Ofer Ogash

מנכ"ל אתר השטח הישראלי ומדריך ראשי.
עוד בטרם השירות הצבאי רכש את הסיקס (ג'יפ) הראשון שלו בעבודה קשה.
כיום, בעל לנד רובר דיפנדר משופר ומדוגם שאיתו נסע במדינות רבות בעולם, אופנוע שטח, אופנוע כביש וגם רכב ספורט קטן. עופר שירת ומשרת כלוחם וכמפקד ביחידה מובחרת בצה''ל, עו''ד במקצועו והמדריך הראשון ומנכ''ל עמותת נוער מוביל שינוי''אחרי!" משנת 1997 ועד 2005.
עופר כותב באתר השטח הישראלי ובמגזינים מקצועיים בתחום, מדריך ניווט ושטח בין היתר במכללה לחינוך גופני במכון וינגייט, מוביל את המסעות המיוחדים של האתר עם רכבי שטח, טרקטורונים, אופנועים וטיפוס הרים בארץ ובעולם.
דף 64 מתוך 81
פילוטראק PILLOWTRACK -  כרית נסיעה/נשיאה לרכב שטח 4X4
פילוטראק PILLOWTRACK - כרית נסיעה/נשיאה לרכב שטח 4X4

כרית החילוץ החדשה מבית פילוטראק חייבה אותנו לצאת לשטח ולנסות להיתקע. לקח לנו כחצי שנה של ניסיונות תקיעה, אבנים עפות, סלעים חדים וכמה מאבקים עם מרפי לנסות ולייצר סיפור דרמתי של "מעשה בכרית..."

 פורנו דו-גלגלי – דוקאטי היפר מוטארד
פורנו דו-גלגלי – דוקאטי היפר מוטארד

הובטח לי שלאחר יום נסיעה על הכלי הסקסי הזה תיגמר לי כל החרמנות. אבל כנראה שזו מלכודת דבש מתוכננת היטב וכך מפתים בדוקאטי את הרוכבים וגורמים להם להתמכר לכלי!

נותנים בגז - סרט ותמונות ממסע אופנועים בטורקיה
נותנים בגז - סרט ותמונות ממסע אופנועים בטורקיה

11 רוכבים על סוזוקי DRZ, צלם ישראלי (רונן טופלברג) ואיש מנהלת טורקי בטויוטה יצאו וחזרו ממסע קצר אך עבה בהרי הטאורוס בטורקיה

צמיגי אל תקר ראן-פלאט Run Flat
צמיגי אל תקר ראן-פלאט Run Flat

צמיג טיובלס (פניאומאטי) המתוכנן להמשך נסיעה גם ללא לחץ אוויר קבוע. הצמיג משמש להמשך נסיעה מבוקרת במצב של פנצ'ר או חוסר אוויר עד לתיקונו בטווח של עד כ-100 ק"מ

לנתק או לא לנתק?
לנתק או לא לנתק?

עד לפני כמה שנים השאלה שהסעירה רבים וגרמה לדיונים של לילות שלמים סביב המדורה הייתה ''לנעול או לא לנעול?'' אך כיום עם שלל המערכות האלקטרוניות שאלה זו כבר אינה רלוונטית למרבית הרכבים החדשים – שכן נעילות בשליטת הנהג אין אבל שפע אלקטרוניקה יש... חלק שלישי בסדרת הכתבות של הפתרון הטכנולוגי

בדרך לים – מסלול טיול מרמות מנשה לעמק חפר
בדרך לים – מסלול טיול מרמות מנשה לעמק חפר

המסלול הישראלי: מתחילים בקצה של העמק (יזרעאל), מטפסים לרמות (מנשה) ודרך הנחלים (תנינים ואלכסנדר) יורדים מערבה לים (התיכון).
מסלול של כ- 70 ק"מ, תחילתו בקצב ועבירות בינונית והמשכו בעבירות קלה וקצב מהיר. המסלול מופיע בצורה של סיפור דרך מפורט עם 21 נקודות ציון הניתנות להורדה מהאתר. המסלול אינו עובר בשטחי אש של צה"ל (אלא בסמוך) ולכן אפשרי לביצוע גם באמצע השבוע – לא לשכוח את הגלגל לים!

