תודה על הכתבה עופר.
מה הסיפור עם הרעידות בכידון במהירות גבוהה?
אתה מתכוון לוויברציות?
הסיפור עם החזרה למצב כביש בכל כיבוי מנוע וההתעסקות עם תפריטים בכל התנעה מחדש יכול להוציא מהדעת!
לגבי החום מהמנוע, כתבת שיש כוונה להתקין כנפונים שיסיטו את החום מרגלי הרוכב, זה חלק מקורי של היצרן או איזה אילתור מקומי??
האם יש הבדל במהלכי המתלים בין הראלי לראלי פרו?
אגב, גם רוכב שקנה את האופנוע התלונן על העניין עם
פס העיצוב שמפריע לחביקה עם הרגליים.
הד-שייק אולי?
מניח שקצת סגירה של הריבאונד תעזור שם..
כשמרוקאי כותב אנגלית בעברית זה כנראה תחילת הסוף...
רק בשביל התמונות היה שווה לפתוח את הכתבה
עץ שתול? יש לו גלגלים
לא יעזור לכם ..מה אמרתי לכם אין כמו ה-gs ..אופנוע לכל מצב רוח ..אין מה לעשות לא כתום ולא אפור בהיר ולא שחור בוהק ..
לא כואב בישבן ואין רעידות לא במהירות כזאת ולא במהירות אחרת הוא עושה זאת פשוט אחרת..
זה כח הגיאס עולה ורק ימשיך לעלות ..
תחשוב אם נוסף ליופי שלך גם היה לך שכל, היית מגיע רחוק עם כל האחים המוסלמים שלך.
תמר קדם - אני מודה מודה מודה ..לא יכול להתחרות ביופייך ובעומק שכלך ..ריגשת אותי ..בפעם האחרונה היית עסוקה
קודם כל, כל הכבוד. בימים אלה, כשקוראים כתבות על אופנועים, נדמה שכל האופנועים מושלמים.
כאן נתת כתבה עם לא מעט ביקורות, דבר שיש להעריך.
לגופו של עניין, לא מבין מה יש להתקרב לדבר הזה ובמחיר הזה כשיש היום את הטנרה שמדבר ת'כלס לרוכב המתוקצב ואת הקטום 890 על שלל גרסאותיו לרוכב שבא לו קצת יותר להתפנק על סייח טהור גזע.
תודה צביקה, כהן השטח , מבחן מצויין,מגוון וכתוב מעולה כדרכך. מעריך מאד את הניטרליות שאינה מובנת מאליה בימים אלה. כותב על היתרונות ולא מסתיר את החסרונות.האופנוע באמת מצויין אבל לא מושלם. ראיתי למטה בוחן אורח מציץ Gili Spin , האיש היקר והרוכב התותח, הייתי נותן לו להוסיף עוד חוות דעת קצרה 💪💪
בלי שום קשר לאופנוע עצמו, פשוט בהמשך למה שכתבתי אתמול.
כמה זה הזוי שצריך להביע הערכה למי שכותב באמת את מה שהוא חושב?
סחתיין על העין החדה 🙂
Gili Spin
יא סלב, יא עילוי, יא תותח, יא צנוע
ככה בשושו בלי לומר?
חחח.. כן כן, זה אני שם 🙂
פשוט המעיל שלי כ"כ התאים לצבעים של האופנוע, אז נעם הצלם המחונן ביקש אותי ספציפית
תחרות יפה לקטגוריה. אבל מוזר שמתומחרת גבוה מהקטום כשיש לטייגר נתונים פחותים יותר.
אני מקווה שהיבואן נכנס גם עם רמת שירות גבוה. כי זה המפתח.
כמובן, לא רוכב מקצועי ומדבר אך ורק מהרהורי ליבי, ניסיוני המועט וחוות הדעת של האורטופד הקרוב למגוריי.
אתחיל דווקא מהנסיעה המאוחרת יותר שעשיתי, כי היא הותירה רושם עמוק יותר -
890 על הכביש -
על כביש 6 מרגיש סבבה לגמרי.
רק "סבבה" כי המנוע גמיש, אבל לא כמו הטנרה 700.
הוא משתחל בפקקים אבל לא כמו הטוסטוס שלי והרכיבה המהירה חלקה אבל לא כמו האפריקה.
מצד שני, כשצריך להאיץ, יש בעיטה יפה מאוד בתחת.
בעיקולים הוא נותן תחושת ביטחון גם בגז וגם על הברקס.
הכיסא נח גם למרחקים ארוכים, ומיגון הרוח הפתיע לטובה; למרות גודלו המינימלי לא הייתה תחושה של נייקד.
