה אם אני לא טועה .. לרקסטון מנוע וגיר של מרצדס . וזה אומר הרבה יותר מסתם המלצה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - ניר 26 בפברואר ב 14:30

    ואף מילה על הטמבון הקדמי שאין סיכוי שיישאר שלם בשביל המורכב הראשון?
    אתה לויאלי מידי לחברות הרכב שמזמינות אותך למבחנים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - יוסי 26 בפברואר ב 14:34

    רק אחרי טמבון קדמי גתוס(בעיית חיישנים של מערכות הבטיחות) , הגבהה ,גלגל ספייר בהתקנה מיוחדת, ופיתרון צמיגי השטח (חתך נמוך) יהיה לו פוטנציאל, עד אז צעצוע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. profile image Ogash Ofer 26 בפברואר ב 20:57

    אורח/ת - ניר כתב/ה:
    "

    ואף מילה על הטמבון הקדמי שאין סיכוי שיישאר שלם בשביל המורכב הראשון?
    אתה לויאלי מידי לחברות הרכב שמזמינות אותך למבחנים

    "
    הכול יחסי בחיים ואנחנו יודעים להתאים לכל כלי רכב את רמת העבירות שמתאימה לו.
    ברור שאפשר לשפר (ואפשר גם לשדרג ולקנות רוביקון ובהמשך מרכבה 4), אבל בעיקר צריך לדעת לנהוג, להכיר את המגבלות, לצד הייתרונות ולהשתמש בהתאם.
    ראה את הסיכום להשקה של הרקסטון, שהדרכתי לפני כמה שנים:
    https://www.4x4.co.il/article/11791
    ואת הסיכומים של ההדרכות והטיולים שאנו מדריכים - זה נותן מדד מצוין לביצועי הרכב:
    https://www.4x4.co.il/t/385

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - ניר 31 במרץ ב 07:59

    ועם כל זה החברה ככל הנראה סוגרת את שעריה,,,,אם רק היו מחליפים את הסמל המכוער שלהם מגדילים קוטר גלגל מבלי לשנות כלום, היו היום במקום אחר....אולי חבל ואולי לא,,,,יש האומרים רק טויוטה חח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - כרמל 23 באפריל ב 14:10

    תצרוכת דלק אמיתית - אני בדקתי
    קניתי רקסטון 2022 נסיעה ראשונה נסעתי לים המלח מנתניה 400 ק"מ . תדלקתי ביציאה ובחזרה באותו אקדח תדלוק יצא 28 ליטר בדיוק זה אומר 14.4 ק"מ לליטר
    בהתחשב שהדרך חזרה מים המלח חצי שעה של עליות .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת - כרמל 23 באפריל ב 14:12

    לשואלים ולמנחשים
    אני קניתי 2022
    היבואן מספק במתנה גלגל ספיר בגודל המלא
    חיסרון אין לו מקום קבוע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. profile image Ogash Ofer 23 באפריל ב 15:45

    אורח/ת - כרמל כתב/ה:
    "

    תצרוכת דלק אמיתית - אני בדקתי
    קניתי רקסטון 2022 נסיעה ראשונה נסעתי לים המלח מנתניה 400 ק"מ . תדלקתי ביציאה ובחזרה באותו אקדח תדלוק יצא 28 ליטר בדיוק זה אומר 14.4 ק"מ לליטר
    בהתחשב שהדרך חזרה מים המלח חצי שעה של עליות .

    "
    מעולה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. profile image Ogash Ofer 23 באפריל ב 15:46

    אורח/ת - כרמל כתב/ה:
    "

    לשואלים ולמנחשים
    אני קניתי 2022
    היבואן מספק במתנה גלגל ספיר בגודל המלא
    חיסרון אין לו מקום קבוע

    "
    נכון. ולצערנו אין גם פתרון טוב להעמסה קבועה (אולי מתקן לדלת האחורית שמקשה על פתיחתה). חוץ מבטיולים להעמיס את הגלגל לתא המטען.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. roitmankfir676 24 באפריל ב 00:53

    אורח/ת - כרמל כתב/ה:
    "

    תצרוכת דלק אמיתית - אני בדקתי
    קניתי רקסטון 2022 נסיעה ראשונה נסעתי לים המלח מנתניה 400 ק"מ . תדלקתי ביציאה ובחזרה באותו אקדח תדלוק יצא 28 ליטר בדיוק זה אומר 14.4 ק"מ לליטר
    בהתחשב שהדרך חזרה מים המלח חצי שעה של עליות .

