כתבה סופר מקצועית. אהבתי מאוד
לא מסכים עם הכתבה הזו לחלוטין. את האופנוע הזה אפשר לסכם במילה אחת: אובר-קיל.
אני ניסיתי את ההסקי 701 הישן (כבר לא מדבר על החדש עם התוספת כ"ס). מי לעזאזל צריך את כל זה? זה כבר יותר מדי קרבי ויותר מדי אגרסיבי.
כדי להוציא דברים יפים מהמכונה הכבדה והעוצמתית הזו, ולא סתם לרכב כמו סבתא, - אדם צריך להיות:
א- רוכב גדול וכבד. פיזית.
ב- בכושר גופני מעולה.
ג- בעל מיומנות רכיבה גבוהה גם בשטח וגם בכביש.
וגם אם יש לך את כל 3 הסעיפים האלו - יש מעט מאוד דברים שאפשר לעשות עם האופנוע הזה בשטח (כמובן הוא יעשה את המעט דברים הללו יותר טוב מכל מכונה אחרת בעולם. אבל עדיין כמותית מדובר על מעט דברים: בעיקר שטחים פתוחים וראלי ומדבר ושבילים. תשכחו מטכני ומסינגלים. לא צפופים ולא זורמים).
הדבר היחיד שהאופנוע הזה יעשה למרבית הרוכבים הישראלים שאינם אלופי GNCC מדופלמים - זה יכניס אותם לצרות ולבתי חולים.
74 פאקינג כ"ס על 150 קילו של ברזל... תגידו אתם נורמלים?
מה אכפת לך כמה כוחות סוס על כמה קילו לא מתאים לך אל תקנה יש אנשים שאוהבים כוח ואגרסיביות באופנועים תהיה בטוח שלא יצרו את האופנועים האלה בשבילך ..
אכן כך. לא כל אופנוע מתאים לכל אחד.
לשמחתנו יש מספיק מבחר. גם של מגוון סוגים ולרוב גם כמה יצרנים בכול קטגוריה ותת קטגוריה.
מעולם לא שמעתי שמשהו מתלונן על כך שאופנוע הוא חזק או קל מידי.
שלוט על עצמך ובעיקר על הגז.
ואם לא - אז תיהנה מהכתבה ובמיוחד מהתמונות השוות