איזה כיף שיש עוד רכב כביש שטח ....
אחלה כתבה תענוג כרגיל
כיף לשמוע שמאשרים שהוא אחלה אופציה לשטח
כתבה ממש יפה ומעולה ותמונות נהדרות.
דרור תמיד תענוג לקרוא
הכתב שטח הכי מקצועי בארץ!
תענוג של כתבה וכתיבה
שאפו לדרור
ללא ספק אחלה רכב מכל הבחינות... חוץ ממחיר של דירה בעפולה
אחלה כתבה, עוד רכב שקיבל אלקטרוניקה מיותרת כמו הדיפנדר
מה תג המחיר לדגם האמור לעיל?
כתבה ענינית זורמת וטובה ללא מניארות ושטויות. אבל דבר אחד הפריע לי היבואן טוען שהיצרן מגביל את חבילת השטח (ססקואץ) טעות/הטעייה. מכוון שבארה"ב ניתן להזמין את הברונקו בכל דגם מהפשוטה (אוודרבנק) עד המפוארת(ווילדקט) עם חבילת השטח. כולל פגוש קידמי ברזל ומגיני סף ברזל. בנוסף ישנם שידרוגים ותוספות ישירות מהמפעל הכל כעומק הכיס מה שפה על חלקם היבואן לא נותן אפשרות
כתבה מעולה
מחכה לראש בראש עם רוביקון , ומה שאני ממש מחכה לו זה מבחן חשמלי - בשנה הבאה אמור להגיע המגנטו
וואו. מגניב ממש
אחלה כתיבה, עניינית ומעניינת.
דרור - באת סקפטי יצאת מאוהב. כזה שאוחז ברשיון טרקטור ולפחות לשני סוגי טנקים, אין כמו נעילת ציר וסיבוב על המקום.
רק בשביל הפטנט הזה שווה לרכוש (אם האשה מרשה), את הצעצוע הכי חדש בשכונה.
איזה כלי חלום
עופר ודרור, אהבתי
מהלך מתלה של ברלינגו
כתבה כהלכה
ג׳יפ טוב אבל לא יכול להתחרות ברנגלר
רנגלר 392 אין לו מתחרים
Salah As - הוא לא מתחרה ברנגלר …
הוא/יבואן/יצרן רוצה שישלמו עליו כמו רנגלר זה הכל
העיקר שיש עוד רכב כביש שטח
אם זה היה עם סרן חי קדמי זה היה פגז
אחלה כתבה
אהבתי
מחיר?
מחיר?
האוורד יוז אמר פעם שמי ששואל כמה עולה המטוס שלו, לא מספיק עשיר כדי לקנות אותו
כמה עולה הצעצוע הזה?
כמה עולה הצעצוע הזה?
אחלה כתבה, מעניינת ועושה חשק ...
יותר טוב מרוביקון...סוף סוף כלי לשטח
צריך להביא לנו את הרכב למבחן
לא לחברים של צחי
אז באמת נראה את היכולות שלו
ויהיה אפשר להשוות לרכבי שטח אמיתיים על מכשולים אמיתיים ולא ורדית או עשוש😅
רוביקון לדעתי כבודו במקומו מונח ויש לו קהל משלו ונקווה שתמיד יהיה מקום לשניהם כי יש קהל לשניהם
יש הרבה אנשים שלא מחפשים קשוח בשטח ומוסך ביום א במיוחד בארץ יוקר המחיה
האמת שהוא מגיע מהיצרן נראה עם היכולות שטח הכי גבוהות למקורי
שזה בפני עצמו מכובד מאד
אבל מדברים עליו ביחד עם רוביקון מעניין לחכות קצת אחרי שיגיעו שיפורים ברונקו ולעשות השוואה מול רוביקון משופר
במחיר הזה , לפי דעתי עדיף כבר את הרוביקון
חלש!!
דרור, כרגיל כתבת מעלה. אחרי ההשוואה הבלתי נגמרת לרוביקון, אין מקום להשוות לדיפנדר החדש?
אני באמת מאוהב.
ואני כותב את זה ביד רועדת, כי זה לא סוד שאני מכור ל-Jeep/
בשלב הראשון התבקשנו לעשות רק מבחני סולו - כשיאשרו לי השוואתי, תהיו בטוחים שאני לא אהסס.
כתוב מקצועי ומרתק ! ברל'ה יא תותח
הרכב הזה הוא עוד צעד בדרך לרכב שלא צריך נהג - רק צריך לממשק אותו לתוכנת ניווט. את כל השאר הוא עושה לבד.
למה דווקא לדגם הקשוח עם גלגלי ה 35 אינצ' אין אופציה לניתוק מוט מייצב קידמי?
ומה זה אומר שיש ניתוק מוט מייצב ברכב עם מתלים נפרדים?
כי גלגל ה-35 הוא לא במפרט הסטנדרטי, אלא חלק מחבילת אבזור. והיצרן החליט שלישראל, היא זמינה רק לדגם ספציפי (שהוא דווקא לא הבדלנדס, שהוא הדגם ה"קשוח" לעבירות טכנית, אלא לווילדטראק, שהוא אמנם "קשוח", אבל מוגדר כמיועד לנהיגת שבילים/מדבר מהירה. למה הם עשו את זה? ככה).
בארה"ב חבילת האבזור הזו זמינה לכל הדגמים.
כי גלגל ה-35 הוא לא במפרט הסטנדרטי, אלא חלק מחבילת אבזור. והיצרן החליט שלישראל, היא זמינה רק לדגם ספציפי (שהוא דווקא לא הבדלנדס, שהוא הדגם ה"קשוח" לעבירות טכנית, אלא לווילדטראק, שהוא אמנם "קשוח", אבל מוגדר כמיועד לנהיגת שבילים/מדבר מהירה. למה הם עשו את זה? ככה).
בארה"ב חבילת האבזור הזו זמינה לכל הדגמים.
דרור ברלי - החלטה מוזרה, תודה על התשובה.
דרור ברלי - החלטה מוזרה, תודה על התשובה.
בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.
יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי
בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.
יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי
יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי
בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.
בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.
Nimrod Vider - ולברונקו הזה אתה מחכה?
Tzipor Gabriel Amor
אם הוא רוצה שיחכה הוא לי.
את הסופה אני לא מחליף.
Tzipor Gabriel Amor
אני לא מחכה, אבל בהחלט רוצה
סוף סוף ג'יפאי אמיתי בוחן את הרכב בארץ ולא כתב רכב שמתנייד ביום יום על קטנוע ולא מכיר את השטח והצרכים האמיתיים של הג'פיאים.
כל הכבוד הברונקו מזכיר לי מאוד את ההאמר H3 סרן אחורי חי ומשולשים קדימה עם זרועות הגה חלשים וגלגל 33 המיצרן הבעיה העיקרית למי שנכנס לשטח טכני הברונקו סובל מבסיס גלגלים ארוך מדי יותר מההאמר H3 מתישב על סלעים בלי בעיה לפי דעתי מומלץ עם צמיג 35 לפחות וכמובן קיט הגבהה לפחות 2" . בהצלחה לפורד מקווה שיחזיקו מעמד ולא יקרה להם למה שקרה למותג האמר.
ג'יפ יש רק אחד , רוביקון!
תודה רבה על הכתבה המעולה! מכל הביקורות שעלו, את זאת (כרגיל) הכי נהנתי לקרוא...
רק דבר אחד שיש לי לומר - אני לא מבין את ההתעקשות על ידית העברה פיזית לLOW במקום כפתורים. היה לי ג'ימני משופר בכל טוב למשך כמה שנים, ובו ההעברה בוצעה ע"י כפתורים, עבד פיקס עם אפס תקלות ונוח מאוד. אפילו גרם לזה שכשהשאלתי רוביקון מקרוב משפחה - התרגזתי על הידית ותהיתי למה זה לא כמו אצלי בג'ימני :D
יצאנו דרור ברלי, גל שמר ואיתי שטיינברג לפני שבועיים למבחן השוואתי בין שני רכבים חדשים ומעניינים. ועוד אחד שלא לגמרי עונה על הקטגוריה של רכב שטח נטו: ג'יפ רוביקון, טויוטה לנד קרוזר והפורד ברונקו.
דרור ואיתי כותבים במגזין אוטו. ושם תוכלו לקרוא בקרוב את הסיכום שלהם. מנקודת מבט עיתונאית ואילו אני .. מנקודת מבט של מדריך נהיגה וטיולים ב-אתר השטח הישראלי 4X4.
כבר בהתחלה אקדים ואומר: מדובר בשני כלי רכב מעולים (הרוביקון והברונקו). האחד אגדה וותיקה ומוצלחת והשני ממש מביא אתו לשטח בשורה חדשה ורעננות שכל כך חסרה בשנים האחרונות. ובשמחה הייתי תורם כליה (לא שלי כמובן) עבור כל אחד מהשניים.
אני שותף לדעת חבריי. ולמסקנות אליהן הגיעו לאחר מבחן באמת מקיף ומקצועי.
אבל מה לעשות? אני לא עיתונאי. וביומיים האינטנסיביים בלב הנגב היה גם עוד רכב בשיירה.
ואת דעתי נתתי בסוף מעלה רמון המרושע. בעבר כל מטפס הרים מפורסם שטיפס על האוורסט היה מצטלם לשער של מגזין יוקרתי. בפינת התמונה עמד לו איזה שרפה נפאלי, יחף עם הציוד של כולם על גבו. הטויוטה לנדקרוזר שהגיע עם צמיגי כביש , בולמים מקוריים (לא איזה משהו להתפאר בו) ובתום המעלה הקשוח עמדה הטויוטה לצד שתי חיות השטח על השביל בראש המעלה.
נכון. נדרשו מיומנות נהיגה והכוונה ברמה מעל הממוצע. אבל הלנדקרוזר למעלה. ומכאן והלאה בנסיעה פחות מאתגרת איכות הנסיעה היא אחרת לחלוטין מהבורנקו והרוביקון. חסכונית יותר ונוחה להפליא. וזה עוד לפני החלפת הבולמים והקפיצים שנדרשת בו.
לפיכך בשקלול הצרכים שלי. הטויוטה לנדקרוזר עדיף.
והחשוב מכל. נהנתי כל כך לבלות יומיים בשטח עם חברים נהדרים. בעלי עניין משותף. תיאבון בריא , וחוש הומור נהדר. שזה מה בסופו של דבר הסיפור כולו.
כתבה ממש ממש יפה היה כיף כרגיל לשבת
לקרוא השקעה יפה בתמונות מגניב