    "
    אני כיום עם סנטה פה וממש רוצה להחליף לרקסטון, העניין שאני נוסע הרבה בתוך עיר (חיפה) עם עליות וירידות אז ממש מעניינת אותי צריכת הדלק, 400 ק"מ מנתניה עד ים המלח? נשמע לי הרבה...
    אני לא מתכוון להשתולל עם הרכב אבל כן חשוב לי ללעשות איתו מסלולים בינוניים, שמת לב באמת שזוויות הגישה והנטישה ופלסטיקים שנשברים בקלות?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. profile image Ogash Ofer 24 באפריל ב 06:10

    roitmankfir676 כתב/ה:
    "
    אורח/ת - כרמל כתב/ה:
    "

    תצרוכת דלק אמיתית - אני בדקתי
    קניתי רקסטון 2022 נסיעה ראשונה נסעתי לים המלח מנתניה 400 ק"מ . תדלקתי ביציאה ובחזרה באותו אקדח תדלוק יצא 28 ליטר בדיוק זה אומר 14.4 ק"מ לליטר
    בהתחשב שהדרך חזרה מים המלח חצי שעה של עליות .

    "
    אני כיום עם סנטה פה וממש רוצה להחליף לרקסטון, העניין שאני נוסע הרבה בתוך עיר (חיפה) עם עליות וירידות אז ממש מעניינת אותי צריכת הדלק, 400 ק"מ מנתניה עד ים המלח? נשמע לי הרבה...
    אני לא מתכוון להשתולל עם הרכב אבל כן חשוב לי ללעשות איתו מסלולים בינוניים, שמת לב באמת שזוויות הגישה והנטישה ופלסטיקים שנשברים בקלות? "
    אין לי מושג על צריכת הדלק בחיפה.
    אבל בשטח יש לנו ניסיון רב עם הרקסטון מהדרכות הנהיגה בהר חורשן ועד טיולי המועדון שאנו מדריכים בכל קצוות הארץ (והיו איתנו רקסטונים גם בטיולים בירדן). הרקסטונים חוזרים מההדרכות והטיולים שלמים ובריאים (אחרת לא היו באים לטיול הבא לחילופין היבואן שמממן את הפעילויות האלו היה מוריד לנו את הראש). ראה:
    ​​​​​​​https://www.4x4.co.il/t/385

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. roitmankfir676 25 באפריל ב 07:47

    יפה, זה בערך הרמת קושי שאני מכוון אליה.
    לגבי הגבהות והחלפת גלגל, הבנתי שיש בעתיות מסויימת ודרושים אישורים, ישנה אפשרות להרחיב בנושא?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 29. profile image Ogash Ofer 25 באפריל ב 17:03

    roitmankfir676 כתב/ה:
    "

    יפה, זה בערך הרמת קושי שאני מכוון אליה.
    לגבי הגבהות והחלפת גלגל, הבנתי שיש בעתיות מסויימת ודרושים אישורים, ישנה אפשרות להרחיב בנושא?

    "
    על הגבהות ורקסטון אתה יכול לקרוא כאן:
    https://www.4x4.co.il/article/14350

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 30. אורח/ת - הראל 15 במאי ב 12:01

    נו באמת ..ממש מלך השטח, זווית גישה ננסית, מהלכי מתלה אפסיים, הכל פלסטיק, רכב נישה עם חלקי חילוף יקרים בצורה מוגזמת ועוד ועוד...ברגע שקצת מתיישן הרוב מטפלים במוסכים שרחוקים מיבואן, לא כל רכב הוא king of the hammers ובטח קשה להשיג עתה רכבי 4X4 קשוחים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 31. profile image Ogash Ofer 15 במאי ב 21:24

    אורח/ת - הראל כתב/ה:
    "

    נו באמת ..ממש מלך השטח, זווית גישה ננסית, מהלכי מתלה אפסיים, הכל פלסטיק, רכב נישה עם חלקי חילוף יקרים בצורה מוגזמת ועוד ועוד...ברגע שקצת מתיישן הרוב מטפלים במוסכים שרחוקים מיבואן, לא כל רכב הוא king of the hammers ובטח קשה להשיג עתה רכבי 4X4 קשוחים.

    "
    לא בטוח שקראת את הכתבה. כי בכתבה לא רשום "מלך השטח" או משהו דומה.
    כן רשום:לרקסטון קטגוריה של מחיר, מרחב ושימושיות הייחודית לעצמו. ועוד דברים טובים על השימושיות, מערכות הבטיחות ועל התמורה המעולה למחיר.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול