סובארו XV במסע של ONLIFE לנחל צין

כ-30 גבירות מובילות ומצטיינות בתחומן - יזמות, עסקים, חברה ותקשורת, התאספו ובאו בשעת בוקר מוקדמת לטיול שארגן אתר הנשים ONLIFE. בשיירה של 11 סובארו XV החדש ועוד XV אחד לצוות המנהלה "ירדנו" דרומה לעבר המדבר הצחיח בואכה שדה בוקר.
"צחיח" כתבנו, אבל המדבר "חשב אחרת", שלוליות מים ובוץ חלקלק חיכו לנו ואתגרו את הנהגות, את כלי הרכב ואת המדריכים בעצמם...
הדריכו, חילצו: יחיאל דניאל, קובי בצלאל ועופר אוגש שגם שקע בכבודו...

במסגרת אירועי ההשקה של הסובארו XV החדש - שעכשיו גם כולל, בגרסתו היקרה, את מערכת הבטיחות האקטיבית EYESIGHT יצאנו עם קבוצה מכובדת של נשים לעבר המעיינות של נחל צין, למרגלות מצוק הצינים.
כשבוע לפני האירוע נסענו בצוות מצומצם להתרשם מהדרך, לקבוע את נקודות העצירה בלב המדבר הצחיח ו"לתזמן" את היום המיועד כך שיהיה מספיק זמן לפעילות המתוכננת ולכך שנגיע בזמן לארוחת הצהרים המיועדת.
אבל תוכנית והכנות הן תמיד בסיס טוב להפתעות... והמדבר חשב אחרת! כשלושה ימים לפני שבגענו למדבר הגשם פקד את האזור והשאיר שלוליות של בוץ ומים באדמת הלס המדברית.
ראשון לשקוע בבוץ היה המדריך הח"מ כשניסה לעבור בשלולית קטנה, אך "ממזרה" ומלאה בוץ חלקלק ומזמין תקיעה פשוטה (עם קצת יותר מהירות היה ניתן לעבור בקלות). חילוץ קצר שגם חילץ את עצמות המשתתפות, עוד קצת השפרצות של מים וחזרנו לנסיעה דרומה לעבר מעלה צין.

המדבר בשיא יופיו, אין טיפת אבק על השבילים ואפשר "לגהץ" אותם במהירויות גבוהות כפי שמאפשרים המתלים של הסובארו XV (ואם הוא עמוס ב-4 נוסעים או נוסעות זה מעולה! ומתקרב ליכולות של הפורסטר - אחיו הגדול).
ירדנו בזריזות את מעלה צין, חצינו את הערוץ של נחל צין שלאחריו הסוללה הגבוהה (שמטרתה למנוע נגישות ולחסום כלי רכב נמוכים מלעבור לשטח השמורה).
לאורך ציר הנפט המשכנו דרומה במהירות גבוהה עד למרגלות מעלה זיק ומשם דרך עין זיק, המעבר היה בוצי וחלקלק - אבל "קטן" על הגבירות הנהגות ובטח על מערכת בקרת האחיזה של ה-XV, והגענו לחניון היום שמעל עין שביב.

לאחר הביקור בעין שביב חזרנו על דרכנו, שוב דרך עין זיק, לציר הנפט ומערבה לתוך נחל צין לכיוון עין עקב.
כני ציור חיכו לנשים שהפגינו יצירתיות רבה ובהשראת המדבר המקסים הצליחו להיות גם אומניות מצליחות.
המשך הטיפוס בנחל צין מערבה לעבר מדרשת שדה בוקר התבצע בקצב גבוה, תוך שה-XV חולף על מכשולים, הצלבות וטיפוסים בקלילות מרשימה. מי שמכיר את מערכת ההנעה הכפולה של סובארו יחד עם מערכת בקרת האחיזה זה לא מפתיע שאפשר "להוציא" מהג'יפון הקטן כאלו ביצועים בשטח.
לקראת הכביש ורגע לפני שנגמר מסלול השטח פגשנו שלוליות ענק שחסמו את השביל ואת האתגר הזה צלחנו גם בהצלחה עם קצת שקיעות וחילוצים ואף עם מפגש לא מרשים במיוחד עם פקח של רשות הטבע שלא ממש ניסה לעזור (שאולי עוד יספור בעניין...) ולבסוף הצלחנו להגיע לכביש, לטפס לעבר אחוזת הקבר של בן-גוריון ולנסוע לארוחת צהרים טובה, מפנקת וגם קצת מאוחרת בחאן השיירות.

עם חשיכה חזרנו צפונה לנקודת המפגש והחזרנו את כל כלי הרכב של סבוארו בריאים, שלמים ומלוכלכים בהמון בוץ מדברי דביק וצהבהב - תענוג! ואף הפתענו את עצמנו שבכול המסע בשטח לא היה ולא תקר (פנצ'ר) אחד בגלגלים (בתחילת היום ועל כביש 1 חווינו פנצ'ר ראשון ואחרון ליום זה).

קישור לסיכום המסע הקודם של ONLIFE עם סובארו בשטח:
עוצמה נשית עם סובארו XV בצפון מדבר יהודה

נשות ONLIFE (ויש גם גבר אחד, בר מזל, שהצליח להסתנן לתוך חבורת הבנות) בפעילות חברתית מגבשת ויוצרת רשת קשרים בין הגבירות השאקליות שהשתתפו בטיול המיוחד.
ואם להיות קצת מחתרתי (ורגיש עם חוש הומור): אז אפשר לכתוב שזה נראה מהצד כמו כינוס סודי של הנשים במקום שאין בו קליטה, כהכנה לקראת מבצע ההשתלטות שלהן על העולם (ושרק חבל שאף אחד לא סיפר להן שהן שולטות בו מבטן ומלידה...).

קישור לסיכום הטיול המיוחד באתר של ONLIFE:
נבחרת און לייף: מסע נשי במדבר עם הנשים שאת רוצה סביבך כל השנה

סמירה סיירה: "העזתי להסתכן ולשלם את המחיר. זה הצליח"

לינוי בר גפן: "הטריק שלי להצליח להקשיב לאנשים עד הסוף"

קישורים להדרכות השקה נוספות בהשקת הסובארו XV החדש בארץ:

כתבו על המסע:
קישור לכתבה ברכילות העסקית של אתר וואלה

כותבת הילה ציאון בוואלה רכב:
סובארו על עקבים: שלחנו את הילה ציאון למסע שטח על סיפונו של סובארו XV החדש ובחברת מדריך השטח עופר אוגש ו-30 נשות עסקים - היה בוצי, מלוכלך ומהנה מאוד