מועדון טריוס

דף 1 מתוך 3
מועדון טריוס במשעולי נחלת שבט דן

בוקר של קיץ, צומת נחשון (כביש 44 עם כביש 3) עמוסה במטיילים, גם אנחנו - מועדון טריוס שם. היכרות, תדריך נוהלי שיירה, תיאור המשימה - מסע במכונת הזמן לתקופת השופטים - המאה האחד עשר לפני ספירת הנוצרים. "בדרך עצרנו" לשעה קלה במאה הקודמת - המאה העשרים לספירה, וסיפרנו את סיפור מלחמת השיחרור ומבצע "נחשון". וגם במאה התשע עשרה "ביקרנו" ושמענו את סיפור המנזר הקתולי דיר ראפאת. את סעודת הצהריים ערכנו ביער צרעה או כפי שהוא ידוע כיער הנשיא וויצמן.

תמונות מטיול מועדון טריוס לשיפולי הרי ירושלים - 22/10/12

הבטחנו מסלול קל ואכן המסלול היה כזה, למעט קטע קצר בירידה מכיוון צור הדסה לשמורת הר סנסן. אבל מרבית הטיול נסענו בשבילי קק''ל, מוקפים בנופים היפים של נחל שורק ונחל רפאים. ביקורים קצרים במקומות מעניינים על הדרך, כמו תחנת הרכבת בבר גיורא, עין קובי וגבעת הקרב של הל''ה ''שברו'' את שגרת הנסיעה ואיפשרו למטיילים לחלץ מעט את העצמות. היה יום נינוח ומהנה, מזג אוויר האיר לנו פנים ובסיום הטיול גם קיבלנו שקיעה נהדרת. מה עוד צריך לבקש? תודה לכל המשתתפים בטיול ובמיוחד לינון זמיר על התמונות. להתראות בשטח. הדריך: עופר אדר צילמו: ינון זמיר ועופר אדר

תמונות מטיול מועדון טריוס בגליל התחתון, 22/9/12

יצאנו לטיול קליל במסלול שחוצה את הגליל התחתון, מהכנרת ועד ציפורי. נסענו באפיקי הנחלים רקת וארבל, עצרנו לתצפיות והסברים בקרני חיטין ובמצפה נטופה, עצרנו להפסקה בצילם של העצים בחירבת חטים וסיימנו בעינות ציפורי, שם השקו הצלבנים את סוסיהם לפני שיצאו לקרב המפורסם בקרני חיטין, שבו הובסו על ידי צבאו של צלאח א-דין. תודה לכל המשתתפים ולהתראות שוב בשטח. הדריך: עופר אדר צילומים: לאור נבו ועדי אדר

מועדון טריוס מעכברה לצפת ועד למערת עלמה - 19/5/2012

סוף שבוע קייצי וחמים ואנו אוהבי הטבע, כהרגלנו יוצאים לטייל. נפגשים כולם בבוקר, הסברים על המסלול, תדרוך נוהל שיירה, חלוקת מכשירי קשר, והופ בשיירה מסודרת יוצאים לדרך. הדריך: יחיאל דניאל

טיול מועדון טריוס לבקעת בית שאן והגלבוע, 31.3.2012

הצלחנו לתפוס שבת אביבית אמיתית, דקה לפני שחום הקיץ נפל עלינו והצהיב את הטבע ולצאת עם חבורה גדולה של ג'יפוני טריוס לטיול בעמק בית שאן ובגלבוע. הדריך: עופר אדר

תמונות מטיול מועדון טריוס להרי ירושלים, שבת 17.12.11

היתה לנו שבת יפה שהוציאה לטבע אלפי אנשים, שגדשו כל פינה ופינה וקצת הפריעו לנו ליהנות מהטיול, אבל התגברנו... הדריך:עופר אדר

תמונות מטיול מועדון טריוס לשפלה הפנימית, שבת, 5.11.11

מסלול קל הם ביקשו, אז תכננו מסלול קל. אבל אז התחיל הגשם, שירד גם בבוקרו של יום הטיול והדרכים הפכו לבוציות במקצת, לא משהו היסטרי. טיפסנו לתל צפית, ביקרנו במערות לוזית, פשטנו על שדה עזוב ואספנו קישואים. היו קצת החלקות, כלי הרכב קצת התלכלכו, אבל לא משהו היסטרי. ורק לקראת הסיום, בחצייה של נחל שורק, היה קצת היסטרי: על מעבר אחד דילגנו כי הבוץ היה עמוק, במעבר שני קצת משכנו והיו כאלה שהחליטו לוותר ולנסוע מסביב. לא משהו היסטרי. בסך הכל היה כיף. הדריך: עופר אדר

טיול מועדון טריוס לרכס יטבת, ספטמבר 2011

הבטיחו לנו גשם, ואמנם קצת ירד, אבל לא מספיק כדי להפוך את הטיול למסע הרפתקאות של חילוצים. היה סולידי הדריך: עופר אדר צילמה: עדי אדר

מועדון דייהטסו טריוס חוגג 3 שנים

3 שנים אתר השטח הישראלי מלווה את מועדון טריוס, ממש מיום הקמתו. בפעילויות בשטח, בהדרכות ובטיולים. אחלה מועדון ועם אנשים מקסימים. הצטרפנו אליהם הפעם לאירוע היומהולדת בשמורת נחל אלכסנדר צילם: יהודה כץ ממועדון טריוס

תמונות מטיול מועדון טריוס בשיתוף מועדון סובארו - מעיינות השוליים ברמת הגולן - 16/4/2011

היות וחלק מהמקומות שרצינו לבקר היו עמוסים מאוד לא שמרנו בדיוק על המסלול המתוכנן. מפגש בכפר נחום, כניסה לשטח לכיוון נחל משושים, עין אמפי, משם חתכנו דרך הכביש לשביל שלאורך הירדן עד גשר הפקק – הדרך היתה חרושה בקוליסים עמוקים, אחד מכלי הרכב נפל פנימה ונזקק לחילוץ. חניון הדרדרה, עלייה לציר המוסכים לכיוון עין מימון, המשך בדרך הפטרולים מעל הקיבוצים להבות הבשן, שמיר וכפר סאלד, סיום באנדרטה של אסון המסוקים בשאר יישוב. עדיין היה בוץ, אבל מאוד מינורי. הדריך: עופר אדר

תמונות מטיול מועדון טריוס מערד לנחל סדום - שבת 26/3/11

נפגשנו בתחנת הדלק בערד, שם עשינו השוואות של הטריוסים מול המפלצות ממועדון הרנגלר, ציר הגז, תצפית מהר יהל, הירידה מהר כיפון. בהר קומות עלינו בסופו של דבר דרך המעקפים את שתי העליות, רכב אחד מהמועדון שניסה לעלות במעלה הראשון נתקע – לא הניע - וחולץ לכביש (לאחר מכן התברר שהלכה לו משאבת דלק). ירידה במעלה עזגד, מישור עמיעז, תצפית לקראת ערב על ים המלח ויציאה לנווה זוהר דרך פיתולי נחל סדום. מזג אוויר משגע, יום אידיאלי לטיול. הדריך: עופר אדר

תמונות מטיול מועדון טריוס לנגב הצפוני, 19.2.2011

מה עוד צריך ליום טיול מוצלח? השמש זרחה, הציפורים צייצו, הפרחים פרחו, פה ושם עוד ביצבצו שאריות בוץ, שאיפשרו למי שרצה ללכלכך קצת את הרכב (ואפילו לשקוע...).

