חצי הדרך לקלנועית, אבל עדיין עם כידון ורוח בפנים
וואו, כמו מכונית אבל בלי המזגן המעצבן.
נשמע חלום.
אני מנסה לדמיין את ההרגשה של הפעם הראשונה על הכלי הזה של רוכב שרגיל להשתחל במהירות בין מכוניות כשהוא שוכח שהוא לא על MT09 (או משהו אחר ) הפעם , מקווה שזה מגיע עם קסדה לאשכים (אחת לכל אשך )
איכס
והדבר הנוראי הזה עולה יותר (הרבה הרבה יותר) מסקודה קודיאק (למשל). 270000 ₪. הרבה כסף בשביל שופוני, ואז לעמוד בפקקים בקיץ או בחורף ולהנות.
תכלס לעמוד בפקק כמו מכונית
למה שופוני?
תתאר לך את עצמך הרליסט מושבע בן 70 שלא יכול להחזיק יותר אופנוע באופן יציב, אז אתה קונה את זה. גם נהנה מכל הכיף של אופנוע וגם מיציבות גדולה יותר. לא צריך להיות שלילי.
אני אישית מעדיף יותר את ה TRI GLIDE.
אני בן 77, כך שאני יכול להבין טוב יותר את הסיטואציה, ואני יודע שבמה שקשור אלי - כשלא אוכל להמשיך לרכב, אעבור לרכב, ולא אקנה כלי מוזר שריכז בתוכו את כל חסרונות המכונית עם מרבית חסרונות האופנוע.
אם זה היה היום, והיו לי 270000₪ למטרה הזאת - הייתי קונה סקודה קודיאק 193 כ״ס הנעה 4X4 ומזגן
500 קילו
87 כח סוס
270,000 ש''ח
חלום 😜
רק 270,000 ?
כנראה שהשיווק יהיה בסביון והרצליה
אם אינני טועה ה TRI GLIDE צריך לגרד את ה 400 אלף שקל.
אין מה לעשות, לא כל מה שאולי טוב לאמריקה טוב לישראל.
ראה קריסת רשת 7 ELEVEN בישראל.
של פוזיסטים טחונים
כול החסרונות של אופנוע ושל אוטו בכלי אחד
מסוג הכלים שהבעלים היחידים שהיו להם זה רישום בעלות על היבואן
איך עושים איתו שמניות? שואל בשביל חבר
בשורה משמחת למיליונר הצעיר.
במחיר הזה שישב בתצוגה
כולם צוחקים אבל בארץ הפראיירים ירוצו לקחת הלוואות כדי לרכוש את זה, והיבואן יודע את זה:)
להדגיש זה כבר לא דו גלגלי ואינו יכול לנוע בנתצים מורשים ובשול בזמן עומס
רק היה חסר שהוא DCT וזה היה מושלם😂
בלי קסדה איזה כייףףףףףףףףףףףףףףףףף
שהיבואן ידאג לזה שתלת אופנוע לא חייב קסדה - אחרת האופנוע לא שווה הרבה..
נחמד לתחילת הסתיו
או תחילת האביב ( בשעות שאין פקקים )
עם קסדה. זה עדיין אופנוע
מה החישובים האלה של עלות תועלת ייתרונות וחסרונות?
גם ככה מי שקונה כלי כזה קונה אותו לפוזה כמו כל הארלי דיווידסון אחר
לא נכון. הארלי זה היסטוריה, אגדה אופנוע עם נשמה
מה שאני אומר זה שמי שקונה הארלי לא קונה אותו בשביל ביצועים, אמינות או יחס עלות תועלת. אפילו מי שאוהב קאסטום יכול למצוא את כל אלה יותר בזול בקאסטום יפני. מי שקונה הארלי קונה אותו כי זה הארלי ולכן אין מה לחפש בזה צידוק הגיוני
חבל על המקום שהוא תופס, אפשר להכניס שני אופנועים טובים. הביאו את הכלי הכי מכוער שיש, ויש הרבה...
"חוקי" היה כבר זמן- כבר כמה שנים מיבאים פה ושם ביבוא האישי כלים דומים של הרליי ושל הונדה... פלוס כלים שכבר היו בארץ שנים... כאן מדובר רק ביבוא סדיר ראשון. אישית גם לי לא ברור קטע למה שבן אדם ירצה רכב על כזה דבר-אבל הכל עניין של טעם! ולא לשכוח שיש גם מקרים מיוחדים שבן אדם לא מסוגל לרכב פיזית-ועדיין מרדיש אופנוען בנשמה!
זה לא באמת אופנוע.
אבל סבבה. מי שיכול לשלם ויש לו פנאי אז שיהיה לו בכייף.
מעל רבע מליון ממש בחינם
למה זה אופנוע ולא טרקטורון?
כי ככה היצרן מגדיר אותו.
הארלי יצרנית אופנועים ולא טרקטורונים אז זה אופנוע עם תוספת של גלגל ולא טרקטורון פחות גלגל. מבחינת התקן הוא מוגדר Tricycle, שזאת הגדרה שכוללת גם ריקשות, אופנועי תלת-קדמי וכלים נוספים - לא כולם בהכרח אופנועים, וההבדלים נעים בין משמעותיים לממש זניחים. אז אני מניח שזה די סובייקטיבי ותלוי בהגדרה שנתן היצרן.
הוא מיובא לארץ בתקן L5E
לעומת תלת-נוטה כמו ה-MP3 שהוא בתקן L2
תקן L5E כולל את Tricycleים - התלת-קדמי של קאן-אם, ה-Ape (ריקשה) של פיאג׳ו וכמובן הטרייקים של הארלי ועוד כמותם.
ה-MP3 וכל התלתים הצרים עם יכולת ההטייה לא נמצאים תחת התקן הזה.