[object Object]
הרכבים המוגבהים האלו סובלים מהמון חסרונות ומעט יתרונות.
זה סך הכול טרנד אופנתי שבאה על חשבון ישיבה על הכביש וצריכת דלק גבוה יותר.
יש לי את האוריאוס הייברידית וצריכת הדלק שלה היא 1 ל 20 ואפילו טוב מזה. וזה רכב שהוא דור אחורה.
אני גם יכול להבטיח שבזכות מרכז הכובד שהוא נמוך יותר היא יושבת יותר טוב בסיבובים ובולמת טוב יותר.
אז למה לא לקנות את הקורולה ההיברידית במקום?
במיוחד שהיא מגיעה עם מערכת היברידית משופרת עם מנוע 2 ליטר שמזנקת כ 8.2 ל 100?
לא ברור הטיול שטח הזה ואיזה הדרכה צריך על רכב כזה בשטח כל מי שקונה רכב כזה חושב שקנה לנד קרוזר ואז יוצא לשטח וגורם לעצמו נזקים לרכב
סה"כ רכב קצת יותר גבוהה ולא יותר
הזמנתי! אבל, אני חייב להגיד, שלדעתי המחיר מוגזם. במחיר כזה אתה יכול לקבל פורסטר דגם z. או ספורטג' מאובזרת פי 5 ומנוע יותר חזק.
בכל העולם היא משווקת עם מנוע 2 ליטר מודרני חזק וחדיש. כאן ליבואן העלוב שלה זה כאב שניסע ברכב חדשני והחליט לייבא את המנוע 1.8 העלוב והרועש שלה אבל במחיר של המנוע 2 ליטר.
הזמנתי! אבל, אני חייב להגיד, שלדעתי המחיר מוגזם. במחיר כזה אתה יכול לקבל פורסטר דגם z. או ספורטג' מאובזרת פי 5 ומנוע יותר חזק.
"השקה? כבר ראיתי אותה על הכביש
השקה? כבר ראיתי אותה על הכביש
"תודה על המאמר הקצר אבל היה נכון לציין גם את ההתרשמות מהנהיגה בדרכי העפר, מרווח הגחון היחסית נמוך והמהמורות בדרך. (בפרט כשכל התמונות הן מהשטח ולא על כביש אספלט)