פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: לחיות ולמות בפרארי אדומה – אילן פייביש ז"ל

26 במאי ב 08:42 13 תגובות 8207 צפיות דרור ברלי
כתב הרכב אילן פייביש, הבעלים והעורך של "טורבו מגזין", נהרג בתאונת דרכים מחרידה בכביש 90. האיש שחי את החלום ותמיד על הקצה, עלה השמיימה בסערה בפרארי 296GTS אדומה חדשה - כי אם כבר למות, אז שזה יקרה כשאנחנו עושים משהו שאנחנו הכי אוהבים. אולי זה החסד האחרון שפייביש זכה לו.
לכתבה - לחיות ולמות בפרארי אדומה – אילן פייביש ז"ל
הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 26 במאי ב 10:12

    עצוב מאוד!
    הספד מרגש וכלכך נכון.
    פייביש הוא איש שכולו לב טוב, איש נדיר!
    יהיה זכרו ברוך.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - ירון הולנדר 26 במאי ב 10:31

    גם בספדים צריך לדעת לכתוב בהתאם לזה שעזב בטרם עת.
    כתבת נפלא לאדם מיוחד, חם ולבבי, שהפך לחבר תוך דקות, ומאותו רגע כל פגישה איתו היתה חמה לבבית, מלאת חיוכים, כי הוא היה מדבק.
    (למות בפרארי זו משאלה)שחברות הביטוח ישנאו), ובשריפה כפי שכתבת זה נורא ואיום, והתאונה הזאת לא תעשה לפרארי יחסי ציבור טובים מן הסתם.
    לא על מערכות בטיחות, ולא על מידת הקטלניות של הסוללה החשמלית.
    שנהנה תמיד מנהיגה, ולא רק בסופי שבוע, ונזכור כי גם בכביש וגם מעבר לו, אנחנו הולכים על הקצה בשם האהבה המוטורית.
    יהא זיכרו ברוך.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - אודי קרסיק 26 במאי ב 10:53

    אדם נעים וחברותי, חובב רכב אמיתי. הכניס רעננות לעיתונות הרכב בישראל.
    חבל על הקטע המטופש שכתבת על טסלה, בעיקר כי הוא לא נכון.
    היו לו שלוש טסלות מודל 3 פרפורמנס. שחורה, לבנה ואדומה. לא בדיוק נפטר מהשיקוץ החשמלי ברגע שיכל.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - אורח 26 במאי ב 16:32

    פייביש היה איש טוב, נעים, לבבי, חייכן, אופטימי. נשמה.

    פייביש גם אהב מאד מכוניות וכנראה נהג עליהן טוב.

    פייביש גם ידע הרבה על מכוניות – הוא קרא, ביקר בתערוכות, דיבר עם אנשי רכב, למד.

    פייביש גם הצליח לאסוף סביבו חבורה של חובבי מכוניות שוות, וארגן להם פעילויות וטיולים.

    פייביש גם הצליח להשיג למבחני דרכים מכוניות סופר-נדירות ומעניינות, יותר מהרבה מגזינים מקושרים.

    אבל גם אחרי שמישהו נפטר צריך לומר את האמת, והיא שדבר אחד פייביש ממש לא עשה טוב – הוא לא כתב טוב. בכל כתבה שלו היו ערמות של שגיאות כתיב, דיקדוק וסיגנון, ועם קלישאות ללא סוף. "עיתונאי" או "כתב" יכול להיות רק מי שבאמת יודע לכתוב, וזו אולי הטרגדיה של פייביש. לפחות הוא לא נתן לזה להרוס לו את החלום, ומכיוון שאף מגזין לא רצה אותו בתור כתב – הוא פשוט הקים אתר משלו וחי את החלום.
    יהיה זיכרו ברוך. הוא יחסר בנוף המוטורי כאן.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - ליאור שרון 26 במאי ב 18:38

    פשוט בלתי ניתפס . 7:00 בבוקר בשבת תפס אותנו בהלם של החיים המומים ולא מעכלים את האסון הזה.
    😢

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - גד 26 במאי ב 20:50

    מצער מאוד.השאלה הגדולה האם רכב עם נתונים לא שגרתיים עוצמה כזאת מתאים לכביש ים המלח שתמיד רטוב ממליחות ומחליק מאוד?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - יוסי 26 במאי ב 21:33

    לא הכרתי אבל נשמע ובטוח שבחור מעניין חכם וקריזמטי מאוד שאוהב את החיים , עצוב שהלך בטרם עת יהי זכרו ברוך

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - יוסי 26 במאי ב 21:44

    למכוניות על צריך רישיון נהיגה מיוחד . כמו לאופנוע. ומה שאירוני זה שאדם משקיע 2.5m כדי למות בצורה מפוארת

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - מיכל 26 במאי ב 22:34

    כתבת מאוד יפה, העיקר שהזכרת את האונו טורבו.
    תודה, האחיינית של אילן

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - גיל מילצ'ן 27 במאי ב 02:33

    כתבת כל כך יפה ונכון .תיארת את פייביש בול .
    זה לא ניתפס אין מילים לתאר . פייביש וז"ל זה לא משהו שמתחבר ביחד . איש יקר . יהיה חסר מאוד בנוף המוטרי הישראלי .

    הקטע ששמעתי על התאונה ,נכנסתי ישר אליו לעמוד מתוך ידיעה שבטוח שם יהיו פרטים ודיווח שלו .מי דמיין דבר כזה
    יהי זכרו ברוך ויהיה זכרו של צחי מנשרי ברוך . לא ניתפס הדבר הזה
    ושיחזרו כבר החטופים .שיתנו לנו לנשום קצת

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - זיו 27 במאי ב 08:09

    הכרתי אותו אישית והוא יחסר בנוף המוטורי בישראל,
    בצבא הוראות בטיחות נכתבות בדם,
    נקווה שהתאונה תפסיק את הנהיגה המהירה בכבישי ים המלח כמעט כל שבת בבוקר .
    לפני כמה חודשים רכב ספורט דומה הגיע מולי בעיקול בנתיב שלי ובמזל התחמקתי ממנו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - דרור 28 במאי ב 08:34

    כתבת יפה, אילן באמת אהב רכבים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - אליסה 29 במאי ב 12:23

    כתבת כל כך מרגש.
    הלב מתרסק. אילן לא היה רק אוהב מכוניות יוקרה, הוא היה אוטוריטה. הייתי מנסה אותו עם תמונות של פנים רכב ללא סמל והיה מזהה בקלות רק לפי לוח השעונים מותג ושנת ייצור. היה מזהה כל רכב אפילו מצילומי מצלמות אבטחה. חברים התייעצו איתו איזה רכב לרכוש. אנשים היו מפקידים בידיו רכבים במיליוני שקלים באמון מלא.
    בלילה ביקשתי ממנו לשמור על עצמו. ב 4:14 שלח הודעה שיוצא וביקשתי ממנו שוב לשמור על עצמו. לא עזר לי💔

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול