פורומים

 - כביש ספורט

כתבה חדשה: אגדת כביש: למבורגיני מיורה

20 במרץ 2019 ב 09:14 5 תגובות 7418 צפיות profile imageעופר אדר
צוות צעיר שעבד עבור למבורגיני תכנן באמצע שנות ה-60 את המיורה, שנחשבת בעיני רבים למכונית העל האמיתית הראשונה

לכתבה - כתבה חדשה: אגדת כביש: למבורגיני מיורה
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - לא ברור 20 במרץ 2019 ב 13:44

    אתה שפוי? ביזרני היה כבר אז מהנדס ידוע ומפורסם שתיכנן, בין השאר את הפרארי 250GTO

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image עופר אדר 21 במרץ 2019 ב 13:53

    אורח/ת - לא ברור כתב/ה:
    "

    אתה שפוי? ביזרני היה כבר אז מהנדס ידוע ומפורסם שתיכנן, בין השאר את הפרארי 250GTO

    "
    ביזרני תכנן את מנוע ה-V12 עבור ה-GTV 350 ואחר כך עזב את למבורגיני.המנוע אמנם שימש כבסיס למנוע של המיורה (והוגדל לנפח של 3.9 ליטר), אבל ביזרני לא היה מעורב בתכנון של הרכב עצמו כי כבר לא היה שם. שלושת המהנדסים שכן עבדו על התכנון - דאלארה, וואלאס וסטנזאני - היו צעירים, בני 26-27

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - SUS 04 בנובמבר 2019 ב 15:10

    למבורגיני מיורה כיכבה בסרט הגוב האיטלקי 1969 עם מייקל קיין.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - ארצברג 09 במרץ 2021 ב 09:01

    ואף מילה על הנטייה המפורסמת של החרטום להתרומם, מה שהביא לתחילת העיסוק באווירודינמיקה במכוניות כביש?
    ומה לגבי קצת פרטים טכניים? הספק, משקל, תאוצה, מהירות - ואולי איזו השוואה למכונית המקבילה של פרארי, הנמסיס?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 09 במרץ 2021 ב 09:08

    אורח/ת - ארצברג כתב/ה:
    "

    ואף מילה על הנטייה המפורסמת של החרטום להתרומם, מה שהביא לתחילת העיסוק באווירודינמיקה במכוניות כביש?
    ומה לגבי קצת פרטים טכניים? הספק, משקל, תאוצה, מהירות - ואולי איזו השוואה למכונית המקבילה של פרארי, הנמסיס?

    "
    נראה שיש לך מה להוסיף מהידע שלך לכתבה.
    נשמח אם תכתוב כאן בתודה מראש.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול