עושה סדר בראש
תודה
סוללה של פריוס עולה 5000 שקל.
בפריוס ובטויוטה היברידיות אין גיר רגיל, יש מערכת פלנטרית שמשלבת 2 מנועים חשמליים ומנוע בנזין. ללא מצמד. לכן אין עלות תיקון גיר או מצמד.
במצב היברידי הרכב חסכוני מאוד בתצרוכת דלק.
רכב פלאגאין ( ראב 4 ) טווח בחשמל 75 ק"מ.
בנסיעה במצב היברידי תצרוכת דלק מעל 20 ק"מ לליטר.
אין כל בעייה בנסיעות בין עירוניות. רכב חזק מאוד 306 כ"ס.
סוללה של פריוס עולה 5000 שקל.
בפריוס ובטויוטה היברידיות אין גיר רגיל, יש מערכת פלנטרית שמשלבת 2 מנועים חשמליים ומנוע בנזין. ללא מצמד. לכן אין עלות תיקון גיר או מצמד.
במצב היברידי הרכב חסכוני מאוד בתצרוכת דלק.
רכב פלאגאין ( ראב 4 ) טווח בחשמל 75 ק"מ.
בנסיעה במצב היברידי תצרוכת דלק מעל 20 ק"מ לליטר.
אין כל בעייה בנסיעות בין עירוניות. רכב חזק מאוד 306 כ"ס.
סוללה של פריוס עולה 5000 שקל.
בפריוס ובטויוטה היברידיות אין גיר רגיל, יש מערכת פלנטרית שמשלבת 2 מנועים חשמליים ומנוע בנזין. ללא מצמד. לכן אין עלות תיקון גיר או מצמד.
במצב היברידי הרכב חסכוני מאוד בתצרוכת דלק.
מעניין!
חג שמח לכל המטיילים
בזכות הערותיו המחכימות של חברי ניצן אביבי הוספתי את ההסתייגות הבאות:
1.עם זאת לא הכול מושלם - במנוע חשמלי המומנט יורד ככל שהסל"ד עולה ובגלל זה ההספק של מנועים חשמליים נופל בסל"ד גבוה והתאוצות נחלשות במהירות גבוהה (לכן יצרניות של רכבי ספורט חשמליים משתמשות גם בתיבת הילוכים לצד המנוע החשמלי).
2.ועדיין תאי דלק הם אמצעי לא מאוד יעיל לייצר חשמל וגם בהפקת המימן מאבדים אנרגיה (רוב המימן כיום מופק מגז טבעי). לכן תאי דלק ומימן רלוונטיים בעיקר לשימוש במקרים בהם נדרשת הרבה אנרגיה ומעט זמן טעינה (משאיות הובלה, רכבי משלוחים וכו').
3.בעולם המוטורי מוכרים גם מנועי בעירה פנימית מוזמנים מימן, אם כי לא בייצור סדרתי.
עם קורולה 2019
250000 קמ
אפס תקלות מלבד פאנצ'רים באתר בניה
צריכה במאמץ 19 קמ/לליטר
ברקסים הוחלפו ב 180000 קמ
עכשיו תחליטו חחחח
עם קורולה 2019
250000 קמ
אפס תקלות מלבד פאנצ'רים באתר בניה
צריכה במאמץ 19 קמ/לליטר
ברקסים הוחלפו ב 180000 קמ
עכשיו תחליטו חחחח