ב32 אלף דולר בישראל בקושי מצליחים לקנות xv דגם אייסייט שנת 2018
מעניין איך קיצור יחסי ההעברה בסרנים משפיע על הביצועים וצריכת הדלק. על פניו זה גם אמור לאפשר התקנת צמיגים גדולים יותר.
האם יהיה ניתן להביא גרסאות אלו ביבוא אישי/מקביל?
מעניין איך קיצור יחסי ההעברה בסרנים משפיע על הביצועים וצריכת הדלק. על פניו זה גם אמור לאפשר התקנת צמיגים גדולים יותר.
האם יהיה ניתן להביא גרסאות אלו ביבוא אישי/מקביל?
שיפור יחסי העברה בגיר ,שיפור האקס מוד בשתי התצורות לחידוש פעולותו אחרי 25 קמש והשוס מצנן שמן גיר ששומר על הגיר. בארץ סמלת מונעת שיפורים כאלו ופוגעת בצורה קשה בלקוחות וגורמת להם נזק אדיר. הגיר ניזוק כתוצאה מהתחממות יתר בעליות בכביש הרכב המיובא לישראל בתקן קנדי לא מתאים. התקנת קולר גיר פשוטה והכרחית בכל מצב בחום כאן,הגבהה עם הנמכת תת שילדה מאפשרת עוד 5 סמ לפחות ומיגון כמובן .
פיצוי נוסף הוא התקנת נעילה אחורית של טורק מאסטרס האמריקאית ואז הרכב עולה על הוילדרנס,האמריקאי בכל פרמטר כמעט.