מהר כמריר לסכיני דימונה 22/12/2023

שישי אתגרי, אולי אחת מהקטגוריות היותר אהובות עליי ולכן אני משתדל לא לפספס לפחות אחת לחודש.
הפעם בנגב, אזור נחל והר כמריר, נחל חימר וקינוח בסכיני דימונה.

מדינת ישראל נמצאת כבר למעלה מ 3 חודשים באירוע קשה ותנכ"י. למרות ההפתעה הנוראית שחטפנו כולנו באותה שבת ארורה, אי אפשר שלא להתפעל ולהתפעם מעוצמתנו שלנו, כל אחת ואחד באופן אישי וכולנו ביחד, חיים ונושמים את הכאב הנורא ויחד עם זאת נלחמים בכל הכח תחת השבועה "עם ישראל חי". ביום שישי האחרון, 98 יום לתחילת המלחמה, עשינו זאת שוב והפעם יצאנו עם מפוני העיר שדרות, לטיול מקסים רטוב וחורפי בנחל כסלון למרגלות ירושלים. סמלי או לא, אבל הגשם לא הפסיק לרדת לרגע ומה שהיה לנו שם זה בעיקר אושר, אושר אמיתי, של ילדים והוריהם שכבר למעלה מ 3 חודשים מטפסים על קירות שאינם שלהם ונורא רוצים לחזור הביתה.
תודה ענקית לקהילת אחווה רעננה ולעוד אנשים טובים בקהילה על היוזמה והארגון. ותודה למכשירי תנועה - יבואנית סוזוקי על כל הסיוע.
הדריכו - עופר אדר, אורי כהן וקובי בצלאל.
צילמו - כל חברי הקבוצה.

סיכום טיול מועדון סוזוקי - מערד לנחל סדום - 13/1/24

יצאנו אל לב מדבר יהודה, אזור ריק לגמרי מאדם, תצפיות מרהיבות, נקודות עניין ואתגרי נהיגה.
מסתבר שאנחנו לא היחידים המשתוקקים לטייל באזור מדברי צחיח. פגשנו בדרכנו עוד מספר מטיילים.
כמה טוב לעשות מסלול זה בסוזוקי ג'ימני - עז ההרים שמאפשרת מעבר אתגרים בקלות והתמודדות מול מכשולים ללא בעיות.
המקומות בהן ביקרנו: ערד, ציר הגז, נחל חימר, הר קומות, נחל עזגד, מעלה עזגד, מישור עמיעז, ונחל סדום.

סיום טיול ג'יפים אל גבי המים ונופי המכתש - שמורת מצוק הצינים

המציאות בארץ קשה ומורכבת וכך גם השילוב של הרגשת היציאה לטיול אל מול העצב שמלווה את כולנו. כאבא לילדה קטנה, כמדריך טיולים באתר השטח ואזרח במדינת ישראל אודיע לכל אויבינו - לעולם לא תמנעו מאיתנו לטייל בארץ, לאהוב את נופיה ולהגשים את כל החלומות של מי שהקריבו את חייהם עבורה, למרות הצער, למרות הכאב - אנחנו נצא אל הדרכים ואל השבילים, נכיר מקומות חדשים בתקווה לימים טובים מאלה.

תודה מיוחדת לשחר חרט על הצילומים היפים ולשאר משתתפי הקבוצה

טיול מועדון לנד רובר 9/12/23 – מערד לגבי פרס

השיבה המהוססת לשגרה החזירה גם את מועדון לנד רובר למשעולי דרום מדבר יהודה – שיירה ארוכה של דיפנדרים ודיסקברים יצאה מערד לגבי פרס בשבת חורפית יפה ונעימה ויכלה לכל המכשולים שבדרך באופן שהכי מאפיין את הכרכרות הבריטיות – חסר מאמץ, מלכותי ומעודן. היה כיף גדול.