הקוויקשיפטר זכור לי לטובה גם בדגם הקטן יותר, ואני לא בטוח אבל נראה לי שב 890 הוא אפילו השתפר יותר.
בתור אופנוע כביש זו לא הייתה הבחירה הראשונה שלי, אבל היי זה לא אופנוע כביש 😎
בשטח, האופנוע מרגיש הרבה יותר מסבבה לגמרי.
מתלים מעולים, כח זמין, היגוי מדויק, לא מעייף לאורך זמן, האופנוע נשלט עד ש..
צריך להוריד רגל.
בשבילים הפתוחים, כל עוד הגז פתוח והרוח נושבת האופנוע רק רוצה יותר.
כשנכנסתי איתו לסינגלים, והתחיל להיות צפוף... שם איבדתי את תחושת הביטחון.
לא משהו מסובך - זה סינגל שרכבתי עם הטוסטוס שלי - היה שם סלע עם פיתול מיד לאחר מכן, שדורש מעבר של הקדמי, הורדת רגל והעברה של האחורי.
העברתי את הקדמי יופי, אבל הרגל שלי לא מצאה את הקרקע למרות החיפושים 😎.
בקיצור, האופנוע מדהים, אבל - שתי סיבות שעבורי כל אחת מהן מספיק טובה כדי להישאר עם הקטוונצ'רון.
האחת היא הרגליים הקצרות שלי כאמור, ואת השניה גיליתי על דרך הפטרולים של פארק עדולם.
איכשהו יצא שהעברתי את המצערת למצב ראלי קצת לפני המקפצות.
וואו, האופנוע בבת אחת הפך להיות וואחד עארס.
כל מהמורה/מקפצה בדרך, האופנוע מקפץ כמו צרצר ועוד מבקש בנימוס אם אפשר פעם הבאה קצת יותר גז!
אז בהתחלה באמת שלא נתתי, אבל הוא ביקש כ"כ יפה.. וקופץ עוד יותר יפה, ונוחת..
בקיצור ובדיעבד, הכיף האדיר הזה שיש במצב ראלי, הדליק אצלי את כל הנורות האדומות כי כבר 3 פעמים זה בדיוק מה ששלח אותי לאורטופדית.
אז שורה תחתונה, גובה המושב המאתגר בהחלט מהווה נקודה שיש לקחת בחשבון, והדבר השני הוא כאמור פרצי האדרנלין שהוא גרם לי להשפריץ.
מי ששולט ביד ימין שלו, ורגליו אינן קצרות - יהנה מאד מאד מהקרנף...
את הטייגר אני די קניתי עוד לפני שראיתי אותו בכלל.
וכשראיתי, הוצאתי את פנקס הצ'קים.
על הכביש הוא כיף גדול! מנוע הטריפל בהחלט עושה נעים, פתיחות מכובדות ברמזורים, וקרוז קונטרול למרחקים.
זריז, משכיב, ויחסית נח.
מצד שני, מעל 150 קמ"ש, יש תחושה של ויברציה חזקה בכפות הידיים. חזקה מספיק בשביל לעזוב את המצערת.
המבטים והתגובות שהאופנוע מייצר רבות ומגוונות, אולי כי הוא חדש בארץ, ואולי כי הוא באמת כזה חתיך...
הטייגר בשטח, מוצלח מאוד יחסית לקרנפים הכבדים, בעיקר בגלל משקלו ומרכז הכובד הנמוך יחסית, אבל גם בגלל מתלים שמזכירים לי תחושות מאפריקה, ומרווח גחון סביר פלוס.
מצד שני אין שם זיקוקים. הוא יעשה הכל בנון שאלאנט, ובעדינות.
אותה העדינות אגב גם מאפיינת את הגימורים של האופנוע- יפה ועדין ואולי אפילו עדין מדי למי שנוהג להשכיב את האופנוע על הצד בספונטניות.
יכול להיות שאני עושה לו עוול, בהשוואה ל890.
אין ספק שמול שאר הקרנפים בסביבה, הוא מנצח בגדול אבל זה לא כלי שהייתי לוקח לציר המוסכים / נחל ציחור / מעלה זנוח /דיונות של קטנוב וכו.
עדין מדי.
מרווח הטעות לא גדול, ומחיר הטעות יהיה יקר.
אם המטרה היתה שבילים רגועים פלוס מינוס, ואין מגבלת תקציב - אחלה של אופנוע, יפהפה ומגניב.
אבל בשביל שבילים רגועים יש לי טוסטוס שאגב עבר החלפת בולמים ממש לאחרונה בהשראת Tal Amir .
טל, צדקת לגמרי, שווה את הכסף...
ומצד שני, אם על הכוונת יש יעדים קשוחים, אולי כדאי לכוון מעל לקטגוריה של האפריקה/gs800/tenere700 וכו..
ושם, הצבע הקטום שולט, כמו שראינו על הפודיום בתחרות האדווצ'ר המהממת...
ט. ל. ח
לרגליים הקצרות נמצא פתרון , קיט של hyper pro שמספק קפיצים חלופיים ולא מקצר את הלינק.ראיתי רוכב קשוח שעשה את זה ומתאים לי בול. הופך את ה R להיות בגובה של ה S
זרקת רעיון..
אתה אומר, לקחת את האס ולהחליף בולמים?
כי ת'כלס, זה מה שהכי הציק לי ברכיבת מבחן על ה-790 הרגוע...
וזה שאין לו מצב ראלי, מבחינתי זה לא בהכרח חיסרון
ה- 790 שלי עם ראלי , ניתן להוסיף גם לאס. החיסרון הברור שלו מול ה R זה הבולמים
Gili Spin כתיבה מצויינת. נתת את ההסבר והפערים בצורה מובנת.
ומצחיק שבסוף את משווה לטוסטוס adv שלך. זה לא אותו דבר 😉
טוסטוס או DCT - בסוף לכולם אין קלאץ'
לפחות מגיעים לרצפה.
תודה על הכתבה עופר.
מה הסיפור עם הרעידות בכידון במהירות גבוהה?
אתה מתכוון לוויברציות?
הסיפור עם החזרה למצב כביש בכל כיבוי מנוע וההתעסקות עם תפריטים בכל התנעה מחדש יכול להוציא מהדעת!
לגבי החום מהמנוע, כתבת שיש כוונה להתקין כנפונים שיסיטו את החום מרגלי הרוכב, זה חלק מקורי של היצרן או איזה אילתור מקומי??
האם יש הבדל במהלכי המתלים בין הראלי לראלי פרו?
אגב, גם רוכב שקנה את האופנוע התלונן על העניין עם
פס העיצוב שמפריע לחביקה עם הרגליים.
המחירים בארץ הזויים. אז עם כל ככ הרבה ביקורת וריג'קטים אין מצב להתקרב לאופנוע הזה. גם לא יפה במיוחד. כבר עדיף ויסטרום רגוע וחלק.
כמה שטויות אנשים רושמים בלי לבדוק ..תגיעו לסוכנות ! תרצו לקנות יוציאו אותכם מרוצים.
לאחר 2 נסיעות מבחן על הטייגר GT והראלי, להלן חוות דעתי. רוכב כיום על דוקאטי סקרמבלר ושוקל לעבור לאדוונצ'ר בינוני. נסיעות ארוכות, שבילים ותמרון בעיר. הראלי פחות התאים לי בגלל המושב הגבוהה (על הרים כבר לא אטפס בגילי המתקדם 46. היינו שם...). ל GT התחברתי יותר.
בחינת הכלי, מוביל מול המתחרים במאפיינים עבורי (GS 850 ומולטיסטרדה 950). מושב נמוך יותר 830 ס"מ (אני 1.80). בול. קל יותר ב 10 ק"ג מהמתחרים. מסכים שהצבעים לא משהו. אפשר היה לעשות עבודה טובה יותר. אם כבר אז השחור.
מנוע גמיש מאוד, חזק וסלחן. האופנוע בשליטה מלאה. גמיש מאוד, בהילוך גבוה במהירות נמוכה, לא מגמגם ומאיץ. כיף! נהנתי מאוד מנסיעת המבחן. כלי מעולה. ויברציות לא הורגשו בשיוט של 120 (קרוז קונטרול תענוג). הרבה מעבר לכך אני לא רוכב (שוב, בגילי מופלג). חום מנוע, סביר לגמרי (רכבתי על תנורים בחיי).
סה"כ אין כלי מושלם. אופנוע צריך לענות על מרבית הדרישות של רוכב. ככלי רב שימושי: נסיעות ארוכת, שטח קל ותמרון נוח, הוא לוקח בגדול.
בסופו של יום, טריומף יצרן וותיק, מכובד וברמה הגבוהה ביותר של יצרני האופנועים בעולם.
אגב, במרבית הסקירות בעולם מדורג 1-2.
לגבי הצוות במקומי, אלופים. תודעת שירות מעולה ורצון כן לפרוץ לשוק שלנו. מחיר אגב, די דומה למקבילים.
כרגע אין במלאי את ה GT, ממתין בסבלנות, נראה מבטיח. בריאות ונסיעות בטוחות!