סקירה מעניינת, מקיפה ויסודית.
לצד זאת, עלויות טיפולים ואחזקה?
בכל אופן אני מתקשה לראות כמה מוכנים לשלם כמעט 200,000(!!! ) ש"ח על אופנוע. טוב ככל שיהיה.
אחלה מבחן, גם ברמה הטכנית שלו וגם בהנאת הקריאה. גם התמונות מצוינות!
משהו בדור הנוכחי של gs פחות מושך מהדורות הקודמים. אולי זה העיצוב. האי סימטריות של הדורות הקודמים היו הסימן היכר של הדגם. חבל שלא המשיכו עם זה.
חוץ מזה, אופנוע חלום
חלום של אופנוע
פונה לקהל יעד צעיר יותר מאשר חובבי ה-gs עד כה.
הבעיה שבישראל לצעירים אין כסף..
עם המחירים האלה צריך לדחוף את האופנוע לתחת של סמוטריץ'.
200,000 שקל על אופנוע, מדינת ההזויים.
19 ק"מ לליטר ..?
לא להיט
חפשו ביוטיוב סרטונים על האמינות שלו. לא זוכר כזו שליליות לדגם אחר.
אחלה צביקה
אני רוכב על 1250 adventure זה אופנוע הכי טוב שהיה לי שמשלב כל מה שצריך במגזר האנושי והמודרני
קראתי שהיה עליו כבר ריקול גדול.
זה נכון? אם כן על מה והאם זה כבר טופל באופנועים שהגיעו ארצה
לפי גורמים בחו"ל
כמות התקלות בדגם הזה שברו כל שיא
אנשים מנסים למכור אופנועים בני חודשיים
תודה על הסקירה המשכנעת להשאר עם האפריקה dct המלך
אופנוע מדהים על באמת
מדהים לכביש 6.
נשמע כמו עוד תוצר משובח של הבווארים לתיור ואפילו קצת לשבילים מאתגרים.
תודה על הסקירה המקיפה
איך הוא בהשוואה לקורולה?
תודה על הכתבה
הוציא לי את החשק(שלא היה לי) לרכב על הדבר הזה...
יש גם שמועות ברשת על כמויות של תקלות שמגיעות מאירופה...
אחלה סקירה. בהחלט מעביר את החוויה שהיתה לי איתו
צביקה יקירי, סקירה נהדרת.
כתבה מצויינת מלאה נתונים צילומים מחמיאים מאד, היופי בעניי המתבונן פחות אהבתי את העיצוב . לדעתי העיצוב הקודם יפה וגם מסוקס יותר
לשלם רבע מיליון שקל ואפילו לא לקבל את הפיצ׳רים המקוריים של דגם האנדורו, פראיירים לא מתים
למה מופאסה... הוא מת כבר בתחילת הסרט...