האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?
האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?
"מעניין אם זה עוד זבל סיני שמציף אותנו.
או כלי בעל ערך לאורך זמן.
ימים יגידו.
זה גם מה שאמרו על היפנים ואחר כך על הקוריאנים. ואז התברר שדווקא מדובר בכלים הטובים והאמינים ביותר.
הכול עניין של תמורה למחיר בטווח המיידי ושווי שוק מאוחר יותר ביד 2.
אכן ימים יגידו.
אני חושב שלכלים עם מנועי הבנזין או הדיזל עתיד ברור יותר. ושווי שוק מובטח.
החשמל תלוי באיכות הסוללות ובתפקוד שלהן עוד כמה שנים.
המבחן האמיתי הוא עוד 3-4 שנים במכירה ליד 2.
אז נדע כמה שווה הג׳אקו.
ג׳אקו זה שם של תוכי
אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.
אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.
"השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים
השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים
"וו גרירה ???
וו גרירה ???
"הבעיה שהרכב מאוד מצועצע ויכול להיות שבעקבות המחיר היחסית זול איכות החומרים ירודה ואז תקלות בשפע, יצרן סיני זה חדש לנו והימור יכול להיות שזו בחירה מעולה ויכול להיות שהכסף הולך לפח, ימים יגידו
יום ארוך של טיול במדבר בהשוואה לסובארו פורסטר ממש מתבקש!
ראשית הייתי שמח לדעת איך יכולות השטח שלו יחסית לפורסטר ול XV? אם כבר כתבת על מרווח הגחון שלו, זוויות גישה ונטישה ויכולות מעבר במים, הייה נחמד להשוות את זה לנתונים של שני דגמי הסובארו.
שנית, אני עוקב אחרי הכתבות שלך כבר מעל 20 שנה, יצאתי איתך לטיולים גם בארץ וגם בחו"ל ואני מאוד מעריך אותך כאדם, כמדריך, ככתב רכב ובטח על תרומתך בימים טרופים אלה לבטחון המדינה. ואחרי שאמרתי את כל זה, זאת פעם ראשונה שאני מרגיש שמבחן רכב שלך הוא קצת יותר מידי נוטה לצד השיווקי/פירסומי. מעולם לא הכנסת כל כך הרבה נתונים על רכב שבחנת, החלק השני קצת נראה כמו העתק/הדבק מקטלוג היבואן לבקשתו.
לדעתי, מבחן הוא מבחן הוא מבחן, לא משנה מי מממן אותו וצריך להיות קצת יותר קשוח עם היבואן ולא לעשות לו "כתבה כבקשתך".