הדרכת נהיגה לסוכנים של רכבי סוזוקי
הדרכת נהיגה לסוכנים של רכבי סוזוקי

הדרכה ראשונה לסוכני המכירות ולאנשי היבואן של רכבי סוזוקי (מכשירי תנועה) בהר חורשן 5/11/08
צילמה:ז'אנה סוקולנקו
הדריך: עופר אוגש

היגוי יתר ותת היגוי
היגוי יתר ותת היגוי

שתי הכתבות על הפתרון הטכנולוגי הקשו שאלות בנושא היגוי יתר ותת היגוי אז החלטנו לצאת לשטח עם ניסאן טידה ולצלם...

ההנע/אה שבמסע ג'יפים - ירדן  30/10/08 עד 1/11/08
ההנע/אה שבמסע ג'יפים - ירדן 30/10/08 עד 1/11/08

רונן פרידמן יזם, ארגן וטייל עם חבריו במסלול הקלאסי בירדן. בין הדיונות של ואדי ראם לעתיקות בפטרה זכו המשתתפים לחגוג יום הולדת לחנה, למסג' מפנק, משחקי חברה ותחרות עם פרס...

ושבו בנים לגבולם - כשהתחביב נפגש עם החובה האזרחית
ושבו בנים לגבולם - כשהתחביב נפגש עם החובה האזרחית

יבואן טרקטורוני POLARIS בישראל חבר לעמותת ''קרן מאור - ושבו בנים לגבולם'' במאמצי המחאה הציבורית לשחרורו של החייל החטוף – גלעד שליט. היוזמה המקורית, מחאה על גלגלי הטרקטורונים בשטח, זכתה לאהדה רבה בקרב חברי המועדון של POLARIS

חבורת פוביצר חוצה את ירדן
חבורת פוביצר חוצה את ירדן

אומרים שמה שחשוב לטיול טוב הוא המדריך. אבל מי שבאמת מבין יודע שהקבוצה היא המרכיב העקרי והסוד להצלחת הטיול. עופר אוגש יצא עם חבורת פוביצר ל-4 מים בירדן וחזר עם חוויות בלתי נשכחות...

יומיים סביב מכתש רמון
יומיים סביב מכתש רמון

משדה בוקר דרך נחל צין, עין זיק, דרב אל סולטן, בקעת אבו-טריפה עד למעלה נוח היורד לתוך מכתש רמון. וביום השני ירדנו את הנקרות, עצרנו בבוקר נקרות, טפסנו לחרבת קצרה וירדנו עד למואה. הצפנו על ציר המעיינות לעין שחק וסיימנו בטיפוס אתגרי פלסגת הר מסור. תודה רבה למטיילים - ניפגש בשטח... הדריך:עופר אוגש

מהמרסבא למצוק ההעתקים שבצפון מדבר יהודה
מהמרסבא למצוק ההעתקים שבצפון מדבר יהודה

בצפון מדבר יהודה בתוך שטחי האש של צה"ל ובין גבעות הסלע שממערב למצוק ההעתקים מסתתרות להן שכיות חמדה בצורה של תצפיות מדהימות לירושלים ולים המלח, מנזר בשום מקום ושבילים שכייף לתת בהם בגז במסלול טיול שלא רחוק מהבית

הפתרון הטכנולוגי - חלק שני
הפתרון הטכנולוגי - חלק שני

בקרת משיכה (TC) ובקרת אחיזה (ESP) הן מערכות הבטיחות המובילות כיום את עולם הרכב. באמצעות שליטה ממוחשבת על הבלמים והמנוע הן מאפשרות לרכב לצאת בשלום ממצבים של היגוי יתר ותת היגוי

דף 64 מתוך 81