תמונות מטיול מועדון טריוס ממצפה רמון לערבה, 15/1/2011

הבטיחו לנו גשם – וכמעט שלא ירד, הבטיחו לנו שיטפונות – והם לא באו. הכנו מסלול חלופי למקרה של שיטפון – אבל לא היה צורך לשנות. אמנם היה קצת קר, אבל בגדול מזג האוויר האיר לנו פנים וחברי המועדון שהגיעו לטיול יכלו לסמן V ליד עוד כמה יעדים ג'יפאים הכרחיים: מעלה נוח, הדייקים בנחל ארדון, המדרגה בנקרות

תמונות מטיול מועדון טריוס - הר חורשן 18/12/10

הטיול התחיל בבת שלמה, קצת שיטוט בהר חורשן, עלייה לנ.ג 186, טבילת גלגלים במים בעין נילי, מעבר לצד המזרחי של רמות מנשה, נחל ספלול, נ.ג 400, יער הזורע, נחל גחר, עמק השלום, סיום בעין חשרת (עין אמי). היה בוץ. הדריך: עופר אדר

מועדון טריוס בנחל סכר, 13.11.2010

החודש שמנו פעמינו דרומה, אל מרחבי החולות של נחל סכר. נפגשנו בתחנת הדלק של רמת חובב, הורדת אוויר מהצמיגים – והופ, לתוך השטח. האזור הזה אהוב עלי במיוחד, יש בו משהו ראשוני ופראי, ועובדת היותו שטח אימונים של צה"ל שומרת עליו מפני מלתעות הפיתוח. עדיין...

מועדון טריוס בטיול למרסבא

אז סוף כל סוף עשינו זאת, וחברי מועדון הטריוס זכו לראות את אחד המנזרים המדהימים ביותר במדבר יהודה – המרסבא. הביקוש לטיול היה גדול, לכן יצאנו בשני סבבים, האחד בשבת ה-16.10 והשני בשבת שאחריה, ה-23.10. לסבב השני השתרבב גם פורסטר אחד, ממועדון סובארו.

סיכום טיול מועדון טריוס בנחל ציפורי ורכס טורען – 11.9.10

טיול שתחילתו במים, הרבה מים, וסיומו באוויר פסגות. נקודות במסלול: טחנות קמח עתיקות בנחל ציפורי, עין יבקע, גן לאומי ציפורי, קבר יהודה הנשיא, עלייה להר טורען לתצפית מדהימה הן על הגליל התחתון והן על הגליל העליון הדריך: עופר אדר

סיכום טיול ליל ירח של מועדון טריוס – 27.8.10

היו לנו הרבה תנים, קצת שועלים, כמה עופות לילה ונחש מים אחד, ו-17 טריוסים שגיששו דרכם בלילה בטיול שהסתיים בקומזיץ לחוף הים. הדריך: עופר אדר

מסע של 1000 מטר - מועדון טריוס - מהכנרת לצפת ובחזרה

איזה טיול קל היה... ואז הגענו לנחל צלמון למעבר לא פשוט! אחר כך היה באמת קל... אבל אז הגיעה העליה הקופצנית לצפת! כן, היה רגוע... ואז פתאום הייתה ירידה דרדרתית לראש פינה! ואז כשנראה שהכל ממש מאחורינו... התחיל שביל מטלטל עד לבריכה על שפת הירדן! הטריוסים הוכיחו את עצמם, ולא בפעם הראשונה!! היתה שבת פשוט נפלאה עם מועדון של אנשים מדהימים. איחולי החלמה מהירה לאבי. להתראות בטיולים הבאים. דרור.

טיול מועדון טריוס - מאפק לקרני חיטין

חם. כמה חם היה בשבת (19/6/10). גם בצל היה חם... אפילו בג'יפ במזגן היה חם... אפילו בצידניות שבתוך הג'יפ עם המזגן היה חם... כמה חם היה... אה, כן, גם היה מסלול, אבל חם, כמה חם... אבל הכל קטן (תרתי משמע) עלינו, עם החבורה המקסימה של מועדון טריוס. נתראה בטיול הבא, אולי יהיה פחות חם... כמה חם... הדריך: דרור בן נבט