שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

יומן מסע אל נופי הכינרת ורמת סירין- יוני 2017

האמת, לשבת הזאת חיכיתי ואפילו מאוד. לאחר מסע קשוח ממזרח למערב הנגב, שהסתיים יום קודם, היה לי יום אחד לנוח אבל ידעתי שבמסע הקצר שלנו ברמת סירין אפגוש חברים ותיקים שטיילו איתי לא מעט ימים בחוצה ישראל בפסח שעבר

 

 


ידעתי גם שיצטרפו אלי שני הסגנים שלי: דורון ביתי הבחורה, והטייל הוותיק שמרותק לכל מה שיש לו גלגלים, איתן (בני הרביעי במספר או כמו שאני קורא לו, התקווה המוטורית שלי) וכמובן העוזר הנאמן שלי ג'ים (הכלב שלי) שיוצא איתי בקביעות.
 

 

למצגת תמונות נוספות מהטיול הקליקו כאן

 

 

היה כיף לפגוש את מדינה ויהונתן, את אורלי וירון עם ילדיהם ואת אורית שהגיע בכיף בכדי לעזור לי בצילומים עם בעלה שנגרר לטיול בפעם הראשונה, אפילו סיוון בתם כבר ותיקה ממנו.

לשמחתי גם החבר'ה שהגיעו לטייל איתי בפעם הראשונה היו ממש על הכיפאק ומהר מאוד הקבוצה נראתה כמו קבוצה אורגנית לכל דבר.

 

 

נפגשנו בתחנת האוטובוס של הישוב גשר ומייד ליד מפעל הגבס התחלנו בטיפוס לכיוון מצפה נח כנרתי ומצפה אלות. הנוף היה מרשים למרות האובך הקל והצלחנו לראות את ה''אי'' שנוצר בדרום הכינרת, עליו כבר יש שיחים ירוקים כאילו היה שם תמיד.

המשכנו מערבה לכיוון נחל רכש, כשמראה הרצועה הירוקה שעל הנחל שונה מהנוף הצהוב שמסביב.

 

הגענו עד הצד המזרחי של הישוב גזית ונכנסנו לשמורת נחל תבור שתמיד עושה שמח בלב עם כל הירוק שבה. נעצרנו בצל העצים לארוחת בוקר משותפת ונעימה. היינו זקוקים למנוחה כי עד עכשיו הכל היה קליל ולא נדרש מאיתנו או מרכבינו מאמץ מיוחד, אבל אחרי שיורדים תמיד צריך לעלות...
 

 

העלייה מנחל תבור לכוכב הירדן הייתה לא פשוטה, אך יחד עם זאת ריגש אותי לראות את השיפור במיומנות וברמת הנהיגה של החבר'ה הותיקים מהחוצה. אורלי, שבחוצה זאת הייתה הפעם הראשונה שלה בשטח, עולה עם הג'יפון מעלות עם ביטחון ודיוק של נהגת מיומנת. יהונתן ואורית זינקו קדימה למרות שמצב העלייה לא היה סימפטי לג'יפונים ותוואי השטח נותר די קשה לאחר החורף הקצר שהיה באזור.

עם ארז ואיתן באמת לא היה מה לדאוג, החבר'ה מיומנים וקרי מזג, לא מתרגשים מקצת מאמץ. גם רוני עם הג'ימיני שלו מטפס ללא בעיות מיוחדות.

 

 

לאחר מנוחה וארוחת צהריים דשנה בכוכב הירדן המשכנו להתגלגל למטה לכיוון נחל יששכר בואכה בית שאן. בדילוג מהיר מהכביש קפצנו להגיד שלום לגשר הקנטרה, מי ייתן ויגיע היום שיזרמו במקום הכול כך יפה הזה מים נקיים.

הייתה חוויה מרעננת וכיפית עם הקבוצה ובמיוחד נהניתי משני העוזרים שלי דורון ואיתן וכמובן גם מג'ים. ממש כיף של שבת, נתראה בטיול ג'יפונים הבא ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למסעות הבאים בארץ הקליקו כאן


 
 

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - ארז ושירי

03 ביולי 2017 ב 14:29

היה ממש כייף , גם לטייל וגם לפגוש אנשים נעימים שאוהבים את הארץ ואת נופיה .

כל הכבוד נמרוד , נבוא עוד ....