פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

כתבה חדשה: ק.ט.מ. KTM ADV790-S - למי אתה קורא בינוני?!

03 ביולי ב 02:10 28 תגובות 1421 צפיות profile imageאתר השטח 4X4
סגמנט אופנועי ההרפתקנים נהפך ללהיט סקסי וטוב שכך. היצרנים/היבואנים שינו את התואר המבחיל "דו"ש" (דו-שימושי) לאדוונצ'ר ופתאום פיצוצים לרקות!
מבחן דרכים לאופנוע בנפח בינוני של היצרן האוסטרי - ק.ט.מ.
רכב וכתב: רוני לדו | צילום: אוהד יבין
לכתבה - ק.ט.מ. KTM ADV790-S - למי אתה קורא בינוני?!
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - תו 04 ביולי ב 11:19

    כתיבה לפנים!
    רוני האלוף.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - טל 04 ביולי ב 11:58

    כתיבה מעולה! רוצים עוד כאלה..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - כנף 04 ביולי ב 13:04

    כתיבה משובחת! עשית לי חשק ללכת לטעום!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - רוכב x 04 ביולי ב 13:17

    הלאה להרפתקה!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - עמית 04 ביולי ב 13:24

    רוכב ומדריך בחסד עליון ,כתיבה מקצועית ומעניינת כן ירבו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - מיאו 04 ביולי ב 13:50

    איזה עונג שבת !

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - Oded Ofer 04 ביולי ב 13:59

    אני קורא לו מכוער.
    איך אפשר לעשות אופנוע כלכך טוב אבל כלכך מכוער זה רק קטמ יודעים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - Kfir Kashrian 04 ביולי ב 14:01

    Oded Ofer - בדיוק, מישהו במחלקת העיצוב נתקע בסוף שנות התשעים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - Oran Dolev 04 ביולי ב 14:01

    זה רק אני או שהוא נראה די מעפן?
    נראה נמוך יחסית לאדוונצ'ר ולמעט הפרונט אפילו קצת מזכיר אינזומה...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - Orian Shwartz 04 ביולי ב 14:02

    נראה כמו אופנוע שייצרו בלי חשק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - Eran Negbi 04 ביולי ב 14:02

    מרגיש כמו כתבה מוזמנת וממומנת.
    חוצמזה השם Adventure לא ממש החליף את המושג דו"ש. אני וחבריי מתקשים לקרוא ל DR אדוונצ'ר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - Oded Ofer 04 ביולי ב 14:03

    Eran Negbi - בכל העולם הוא מקבל ציון גבוה, האופנוע פשוט מעולה.
    עם כל הסלידה שלי מאיכות היצור של קטמ הם יודעים לעשות אופנועים מהנים לרכיבה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - Eran Negbi 04 ביולי ב 14:04

    Oded Ofer - אני לא חולק על האיכויות, אבל מבחן אמור להציג חסרונות ויתרונות ופה הייתה כתיבה בלי שום חסרונות. חשוד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - Israel Moalem 04 ביולי ב 14:05

    Eran Negbi - דווקא אני מצאתי כתיבה דווקא מדויקת, להבדיל ממגזינים אחרים שהללו את דגם S שיש לו יכולות שטח טובים פה נרשם בבירור שאין לו יכולות שטח שזה נתון מאוד משמעותי לרוכבי האנדווצר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - Tav Nadav Schwartz 04 ביולי ב 14:06

    Roni Ladoאלווףף

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - Raviv Meyouhas 04 ביולי ב 14:07

    כתבה נחמדה אבל חסר המון מידע.
    מה לגבי גמישות מנוע ? בלמים ? התנהגות ? נוחות רכיבה ונוחות בהרכבה ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - Shmulik Faust 04 ביולי ב 17:41

    תענוג!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - Ariel Ovadia 04 ביולי ב 21:42

    יפה כתבת!!! אהבתי!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - Guy Itzhak Larea 05 ביולי ב 05:50

    זאת כתיבת תוכן חביבי, שאפו!
    כתיבה עניינית, מעוררת, מושכת השראה.
    כך נראה כשנהנים.
    כיף לקרוא עד הסוף

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - Ezri Avraham 05 ביולי ב 05:50

    תענוג לקרוא, נשמע אופנוע מעניין מאוד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - Yaniv Taichman 05 ביולי ב 05:51

    הופה! יא ז׳ורנליסט! אהבתי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - Roy Kidron 05 ביולי ב 05:51

    הלו המינגווי !!
    לא מבין כלום ובכל זאת קראתי עד הסוף.
    סחטיק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת - Lidia Tobias 05 ביולי ב 05:52

    אהבתי מאוד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - Ofer Dudelzak 05 ביולי ב 09:22

    יופי של כתבה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. אורח/ת - Ofer Dudelzak 05 ביולי ב 09:23

    היה לי 790 s ,החלפתי אחרי שלושה שבועות חזרה ל- v

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. אורח/ת - Asaf Rahamim 05 ביולי ב 09:23

    משובח!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. אורח/ת - משה 06 ביולי ב 10:34

    Israel Moalem, איפה ראית שכותבים שאין לו יכולת שטח? בטח לא במשפט הזה בסיכום: "מעולה בכביש ומעולה בשטח כל עוד אין פנטזיות מוגזמות. הוא יטוס בשבילים לבנים, ויבצע מעברים איטיים ביציבות מדהימה, יטפס ויקפוץ כמה שתרצו..."
    נכון, כותבים שהוא קצת פחות טוב בשטח מהאח ה"ברברי" (ברברי? מה ברברי ב-R? מי ישמע, זה KX500 של שנות השמונים), אבל ממש לא אומרים שהוא לא טוב בשטח.
    וכמו שכבר כתבו כאן אחרים - אין בכתבה התייחסות לחסרונות (ובטוח שיש), אין ירידה לפרטים (גמישות מנוע ונוחות שכבר הזכירו, רעידות, מיגון רוח, יכולת כיוון מתלים ועוד דברים שאני מצפה לראות בכתבה), אלא רק אוסף של התלהבויות מהאופנוע, יחד עם שפה לא מדויקת (מה זה כידון "נעים"?!). בסופו של דבר, זה נראה יותר כמו פוסט מתלהב בפורום אופנועים מאשר כתבת מבחן של ממש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. אורח/ת - איציק 08 באוגוסט ב 13:10

    עברתי מאפריקה טווין אליו.מכונה ידידותית למאותגרי גובה והמשקל שלו והאיזון חלום

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול