למה לא מפרסמים משקל..?
גם באתר הרשמי בחו"ל לא מופיע המשקל... כניראה סוד
בהחלט אופציה זולה ומשתלמת לכניסה לתחום .....
כנראה שאין עניין לשתף משקל.
מניח שזה כמו DRZ
זה בגלל שהם כל כך קלים שלא נעים להם לפרסם
זול מתחיל ב-"ז".
הכול יחסי. בתמורה למחיר אני חושב שכלי כזה מספק בשפע.
אני הייתי מעדיף DRZ שנמכר במחיר דומה
לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.
לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.
"למה יש לי תחושה שרוב המגיבים כאן עזרו לחברים לחפש הסקי או קטמ עד 2017 כי הבינו שב 70,000 קונים משכנתא וצרות... או בעברית פשוטה, תתקדמו, יש חיים גם מעבר בלי למכור את נשמתכם לשטן או להשתעבד לבנק
מה יש עוד מותגים חוץ מאלו שציינת?
אני בשוק
אני לא מסכים איתך חבר.. שאתה קונה KTM אתה מוכר אותו אחרי שנה עם הפסד הכי נמוך מיתר המותגים(בלי להכנס לאיזה מותג טוב יותר או פחות וליתר היתרונות ברכישת אופנוע נפוץ)
ככה שהוא לא כל כך יקר כמו שחושבים בניגוד למותגים אחרים שאתה מפסיד את התחתונים בהחלפה.
וסתם בשביל להוכיח שאתה לא מדייק, WR250F ב 2018 עלה 49,950, והיום לא תמצא 2018 בפחות מ 42,000, זאת אומרת פחת שך 120% פחות מKTM/הוסקורנה.
שם לב טוב, אין לי כלום נגד, ההפך יש מצב אפילו שאני ירכוש לילד, אבל הרכישה לא תהייה משיקולים כלכלים אלא אמוציונלים... כי אחרי הכל אופנוע זה סוג של "דת"
זה בסדר לא להסכים אבל ממש לא בסדר לדמיין עובדות !
מי שקנה ב 18 חדש שילם 64, והיום יקבל במקרה הטוב 35-37 וראיתי גם כאלו שנמכרו גם בפחות, אם תוסיף לפחת עוד 1.9ש"ח תוכל לרכוש רק מהפחת אופנוע אחר מהחברה...
בלי קשר לפחת, התגובה שלי הייתה מותרסת במתכוון היות ויש כאן קהל גדול שמכיר את "הבעיות" שיש למותג ולתואמיו אבל הם מרשים לעצמם לקבל את זה כמובן מעליו ובמקביל לזלזל במותגים אחרים שלעיתים אפילו נטולי "בעיות"....
לזה קוראים מוסר כפול
F לא קיים היום החדש אז הדוגמא לא כל כך רלוונטית ובכל זאת אני מקבל אותה.
אתה צודק שעל חדש יש הפסד עצום אבל קח מותג פחות נפוץ תראה שהוא נחתך הרבה יותר.
זאת הסיבה שאני מעדיף KTM בן שנה, ככה אתה מרוויח מכל העולמות.
ניר אזנקוט - השאלה על מה רכבת 3 שנים?
על הרולס רויס של אופנועי השטח או על ajp
Avner Or - ללכת כל שנה לעשות טרייד זה לא נקרא שומר מחיר.
במצב של טרייד רודף טרייד ירידת הערך תיהיה מאוד דומה בין המותגים.
הסתכלות שגויה של מצב שוק.
Aviv Hadar - אני לא מדבר על טרייד.. טרייד זה נוחות, פינוק ועוד מלא יתרונות ועל זה משלמים ובצדק.
אני מדבר על לקנות במזומן ולמכור לבד.
לצורך הדוגמא אופנוע כמו שלך של היצרן בטא קשה מאוד למכור לבד במחיר סביר, חייב לחתוך טוב טוב במחיר לעומת KTM ששם עוד אפשר למכור אותו איכשהו במחיר הגיוני.
כמובן שיש עוד המון יתרונות ברכישה של אופנוע נפוץ אבל על זה לא הדיון.
Avner Or - נכון יותר קל למכור ק.ט.מ.
אני אישית לא קונה אופנוע בשביל קלות המכירה.
קונה מה שמדליק אותי עושה לי טוב , אוהב וכו
ק.ט.מ מפסיד פחות מבטא?
זה כבר לא נכון .
שני המותגים נחתכים ב15 עד 20 אלף ש"ח בשניה שהוצאת מהסוכנות.
Aviv Hadar - לדעתי אתה טועה..
הוא נחתך מהמחיר מחירון אבל שאתה קונה במזומן ללא טרייד אז אתה לא משלם מחירון (הרבה פחות) וככה הירידה לא כזאת כואבת.
ובכל מקרה הכוונה שלי לכלי משומש בן שנה.
Ofer Marian - רכבתי על קוואזאקי וימהה
Aviv Hadar - אתם מפספסים את הנקודה שלי, אני כיוונתי לסוגיה שקהל שלם מחליף כל שנה למרות שזה לא כלכלי...
יש כזו התנהגות בשוק אחר לדוגמא במכוניות?!
אשכרא אנשים קונים ויודעים שבקרוב יקבלו סתירה, אז המציאו את שיטת השדרוג...
את הסתירה הראשונה מממנים על ידי אחריות ואת השניה מעבירים לרוכש
ניר אזנקוט - בשני המקרים זאת צרכונות לא נבונה.. אבל מראש רכישה של אופנוע אנדורו היא לא רכישה שקרובה להיות רציונלית
Avner Or - בגדול כן, למרות שאם רוכשים כלי בן 3 במצב טוב אפשר לצמצם את העלויות בצורה משמעותית...
אני עם דוש כרגע כבר 3 שנים והשווי שלו רק עלה
העיקר שכולנו רוכבים ונהנים
גם אופציה