מפרצים עליון למעלה זרון 24/11/23

אחרי, כמעט, חודשיים של מתח, כאב והרבה מאוד צער שהגיעו בעקבות ה-7/10 השחור.
אחרי שהשתתפנו, תרמנו, ישבנו מול המסכים ו"שתינו " מידע בצמאון - החלטנו שהגיע הזמן להרגע קצת.
הדרך שלי ושל רבים אחרים להרגע זה בטבע.
אז יצאנו לכיוון ים המלח לבקר בשני צירים אתגריים - פרצים עליון ומעלה זרון

טיול למפוני בארי, חולית ושדרות – ים המלח, 25/10/23

מדינת ישראל נמצאת בתקופה מהקשות שידעה. ההתגייסות הציבורית להתנדבות, לעזרה, לתרומה של כל דבר ובכל תחום מחממת את הלב וגם אנחנו עשינו את המעט שיכולנו, ובעזרת המטיילים הנפלאים שלנו, הוצאנו טיול שטח בדרום מדבר יהודה ואיזור ים המלח עבור תושבי בארי, חולית ושדרות שפונו מבתיהם למלונות בעין בוקק. טיול שנועד לאוורר אותם מעט, לנסות להשכיח ולו במעט, את מראות הזוועה ואת המחשבות הטורדניות, לתת הרגשה מעט יותר טובה ולו לכמה שעות בודדות. תודה מיוחדת ל"מכשירי תנועה" יבואן סוזוקי, על התרומה הגדולה.

סיכום טיול מרתק אל נופים פחות מוכרים במדבר יהודה 23/9/23

מסע שהתמקד בצפון מדבר יהודה, בחלקו בשבילים נידחים ולא מוכרים, תצפיות מרשימות, פינות חמד נסתרות ולא מעט קטעים טכניים מאתגרים.

סיכום טיול מועדון ג'יפ BY אוטומקס בהרי ירושלים - 2/9/23

הטיול של מועדון ג'יפ BY אוטומקס לתחילת ספטמבר נקבע להרי ירושלים. אוויר הרים צלול כיין, הרבה ירוק, נוף יפה, היסטוריה מימי מלחמת השחרור ובעיקר מאוד רגוע. אבל החבורה שלנו רצתה גם קצת אקשן, ולכן זכתה בתוספת מפתיעה למסלול

סיכום טיול מועדון סוזוקי מבת שלמה לעין השופט - ספטמבר 2023

שבת נעימה ושמשית, התאספנו קבוצת מטיילים עם רכבי שטח סוזוקי לטיול מאתגר באזור רמות מנשה.
רישום וחלוקת מכשירי קשר, מדברים קצת על מסלול הטיול, על הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.
סיכום בתמונות של יום טיול ג'יפים בשטח

סיכום טיול ג'יפים בליל ירח מלא - 31/8/23

ליל ירח מלא בסוף החופש הגדול היה הזדמנות גדולה לצאת לטיול ג'יפים במדבר.
סיכום של טיול לילה ממינוס 400 מטרים על שפת ים המלח, עד לפלוס 600 בואכה ערד כשכולם נהנים מהאור הבוהק של הירח המלא שהאיר את המדבר הלבן

סיכום טיול לילה של מועדון סוזוקי למדבר יהודה - 04/08/2023

חווית נהיגת השטח לאור הירח שעברנו יחד עם חברי מועדון סוזוקי הוסיפה פרק חדש בספר. התמונות הופכות לצללים והנהיגה מאתגרת מאוד, לא תמיד הנהג יודע אלו סכנות ומכשולים בדרכו עד לאחר שעבר אותם. והנוף? המצלמות המשוכללות רואות נהדר ויכולות להעביר מעוצמת החוויה

סיכום טיול מועדון רקסטון - מהירדן לרמת סירין - 2/9/23

שבת ה-2/9/23 קיבצה נבחרת על טהרת הרקסטון, בטיול שהתחיל נמוך, סמוך לנהר הירדן, ומיד טיפס אל התצפיות הגבוהות שבאזור. ויש רבות, לכל הכיוונים

