ה-450 Rally המיועד לקטגוריה הבינונית של אופנועי האדוונצ'ר הקרביים,
וה-800X Pro – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל, חזק ובעל יכולות שטח גבוהות, לטענת היצרן.
לכתבה - אופנועי KOVE משיקים שני דגמי אופנועי בישראל
מחיר של טנרה ? לא רוצים למכור ?
הטנרה הוא אופנוע מאד בסיסי לעומת הקוב, ככה שאתה משלם אותו דבר אבל מקבל יותר, יותר אלקטרוניקה בהפרש ניכר, יותר כח סוס ועוד.
אם האמינות של הקוב תיהיה טובה אז ברור מי המנצח כאן
"אין הנחתום מעיד על עיסתו"
"לטענת היצרן הסיני זהו אופנוע האדוונצ׳ר ביחס משקל-הספק הטוב ביותר"
הם יצליחו עובדה כל רכב שני על הכביש סיני וגם מסובבים ראשים
עם 70 קיי מחיר הם רוצים לנצח את הטנרה ?
קצת מדמיינים לדעתי
אל תהיה בטוח. אם בקרת האיכות שם טובה זה בהחלט שווה בדיקה. תראה את המפרט שלו
תשמע !
להיכנס עם מחיר כזה ולנצח את האמינות והשם של הטנרה ואת המיומנות והנסיון של קטמ לבנות אופנועים בול לפוני זה לדעתי קצת יומרני אבל ימים יגידו .
בין 60-65 היה להם הרבה יותר סיכוי אבל עם מחיר תיקו תיקו לשני הכלים המוצלחים האלו לדעתי זה יומרני .
האמת, בעיה לא קטנה אחרת שיש להם היא העובדה שהם יבואן קטן ואני לא יודע איך הם מבחינה של תמיכה במוצר. למכור זה דבר אחד אבל לתמוך במוצר זה כבר סיפור אחר לגמרי
על אחת כמה וכמה
מחיר פריצה לשוק עם מותגים חזקים חייב להיות מאוד אטרקטיבי וזה לא מחיר אטרקטיבי בכלל .
אתם מדברים רק על מחיר ואפילו לא מדוייקים בו
המחיר הוא 67,770 שח החודש.
יבואן קטן/ גדול מה זה רלוונטי כשהמיסים להביא אופנוע כזה 45-60 אחוז ממחיר קניה.
אז
דברו על הכלי והאיכות שלו,
אחכ תתנו ציון על המחיר.
זו דעתי
צר לי לומר אבל...
הסינים הבינו שלייצר אופנוע עולה 1500 דולר ולמכור אותו זה רווח מטורף.
אם היה לי הון התחלתי לפני עשור ממזמן הייתי מקים בסיס בשטחים ומייצר אופנועים לעולם בעזרת קימקו מנועים.
הסינים לא חידשו כלום, הם פשוט חכמים לנצל את ההזדמות
אני מספיק זקן כדי לזכור את החשדנות וההססנות הגדולה שקיבלו בארץ בתחילת שנות השבעים של האלף הקודם, מערכות הסטריאו של סוני, רכבי הקונטסה והסובארו ושאר המוצרים שהגיעו מהמזרח.
סין כבר כאן בענק והודו בעקבותיה.
מדובר הרבה על הכלי הזה בעולם רק שהיבואן כאן קבע תג מחיר גבוהה מאוד כמו של המתחרה טנרה..כשבעולם המחיר נמוך בהרבה מהטנרה.
אופנוע סיני, עם מנוע של קטמ, ומחיר של טנרה!
נשמע שילוב בעייתי משהו..
לחלוטין
ימים יגידו
נראה מי האמיצים הראשונים שיעיזו לירכוש כזה דבר
שלדעתי האישית זה חתול בשק .
אבל פראיירים לא מתים ...
נראה שיש שם מערכת שיווק שעובדת יפה .
השאלה אם זה נעצר שם
או ימשיך לשירות טוב וכלי סביר .
מקווה מאד בישבילם
בתחילת שנות האלפיים היה לי הונדה ch250, זה בנוסף לאקסאר, התחילו ליבא איזה קטנוע טייוואני שעם השנים התגלה כקטנוע הנמכר בישראל, מסכים שצריך להתייחס בחשדנות אבל כדאי לתת צ'אנס
חיקוי עיצובי של אפריקה טווין. התמחור לא מספיק נמוך כדי לקחת צ'אנס ראשוני. עדיף אפריקה טווין בן כמה שנים במחיר הזה.
זה שוקל רבע טון פחות מהאפריקה 😉
אמור להיות חיה אחרת...
אבל לדעתי יהיה להם קשה למכור אותו במחיר של הטנרה המוכח!
אתמול רכבתי על הכלי והבנתי שהייתי ראשון !
אני כבר שנתיים עוקב אחרי הכלי המסקרן הזה.
התרשמתי מארגונומיה טובה וקלילות ברורה של הכלי .
איך הסינים הצליחו לייצר כלי אדוונצ׳ר בינוני מתחת ל 190 ק''ג איפה שהמובילים בענף נכשלו!?
מעניין מאוד!
המנוע חזק עם מומנט מאוד דומה ל 790 החדש. מנוע חזק וליניארי.
הבולמים הרגישו מצויין וניתנים לכיוון מלא. הכסא לא הכי נוח אבל לא נחות משל הטנרה.
מערכת הבקרה מאוד בסיסית ומתערבת בצורה מחרידה בשטח אז עדיף לבטל.
מצבי מנוע sport ו eco בלבד לא הצליחו לבטל את בלימת המנוע הדי חזקה כשעוזבים את הגז.
דבר זה כולל מערכת הבקרה הבסיסית ישפיעו על רכיבה טכנית בשטח בהחלט.
חסר לי היה עוד מצבי מנוע ובקרה .
הסינים פספסו כאן לדעתי אבל הם רק מתחילים בענף התחרותי הזה.
הבולמים מצויינים לדעתי וגם כן המנוע . המשקל מצויין ומציע את הכלי כמתחרה בטנרה במיוחד לאלה שמאותגרים בגובה וגם רוצים בקרות.
הכלי יכול להיות התחלה מצויינת לחדשים בעולם האדוונצ׳ר הבינוני .
מחירו בחול זול מהטנרה וכנראה שהיבואן יצטרך להתחשב בנקודה זו אם ירצו למכור.
בגדול שאפו לסינים ... הם עוד ימשיכו להפתיע.
עדכון :
עוד נקודות יתרון על מתחרים הם
מרווח גחון 275 מ''מ , סבל איכותי, מגן פיירינג , מגן גחון ומיכל דלק של 20 ליטר.
יש מצב שזה אחלה אופנוע, ויש מצב שלא... יש מצב שזה אחלה יבואן, ויש מצב שלא... יש מצב שהסינים יפלשו לטייואן, ויש מצב שלא... יש מצב שמישהו ישלם על האופנוע הזה קצת יותר ממחיר של טנרה (בפועל) וטראנסאלפ, ויש מצב שלא... בכל מקרה, בהצלחה!
אופנוע לחלוטין הכי קל שיש בארץ!
רכיבה בכיף, נוחה , מושלמת.
אני מחכה לדגם ראלי שיגיע. נראה מעניין.