למי שיש שילדה בולמים מנוע מרווח טיפולים כסא מיכל דלק ארגומטריה ומחיר של אינדורו הוא לא דו"ש!
גם אם הוא שמנמן והאמריקאים קוראים לו כך
ייצור מעניין עשו הונדה, מחכה למבחן של הדגם הלא מוגבל. כמו תמיד, תענוג לקרוא חוות דעת של צביקה
עוקב...
כבעל אדוונצ'ר שעיניו פוזלות תדיר לטיולי שטח ארוכים ומאתגרים ושוקל לרכוש כלי נוסף (אבל מכור למומנט ומושבים נוחים) אני חושב שזה יכול להיות אופציה טובה.
עשתי נסיעת מבחן על 250L והתרשמת מאוד אבל מאוד לטובה במיוחד נוחות יחד עם זאת חסר היה לי הכוח אליו אני רגיל באדוונצ'רים הגדולים.
שנים חיפשתי כלי מחליף ל - XR-650 האגדי, לאחרונה אפילו שקלתי לרכוש אחד כאופנוע שטח שני (דגש על טיולים ארוכים ולא השתולליות בשטח)...
האם הגיע?....:)
אורן רבינו
נדב
ה crf 450l הוא דו״ש עם יכולות שטח גבוהות ועם אפשרות לנוע בכביש עם 6 הילוכים. מומלץ להסיר את ההגבלה ולהנות מהאיכות והאמינות של הונדה.
לפי פורומים בחו"ל זה למעשה ה CRF450RX (כנראה כמו שנמכר כאן רשמית), עם הגבלות הספק ותוספת מסננים ממירים וכו' על מנת להתאים לרישוי כביש (זיהום אויר ורעש, זה מה שמוסף 11 קילו למשקל) באירופה וארה"ב.
באמת לא ברור מה הוא נותן, וכנראה שמרווח הטיפולים עדיין קטן כמו באופנוע תחרותי מכיוון שמדובר באותו מנוע.
לקנות אותו ולפתוח הגבלות זה בדיוק כמו פשוט לקנות CRF450RX עם רישוי צהוב בלי כל הקשקושים.