סיכום טיול מועדון רקסטון - חוצה רמות מנשה לשמורת הטבע חוף גדור - 12/8/23

זה כבר כמעט אמצע חודש אוגוסט, וכמיטב המסורת של מועדון רקסטון בחסות היבואן, נפגשנו בבוקר שבת לטיול בעבירות קלה שחוצה את רמות מנשה לאורך של כמעט 100 ק"מ, באזור רמות מנשה דרך מועצה אזורית אלונה, עמק חפר ונחל אלכסנדר עד לשמורת חוף גדור הנפלאה, עם התחלה של גל חום קיצוני האופייני בתקופה הזו של השנה.

סיכום טיול מועדון ג'יפ BY אוטומקס בציר המוסכים - 29/7/23

אמצע הקיץ, בדיוק בין יולי לאוגוסט, אבל כמה אמיצים מבין חברי מועדון ג'יפ BY אוטומקס לא נבהלו מהחום הגדול והגיעו לטיול ברמת הגולן, במסלול בעל השם המאיים "ציר המוסכים", ויכלו לו. ובהתאם, היה חם, אבל גם רטוב ומרענן וממש טוב

סיכום טיול שישי מדברי - 25/8/23

יום שישי אחרון של החופש הגדול זה אחלה תירוץ לצאת למדבר, ליהנות מנופים ומרחבים שפותחים את הלב,
אתגרי נהיגה מפתיעים וגם מרחצה במעיין צונן, מה צריך יותר מזה?....

סיכום טיול ליל ירח מלא - 4-5/8/23

בצהרי יום שישי של תחילת אוגוסט נפגשנו לטיול מרענן ומיוחד במדבר, כזה שכלל נופים מרהיבים, נהיגת לילה מאתגרת ורחצה קרירה ביום שלמחרת

סיכום טיול ג'יפים סובב צפון מדבר יהודה - 11/8/23

בימי חמסין של החופש הגדול כולם מחפשים מה לעשות שונה ומעניין, טיול ג'יפים מדברי שמשלב רחצה במעיינות קרירים היא בהחלט הצעה שאי אפשר לסרב לה...
יצאנו עם מטיילים מכל רחבי הארץ ועם רכבי שטח לחוות את המעיינות המעניינים, הנופים הפתוחים והתצפיות המרהיבות למנזרים ולים המלח בצפון מדבר יהודה

סיכום טיול ג'יפים חוצה רמות מנשה לשמורת הטבע חוף גדור - 18/8/23

שישי בבוקר, אמצע אוגוסט, בחוץ מעונן, אביך וחם, אפילו חם מאוד. אבל חבורת הטיילים שלנו לא מוותרים ונפגשים לטיול בעבירות קלה שחוצה את רמות מנשה לכיוון דרך נוף גלעד, מועצה אזורית אלונה, עמק חפר, לאורכו של נחל אלכסנדר ועד לשמורת חוף גדור. נסיעת שבילים של כמעט 100 ק"מ, כשבסופה מובטחת טבילה נהדרת בחוף ים מהיפים בארץ, בערבו של יום שישי ולקראת קבלת השבת

סיכום שבת אתגרית בנגב - טיול ג'יפים ממעלה משורה לעין עקב - 29/7/23

אחת לכמה שבועות, עם קצת התחשבות בתחזית מזג האוויר, אני יוצא עם חבורה נחושה למספר מעלות בנגב ברכבי שטח 4X4 בעלי הילוך כוח. הפעם יצאנו לטיול ממעלה משורה לכיוון מעלה הר לבן ועוד כמה נקודות בדרך

מועדון לנד רובר היוקרתי יצא לכבוש את הגולן, ולהנות מנחלים ומעיינות קסומים.
תצפיות קסומות, נהר עוצמתי ומעיינות קפואים, אלו חלק מחוויות הטיול הנהדר שלנו, כל זה ביום קיץ חם

סיכום אירוע לנד רובר דיפנדר בשרון

לקוחות לנד רובר המכוונים לרכב הכי קרבי בהיצע החברה, הלוא הוא הדיפנדר המיתולוגי, הגיעו לאירוע מושקע במיוחד ביום שישי ה-23/6/23

סיכום טיול דרך בורמה, שברולט סילברדו - 13/7/23

UMI - יבואן שברולט סילברדו לישראל הזמין את לקוחותיו לטיול רב משתתפים ב-3 קבוצות של סילברדו בהרי ירושלים לאורכה של דרך בורמה. שבילים נהדרים, קצת אתגרי נהיגה, תצפיות מרהיבות על שער הגיא ואתרי מורשת מתקופת מלחמת העצמאות.
חבורה נהדרת של משתתפים, מצב רוח גבוה של מטיילים שתמיד שמחים להיפגש שוב בשטח ואירוח נהדר של היבואן.
הדריכו: דרור ברלי, שלמה הלב"ץ ועופר עתיר
צילום וידיאו: רוסלן פאול
תמונות: מטיילים ומדריכים

סיכום טיול מעין מבוע למנזר המרסבא - 8/7/23

קיץ 2023, הטמפרטורות גבוהות, יש האומרים שמתקשים לזכור חום כזה בתחילת יולי. החלטנו לטייל הפעם בצפון מדבר יהודה, אבל חייבים מעיין אחד או 2 כדי להתקרר מעט. אז מי שמכיר את המדבר כמו שצריך גם יודע לשלב אותם במסלול.
יצאנו לביקור בעין מבוע (עין פ'ואר) ומשם הדרמנו לכיוון מנזר המרסבא ולמקומות נוספים באזור
מדריך: וייזל עדי

טיול משפחות מרענן במעיינות הצוננים של רמת סירין - 14/7/2023

בוקר שישי בתחילתו של סופ"ש עם צפי לעומס חום קיצוני, יצאנו לטיול שכולו דילוג בין המעיינות המפתיעים של רמת סירין. נופים פתוחים, רוחות חזקות ותחנות רוח המפיקות חשמל

סיכום טיול יומיים במדבר הכולל ליל ירח כמעט מלא - 8-7/7/23

מסלול מערד לים המלח אל ליל ירח מלא, יצאנו למסע יומיים שכלל מסלול מאתגר בחשיכה

סיכום טיול ג'יפים מעין תאופיק, דרך נחל דישון לקרן נפתלי - 29/7/23

קיץ וחם מאוד, אבל בשביל זה יש מלא מעיינות ומים זורמים מפוזרים ברחבי רמת הגולן ורק צריך לדעת להגיע אליהם. פרט לכך, יש ים של עצים שעושים צל ומאחר ורוב הזמן אנחנו בנסיעה, אנחנו נהנים מאוויר קריר שיוצא מה..מזגן. בקיצור אין באמת סיבה להישאר בבית, אז יצאנו בשיירה ארוכה לטיול מקסים ומרענן עם חבורה נהדרת

סיכום טיול מועדון סוזוקי בדרום רמת הגולן - 15/7/23

בבוקר שבת לוהט הגיעו שתי קבוצות של סוזוקים צבעוניים להתמודד עם מסלול טיול שפעם היה משפחתי וחביב, אבל מסתבר שהוא הולך ומתכנס להגדרת "קצר אבל עבה", כזה שמתחילתו ועד סופו נוסעים במצב LOW..... באו, התמודדו ויכלו לו. היה חם, היה מאתגר, היה כיף.
הדריכו: אמיר נחומי ודרור ברלי

סיכום טיול מיער הקדושים, דרך נחל כסלון ונחל רפאים ועד לבריכות המרעננות בעין לבן - 21/7/23

חום יולי אוגוסט כאן.. ולמי יש סבלנות להישאר בבית, אז יצאנו לטיול קליל ומקסים במבואות ירושלים, לאורך נחל כסלון, נחל טייסים ונחל רפאים, עצרנו בבריכות קרירות ומוצלות, אכלנו לא מעט, שתינו המון ונהננו ממסלול קריר ומרענן

סיכום שבת אתגרית בשפלת יהודה - 1/7/23

אחת למספר שבועות זה מתחיל לבעור בי ואני מתחיל לחפש יעדים לטיול ג'יפים אתגרי. הפעם נבחר הציר באזור יער צרעה, עדולם ואזור בית ג'וברין. 3 מעלות, שטח טרשי, נסיעה ביערות ומזג אוויר מושלם

יצאתי שוב להוביל טיול עם חבורה נהדרת של א.נשים, משפלת יהודה – יער חרובית, של שבילים זורמים, לאורך של 70 ק"מ בשטח, בעבירות קלה לרכב 4X4 עם הילוך כוח. תצפיות נהדרות על מישור החוף הדרומי, שפלת יהודה, עמק האלה והשבילים הנהדרים של יער עדולם ושל מבואות ירושלים, הרבה היסטוריה, אתרי מורשת ועד ליד קנדי שביער עמינדב

סיכום טיול ג'יפים - לטרון דרך בורמה ונחל רפאים - 15/7/23

שבת קיצית נעימה, נפגשים בחניה במנזר השתקנים לטיול באזור הרי ירושלים - דרך בורמה, משלט 16, נחל כסלון ונחל שורק.
מתחילים ברישום וחלוקת מכשירי קשר, תדרוך על המסלול ועל הטיול, הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך

סיכום טיול מועדון רקסטון - מורשת, נחלים ותצפיות בדרום רמת הגולן, 8/7/23

מועדון רקסטון - מועדון השטח הרשמי של סאנגיונג מטעם היבואן, יצא לטיול מיוחד בדרום רמת הגולן, שכלל את מורשתו של המרגל אלי כהן, מעיינות חמים וקרירים, תצפיות מרהיבות ומסלול מאתגר לנהיגה

סיכום טיול מועדון רקסטון - אתגרים ורחצה בהרי ירושלים, 17/6/23

מועדון רקסטון - המועדון הרשמי מטעם היבואן, יצאו לטיול מיוחד לכבוד הקיץ שכלל מסלול בין נופים יפיפיים, נהיגה מאתגרת ורחצה במעיינות מרעננים

זום טרקטורונים בטיול רייזרים בהרי ירושלים

מועדון זום טרקטורונים - סוכנות פולאריס הוותיקה בישראל, יצא ביום שישי לתור את הרי ירושלים.
שבילים מהירים, מעט קטעים טכניים קלים (לרייזרים), תצפיות, ביקור באתרים נבחרים והרבה דרך ארץ למשתמשי השביל האחרים.
"חרשנו" לאורך ולרוחב את הרי ירושלים והערוצים המנקזים אותם לשפלה מנחל כסלון, נחל טייסים, נחל שורק ונחל רפאים...

סיכום טיול ג'יפים יומיים ברמת הגולן - חג שבועות 2023

בחג השבועות יצאנו ליומיים של כיף ברמת הגולן. טיול ג'יפים שהתחיל בדרום רמת הגולן בדילוג מבריכה לבריכה והמשיך עד למרגלות החרמון

העוצמה של ריינג' רובר במדבר יהודה

שיירה אצילית עם 5 רכבי ריינג' רובר ממגוון הדגמים יצאה ללב מדבר יהודה עם קבוצה של נשים יזמיות, מצליחות ופורצות דרך על מנת לענות על השאלה של הדר אביאל - עורכת ומגישה את "מדברים טכנולוגיה" בערוץ 14, מהו האתגר הגדול ביותר שהיה לך?

ג'ימני יכול גם ברגוע - בדרך לירושלים

סוזוקי ג'ימני יכול לעבור כמעט בכל מקום, אלא שלעיתים מתאים לבעליו טיול רגוע יותר וזה היה התכנון לשבת ה-17/6/23, טיול רגוע מתל צפית לירושלים דרך גבעת הקרב של מחלקת הל"ה.