אין ספק שהתלת הוא פתרון בטיחותי מצוין למי שרוצה אבל מפחד ולהרגעת בני הזוג בבית.
כלי מצויין אבל תלת גלגלי דורש מנוע 42 כ"ס ומעלה לדעתי
כלי מצויין אבל תלת גלגלי דורש מנוע 42 כ"ס ומעלה לדעתי
"לא ביצעתי מחקר או משהו, זוהי הערכה שלי, אקס מקס 300 חלש ביחס לדו גלגלי אז על תלת גלגלי זאת עגלה, הפיאג'ו 400 היה גם קצת חלש ולכן אני חושב ש42- כ"ס ומעלה יתאים לדו לתלת גלגלי.
כל העניין הוא שיתאים ל-a1 בארץ ובאירופה.
A1 זה עד 47 כ"ס.
אז זה מתאים...
תוכל להסביר למה אתה אומר את זה?
אני מתעניין בכלי
עד עכשיו ראיתי שיש לו 4 כ"ס יותר מפיאגו 300 אבל הוא נראה קטן יותר ופחות מפנק למורכב. יכול להרחיב?
טריסיטי 125 היה כלי מצויין, בטיחותי, עם ביטוח זול וירידת ערך של רק כמה מאות שקלים אחרי שנה.
רק בעיה אחת היתה לו : תאוצה מעל 90 קמ"ש - בעזרת השם ורוח הקודש.
אנקדוטה "נחמדה" של ההשקה:
עד אתמול (יום ראשון 14.6.20) בשעה 08:00 היה אמרגו עולמי של ימאהה לפרסום התמונות.
כך שאפשר לכתוב כי ההשקה בישראל היא גם השקה בינלאומית של הטריסיטי 300...
שמע ראיתי אותו את הדולב התלת גלגלי הזה רציתי להקיא את הנשמה שלי, מגושם, ענקי כמו טיל מקס בצורה לא פרופורציונלית לאחורה שלו והכי חשוב הצבע אפור עכבר מת הזה ששמו לו
האם יש נתונים על מספר התאונות שנגרמות מהחלקה, שיכלה להימנע עם תלת גלגלי?
עד כמה שווה לסבול עם כלי כזה כדי להעלות את הבטיחות ברכיבה?
או שההבדל זניח בין תלת לדו מבחינה בטיחותית?
האם יש נתונים על מספר התאונות שנגרמות מהחלקה, שיכלה להימנע עם תלת גלגלי?
עד כמה שווה לסבול עם כלי כזה כדי להעלות את הבטיחות ברכיבה?
או שההבדל זניח בין תלת לדו מבחינה בטיחותית?
הביטוח הוא של A1 או A2 ?
הביטוח הוא של A1 או A2 ?
"מעולה. מה עלות הביטוח?
מעולה. מה עלות הביטוח?
"מישהו יודע האם יש כיוון לאשר את התקנות של אירופה? (מספיק רשיון רכב על מנת לנסוע בתלת גלגלי עם בולם רגל)
תודה!
כתבה מתאמצת מידיי.. 40 תמונות ואפילו לא תמונה אחת של הכלי מאחורה.. ככה לא עושים כתבה
כתבה מתאמצת מידיי.. 40 תמונות ואפילו לא תמונה אחת של הכלי מאחורה.. ככה לא עושים כתבה
"