שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

3 ימים של ג'יפ קמפ Camp Jeep IL

Jeep..... זאת מילה כל כך עוצמתית, jeep זה מותג.... jeep זה שטח.... jeep זה..... אפשר להמשיך ככה כל היום...
סיכום של האירוע המוטורי בשנת 2019 בישראל ג'יפ קמפ Camp Jeep IL
צילומים: תומר פדר, דותן הלוי ועופר עברי




כשסמלת ביקשו מאיתנו (אתר השטח הישראלי) לארגן את כל נושא הטיולים בשטח ומסלול עבירות בjeep camp הראשון בארץ, כמובן שאמרנו מייד כן! הרי jeep זה אנחנו.

המטרה היתה ברורה – תחילתה של מסורת כמו בארצות הברית, כינוס וריכוז כלל הjeepים בארץ, אבל הכוונה לג'יפאים האמיתיים – רק אלה שמתנוסס להם בגאווה על חרטום והגה הרכב סמל המותג – jeep!
הכוונה היתה ליצור camp חוויתי, מהנה, מגבש שיוציא את כלל המשתתפים בו בתחושת מחוברות ואהבה לג'יפ שלהם.

מייד ניגשנו לתכנון, שני דברים שעלינו לתכנן: הראשון – מסלולי טיול לפי סוגי הג'יפים שיהיו. מרנגלרים דרך גרנד שירוקים, שירוקים, קומפאסים וכמובן רנגיידים.

נבחרו המדריכים שישתתפו בחגיגה, 10 במספר, כל מדריך קיבל את הרכב עליו ידריך ותיכננו את המסלולים לפי חלוקה לרמות קושי שונות על פי בקשת המשתתפים.

הדבר השני – תכנון מסלול עבירות שיצליח בתנאים מבוקרים ובשטח מוגדר ליצור "מגרש משחקים" לג'יפים, שהמשתתפים יוכלו להיכנס עם הרכבים הפרטיים שלהם ולהנות מיכולותיהם.

וכך היה, המסלולים תוכננו, מסלול העבירות נבנה והכל היה מוכן לקראת יום רביעי, היום הראשון בו יחשף המחנה והרכבים לעיתונאים.

יום העיתונאים עבר בנעימים, טיילנו בשטח, טעמנו דובדבנים והעיתונאים טעמו שטח - תוכלו לקרוא על זה בסיכום העיתונאים שכתב דרור ברלי - הקליקו כאן

ביום חמישי החל משעות הבוקר הגיעו לקוחות לחאן עין זיוון, שם קיבלו אותם בזרועות פתוחות וטאבונים חמים שפלטו במהירות פוקאצ'ות טעימות מסוגים שונים. כל מטייל שהגיע נרשם, קיבל קופסת אוכל לארוחת צהרים בשטח ומדבקה בצבע לפי הרכב שיש לו ומסלול הטיול אותו בחר.

כאשר התמלאו הקבוצות יצאו כולם למסלולים, כ-10 קבוצות מידי יום, במהלך הטיול נהנו המטיילים מנופיה המדהימים של רמת הגולן, תצפיות עוצרות נשימה לעמק החולה וכמובן עצירות התרעננות בנקודות מים שונות. במהלך הטיול שולבה עצירה במטעי הדובדבנים של קיבוץ עין זיוון. כל מטייל נתן פיתקית וקיבל קופסה אותה מילא בעצמו בדובדבנים שקטף מהעץ, וכמובן שניתן לאכול בחופשיות כל עוד נמצאים במטע – תענוג.

בסיום מסלול הטיול וקטיף הדובדבנים חזרו הקבוצות בדרוג לחאן עין זיון ושם נכנסו למסלול העבירות.

המסלול חולק ל-2 מסלולים לשני סוגי רכבים – רנגלרים וגרנד שירוקי, כל מסלול כלל טיפוס עליה חדה, ירידה חדה, מעבר מהמורות באדמה, הרנגלרים נכנסו לבור עמוק שנחפר במיוחד ובו הצלבות אשר יצרו הנפות גלגלים גבוהות ופוטוגניות, מעבר על גבעות שהכניסו את הרכבים להצלבות ולסיום מעבר בבריכת מים – לשטיפת האבק מהיום המעניין.

בסיום השעשועים במסלול העבירות – נכנסו המטיילים לחאן, אכלו ארוחת ערב דשנה ומפנקת, אחריה צעדו לראות מופע אור קולי בפארק הוולקני מתחת להר אביטל ולסיום היום התאגדו ובאו סביב המדורה עם בר חופשי ופיצוחים אל תוך הלילה. מי שרצה נשאר לישון במקום בחדרים או אוהלים היו מי שהמשיכו הלאה.

כך היה במהלך כל הימים כשאר ביום שבת נוספה קבוצה מיוחדת של רכבי ראם.

אירוע מיוחד, מושקע מאוד בו סמל"ת לא חסכו בכלום – והורגש כך.

נהננו מאוד לקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה, נהננו להוביל אנשים במסלולי טיול ברמת הגולן ונהננו להראות להם במסלול העבירות מה הרכבים שלהם מסוגלים לעשות.

ניפגש שוב בשנה הבאה בjeep camp הבא, במקום חדש עם מסלולים חדשים ומסלול עבירות מרתק יותר...

תודה רבה ושאפו גדול לאנשי סמל"ת שהביאו את הקמפ-ג'יפ לישראל ולעופר, למיכל ולכל אנשי אידיאה הפקות אשר טרחו מסביב ללא הפסקה כדי שהפינוק והכיף יהיו מושלמים.

סיכום העיתונאים - ג'יפ קמפ מתחילים עם העיתונאים Camp Jeep IL - לצפייה הקליקו כאן

לצפייה בסיכומי פעילויות מועדון ג'יפ - הקליקו כאן































לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן



בואו לקחת חלק בפעילויות מועדון ג'יפ הקרובות!
הירשמו לתפוצה של מועדון ג'יפ ותקבלו עדכונים


להרשמה לתפוצה של מועדון ג'יפ יש לשלוח לנו אימייל לכתובת info@4x4.co.il