יצאנו לטיול של מועדון רקסטון של טלקאר – היבואן של סאנגיונג לישראל, טיול ראשון שלאחר פתיחת הסגר עם געגועים רבים לטבע. הפעם ירדנו דרומה לביקור בנחל פרס, נחל תחמס, ציר המסוע, מצפה נעמה (הר צבאים) והר קומות
נפגשים בבוקר, רישום וחלוקת מכשירי קשר, מדברים על המסלול ועל סדר היום והופ יוצאים לדרך
אחד האתגרים הניצבים בפני כל עסק הוא שינוע מוצריו לשווקים. לאור העובדה שחברת ICL ים המלח ממוקמת באתר מדברי מרוחק בנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, הלוגיסטיקה הכרוכה בשינוע מיליוני טונות של אשלג לכל רחבי העולם היא מאתגרת במיוחד. על מנת לשנע אשלג ביעילות לנמל אשדוד, הקימה ICL מסוע המשנע כ-1.4 מיליון טון אשלג מדי שנה בממוצע, במעלה הצוקים המשקיפים על ים המלח. המסוע, הנפרש לאורכם של 18 קילומטרים, עולה מגובה של 400 מטרים מתחת לפני הים לגובה של 400 מטרים מעל פני הים על מנת להגיע למסוף התובלה בצפע. משם מועבר האשלג באמצעות רכבת לנמל אשדוד, ובכך מפחית את מספר המשאיות על הכבישים וכן חלק ניכר מהשפעתן הסביבתית.
הייתם אחלה קבוצה, היה לי כיף אתכם.
תודה רבה ליבואן סאנגיונג - רקסון על הרתמותו לטובת מועדון רקסטון ועל הכיבוד למטיילים.
נהנתי מאוד לנהוג ברקסטון המפנק עם יכולות שטח מדהימות.
נפגש בטיולים הבאים,
יחיאל דניאל.
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות