פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: הדרכת השקה ג'אקו 7 JAECOO בישראל

11 בספטמבר ב 20:00 17 תגובות 3984 צפיות profile imageOgash Ofer
סיכום קצר של הדרכת השקה עבור הסוכנים החדשים ל ג'אקו 7 JAECOO אשר הושק בישראל בקיץ.
ההשקה כללה נהיגה ארוכה לאורך כבישים מהירים, נסיעה בכבישים מפותלים של הרי ירושלים, נהיגה על שבילים טובים, טיפוס של מעלה האפשרי רק לרכב 4X4, חציית מכשול מים גבוה ועוד אתגרי שטח וכביש מהנים...
הדריך: עופר אוגש
צילם: רועי אברמוביץ
לכתבה - הדרכת השקה ג'אקו 7 JAECOO בישראל
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - אבי 13 בספטמבר ב 11:54

    האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 13 בספטמבר ב 15:00

    אורח/ת - אבי כתב/ה:
    "

    האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?

    "
    לא ממש, אבל הפוטנציאל קיים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - לא אוהב סיני 13 בספטמבר ב 17:54

    מעניין אם זה עוד זבל סיני שמציף אותנו.
    או כלי בעל ערך לאורך זמן.
    ימים יגידו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - אבי 13 בספטמבר ב 17:55

    זה גם מה שאמרו על היפנים ואחר כך על הקוריאנים. ואז התברר שדווקא מדובר בכלים הטובים והאמינים ביותר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - תמורה למחיר 13 בספטמבר ב 17:56

    הכול עניין של תמורה למחיר בטווח המיידי ושווי שוק מאוחר יותר ביד 2.
    אכן ימים יגידו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - שותה דלק 13 בספטמבר ב 17:58

    אני חושב שלכלים עם מנועי הבנזין או הדיזל עתיד ברור יותר. ושווי שוק מובטח.
    החשמל תלוי באיכות הסוללות ובתפקוד שלהן עוד כמה שנים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - ימים יגידו 13 בספטמבר ב 21:36

    המבחן האמיתי הוא עוד 3-4 שנים במכירה ליד 2.
    אז נדע כמה שווה הג׳אקו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - Rami 13 בספטמבר ב 21:38

    ג׳אקו זה שם של תוכי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - אבי 14 בספטמבר ב 01:53

    אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image Ogash Ofer 14 בספטמבר ב 01:59

    אורח/ת - אבי כתב/ה:
    "

    אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.

    "
    אז זהו שלא!
    אנחנו לא עד כדי כך פראיירים 😉
    הדגמנו קודם איך ג׳יפון הנעה קידמית לא מסוגל לעלות את התחלת העלייה. בטח שלא את המדרגה.
    ורק אז הדגמנו את הביצועים של גרסת ההנעה הכפולה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - דורי 14 בספטמבר ב 15:33

    השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. profile image Ogash Ofer 14 בספטמבר ב 15:36

    אורח/ת - דורי כתב/ה:
    "

    השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים

    "
    מתלים מעט קשוחים יותר מרכב משפחתי ממוצע.
    זה אומר שאפשר לחצות באמפרים במהירות גבוהה יותר, אבל מכיוון שרוב האנשים לא יעשו כך הם ירגישו בהתחלה שהרכב קשה יותר בבאמפים ובהמשך יתרגלו או אף יגבירו קצת מהירות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - אפשר להתקין וו גרירה 14 בספטמבר ב 19:40

    וו גרירה ???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. profile image Ogash Ofer 14 בספטמבר ב 19:47

    אורח/ת - אפשר להתקין וו גרירה כתב/ה:
    "

    וו גרירה ???

    "
    לא נראה לי שתהייה בעייה לוו גרירה.
    זה לא רכב חשמלי או רכב ספורט (כל אחד ומגבלותיו).
    אבל כדאי לברר אצל הסוכנים. יש מצב שאפשרי גם כחלק מהאביזרים שמוזמנים במעמד הקנייה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - אמיר 14 בספטמבר ב 22:37

    הבעיה שהרכב מאוד מצועצע ויכול להיות שבעקבות המחיר היחסית זול איכות החומרים ירודה ואז תקלות בשפע, יצרן סיני זה חדש לנו והימור יכול להיות שזו בחירה מעולה ויכול להיות שהכסף הולך לפח, ימים יגידו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - דרוש מבחן השוואתי 15 בספטמבר ב 09:53

    יום ארוך של טיול במדבר בהשוואה לסובארו פורסטר ממש מתבקש!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - הערה ושאלה ברשותך עופר 15 בספטמבר ב 10:05

    ראשית הייתי שמח לדעת איך יכולות השטח שלו יחסית לפורסטר ול XV? אם כבר כתבת על מרווח הגחון שלו, זוויות גישה ונטישה ויכולות מעבר במים, הייה נחמד להשוות את זה לנתונים של שני דגמי הסובארו.

    שנית, אני עוקב אחרי הכתבות שלך כבר מעל 20 שנה, יצאתי איתך לטיולים גם בארץ וגם בחו"ל ואני מאוד מעריך אותך כאדם, כמדריך, ככתב רכב ובטח על תרומתך בימים טרופים אלה לבטחון המדינה. ואחרי שאמרתי את כל זה, זאת פעם ראשונה שאני מרגיש שמבחן רכב שלך הוא קצת יותר מידי נוטה לצד השיווקי/פירסומי. מעולם לא הכנסת כל כך הרבה נתונים על רכב שבחנת, החלק השני קצת נראה כמו העתק/הדבק מקטלוג היבואן לבקשתו.
    לדעתי, מבחן הוא מבחן הוא מבחן, לא משנה מי מממן אותו וצריך להיות קצת יותר קשוח עם היבואן ולא לעשות לו "כתבה כבקשתך".


    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול