שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

יומן מסע - מועדון סוזוקי ויטארה החדשה ביער יתיר והר עמשא - 24/2/18

התכנון היה מסלול בעקבות דרום אדום ובסופו של דבר אכן הגענו לדרום, אבל הרבה יותר מזרחה

בפרסום המקדים, הצענו לחברי מועדון סוזוקי ויטארה החדשה לצאת לטיול ל"דרום אדום", באחד המסלולים הידועים באזור בארי-רעים-שוקדה. אבל מידע שהגיע אלינו לפיו מתוכנן ארוע רב-משתתפים באזור הזה, בדיוק בשבת בה היה אמור הטיול לצאת, הביא אותנו ל"חישוב מסלול מחדש": יצאנו אמנם דרומה אבל לחלק המזרחי יותר של הנגב, למלסול שהוביל אותנו מצומת שוקת בואכה תל ערד.
השינוי התברר עד מהרה כנכון. במשך היום כולו כמעט ולא נתקלו במטיילים אחרים ומצאנו גם שם פריחות אדומות של כלניות, אמנם בכמויות פחותות מאשר בנגב המערבי אבל לא פחות יפות. כבונוס, קיבלנו פריחות של מגוון צמחים אחרים, שכללו בין היתר צבעונים ועוד פרחים רבים אותם הצלחנו לזהות רק לאחר נבירה ארוכה במגדירי הצמחים שהבאנו.

את הנסיעה הנינוחה בדרכי היער "שברנו" פה ושם בשביל מאתגר, כמו העלייה לפסגתו של הר חירן והירידה מהר עמשא לכיוון דוריג'את. הירוק שמסביב היה לא פחות ממדהים והזכיר לדני את משטחי הדשא בסקוטלנד שהוא כל כך אוהב.
לקראת סופו של הטיול הגענו לתצפית מהר עמשא לכיוון בקעת ערד, נקודת תצפית שאף פעם לא מאכזבת ומצליחה להוציא קריאות התפעלות מכל מטייל שמגיע לשם. תצלום קבוצתי, ירידה לכיוון תל ערד - והטיול הגיע לסיומו. תודה לכל המשתתפים ולהתראות בטיול הבא.

לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן